|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rizze
|
Geplaatst: Wo 24 Aug 2011, 8:06 Onderwerp: |
|
|
| Quote: |
| Radio 2 , met zijn madammen , mijn favoriet |
Dat net nu dat nog mogelijk is in deze tijd, met drie daar zitten om alle drie minuten onzin uit te kramen op kosten van de belasting betaler. Ik kan er best inkomen dat ze radiomaken het einde vinden. Hoeveel seconden zouden die werken per dag?
Rizze
_________________ We willen allemaal graag oud worden, maar niemand is het graag!
8I865GME-775-RH Gigabyte Technology Co., Ltd., Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz, 3000 MHz, Intel(R) 82865G Graphics Controller,
Windows XP, Home, SP3, C:\, NTFS, 2015 MB RAM, |
|
| Naar boven |
|
 |
tegendraads
|
Geplaatst: Vr 09 Sep 2011, 17:48 Onderwerp: radio 2 |
|
|
Van morgen op radio 2 was er het wereldnieuws van de eeuw:
hier in Belgie was het de dag zonder onderbroek. Ik geloof dat de rest van de wereld er nu van overtuigd is dat er op radio 2 een bende onnozelaars zitten van het kan niet erger.
_________________ probeer consequent te blijven. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Vr 09 Sep 2011, 19:38 Onderwerp: |
|
|
Dan heb je op "één", nog niet goed naar de kledij van de presentators gekeken!
Die mag er ook wezen! De kleuren zijn werkelijk assorti!
Groen blauw rood roze, ze hebben werkelijk alles in huis, en dat alles samen.
Als het maar kleurtjes zijn. Geruite hemden met streepjesdas, of omgekeerd.
Echt om een minister jaloers te maken, want de meeste van hen zijn al niet veel beter gekleed! Clowns zijn beter gekleed, en ... die komen er tenminste voor uit dat zij als clown fungeren. Maar eerlijk, ik heb nog nergens zo lelijk allegaartje gezien als op "één"!
En eigenlijk he ..., gelukkig maar, want het is allerminst een streling voor het oog!
|
|
| Naar boven |
|
 |
telloorlekker
|
Geplaatst: Za 10 Sep 2011, 10:17 Onderwerp: |
|
|
Fazal !? Nog niet goed wakker ? Al eens buiten gekeken ? De clowns op hun carbonfietsen toeren welig rond als 't niet regent.
Je hebt het over kledij van presentatoren, welnu zijn dat deze rijdende reklameborden niet eveneens
|
|
| Naar boven |
|
 |
pitteke
Geregistreerd op: 3-11-2006 Woonplaats: dicht bij broekzele,in de gevarenzone
|
Geplaatst: Di 08 Nov 2011, 18:54 Onderwerp: radio 2 |
|
|
Van morgen gehoord op radio 2, de commentator van dienst of moet ik zeggen de onnozelaar van dienst was in gespek met iemand van een poetsdienst, die knul stelde gewoon voor dat wij als vlaming maar moesten proberen om toch maar de taal van de poetsvrouw/man moesten leren want dan konden die mensen verstaan wat we van hen wilden.
Toppunt van onnozelheid en onderdanigheid.
Hop allemaal Turks, Russisch,Marokaans en vele ander talen leren!!!!!!!!!
_________________ is en blijft een vlaming. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ajoin
|
Geplaatst: Di 08 Nov 2011, 21:21 Onderwerp: |
|
|
Men is zoveel mens als men talen kent, niet waar?
Ik heb geen poetsvrouw, en als ik een taal leer, is dat voor mijn eigen plezier en ontwikkeling, niet voor 't gemak van een ander.
_________________ Doe wel en zie niet om |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|