Katana's hoekje nr 4

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

31 okt 2011, 11:35

Voor wanneer een nieuwe regering :?: 8)

Haast en spoed zijn zelden goed maar nu is het hoogtijd , morgen misschien weer een aanval op den Belgique en de rente gaat weer omhoog ....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 nov 2011, 23:20

En niet alleen op ons, maar op heel Europa.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

02 nov 2011, 09:16

Mathieu schreef:En niet alleen op ons, maar op heel Europa.
In Duitsland krijg je nu van 18 tot 37% korting op nieuwe wagens.Als dát geen teken aan de wand is.Constructeurs denken eraan zelf hun karossen te verkopen en niet meer via garagisten met een concessie.
Wie bewaakt de bewakers.

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

02 nov 2011, 12:32

Sorry hoor Katana, bij mijn laatse posting hier, zat ik ook een beetje in "in den put", en ik moest eens mijn hartje luchten.
Vroeger werd er ook veel smeerlapperij uitgestoken, das waar, en dan was er nog geen TV, das ook waar, maar ...
Dat wil niet zeggen dat ze nu ook verder kunnen doen met die smeerlapperijen !!!
Het is inderdaad zo, ik ben ook in feite gelukkig thuis. Goed vrouwken, een huisje waar ik nog veel "mag" in klussen, 2 van mijn drie kinderen zijn prima, gezonde kleinzoon, enz ... Maar het is precies gedaan als ik de TV opzet. Daar kan je dus niet naastzien van de miserie. Ik had er ook al eens aan gedacht om dat ding in den vuilbak te kegelen, maar af en toe zijn er nog goede programmas :) Ik zeg wel af en toe :) :)
Alé, ik ga nu nog eens dat onkruid in den hof wegdoen :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 nov 2011, 12:01

Renegade schreef:Sorry hoor Katana, bij mijn laatse posting hier, zat ik ook een beetje in "in den put", en ik moest eens mijn hartje luchten.
Vroeger werd er ook veel smeerlapperij uitgestoken, das waar, en dan was er nog geen TV, das ook waar, maar ...
Dat wil niet zeggen dat ze nu ook verder kunnen doen met die smeerlapperijen !!!
Het is inderdaad zo, ik ben ook in feite gelukkig thuis. Goed vrouwken, een huisje waar ik nog veel "mag" in klussen, 2 van mijn drie kinderen zijn prima, gezonde kleinzoon, enz ... Maar het is precies gedaan als ik de TV opzet. Daar kan je dus niet naastzien van de miserie. Ik had er ook al eens aan gedacht om dat ding in den vuilbak te kegelen, maar af en toe zijn er nog goede programmas :) Ik zeg wel af en toe :) :)
Alé, ik ga nu nog eens dat onkruid in den hof wegdoen :)

Geen Sorry beste Renegarde , senioren mogen zeggen wat hun dwars zit , en dat gaat op en neer, op en neer, op en neer ... :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

06 nov 2011, 08:52

Zijn er nog gezonde Belgische bieren :?: :)
Wat is het gezondste licht of zwaar bier en wat is de vertering voor een Vlaamse of Diesterse maag :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

06 nov 2011, 08:55

katana schreef:Zijn er nog gezonde Belgische bieren :?: :)
Wat is het gezondste licht of zwaar bier en wat is de vertering voor een Vlaamse of Diesterse maag :?: :lol:
Ne lekkere diesterse gilden....... . Is dat niet voorradig, dan een tripel van Grimbergen.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

06 nov 2011, 18:15

Sennet
Je laatste bezoek was op Zo 06 Nov 2011, 16:19
Het is nu Zo 06 Nov 2011, 19:09
De klok van Sennet is nog altijd van slag.Het is nu 18 hr14.Kan er iemand ze juist zetten?
Wie bewaakt de bewakers.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

10 nov 2011, 00:21

De klok van sennet zal zo als vele sennet-leden zijn denk ik, waaronder ik natuurlijk ook. geen klok meer nodig en God schept de dag en wij leven erin. Niets meer moet. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

10 nov 2011, 00:28

Choerrel schreef:
katana schreef:Zijn er nog gezonde Belgische bieren :?: :)
Wat is het gezondste licht of zwaar bier en wat is de vertering voor een Vlaamse of Diesterse maag :?: :lol:
Ne lekkere diesterse gilden....... . Is dat niet voorradig, dan een tripel van Grimbergen.
Een vrouw vraagt haar man om boodschappen te doen:
"Breng een bak Jupiler mee en als ze eieren hebben, breng er 6 mee."
Een tijdje later komt de man terug met 6 bakken Jupiler.
Vrouw: "Waarom heb jij 6 bakken Jupiler mee??".
Man: "Ze hadden eieren!".

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

15 nov 2011, 11:43

Pukkelpop zit in nesten en Chokri Mahassine wordt zwaar aangevallen onterecht volgens mij ..... :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 nov 2011, 13:00

Geachte Heer Elio Di Rupo , hoort ge mij...
Maak er haast mee , dit land verwacht een regering .... 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

19 nov 2011, 11:55

Het is hier al bijna zoals bij de bommas van K3 , bijna uitgedoofd , maar ja , katana zit nog vol vuur zulle :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 nov 2011, 11:45

Gooi mij er uit Swakke en vernietig alle katanashoekjes , laat mij hier verdwijnen , als bijna 80 jarige hoor ik niet meer in deze wereld..
Merci makkers en makkerinnen , adieu , salut en de wereld niet van voren :)

Groetjes katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad