|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
thomas
|
Geplaatst: Zo 04 Sep 2011, 9:50 Onderwerp: De slimste thuis (Tv-een) |
|
|
Zelden een dergelijk, vervelend en langdradig programma gezien. Kon concurreren met vroeger de quiz van Gebr. Verreth, en met De Pfaffs (VTM)
Heb na de eerste ronde gezapt naar om het even waar. Ik had zelfs de indruk dat de medespelers niet goed begrepen waar ze mee bezig waren.
Neem daarbij nog een stotterende, zenuwachtige Bart die ook niet goed wist wat te vertellen en blijkbaar ook zijn programma niet kende.....
AUB. Afvoeren !!!!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
wieke45
|
Geplaatst: Zo 04 Sep 2011, 11:16 Onderwerp: |
|
|
Afvoeren maar.
_________________ Je beste vriend(in) was ooit een vreemde. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ajoin
|
Geplaatst: Zo 04 Sep 2011, 20:32 Onderwerp: |
|
|
| snowball schreef: |
| Van Bartje verwacht ik nooit iets daarom dat ik zelfs nog niet gekeken heb. En aan de reacties hier te lezen, heb ik zeker niets gemist. |
Zaterdag is voor mij sowieso Canvas-avond.
_________________ Doe wel en zie niet om |
|
| Naar boven |
|
 |
MichelN
|
Geplaatst: Zo 04 Sep 2011, 21:18 Onderwerp: |
|
|
| Voor de detective series? |
Jammer genoeg schijnen ze er bij Canvas van uit te gaan dat een mens die eindeloze herhalingen nooit beu wordt.
Nog even en ik kan de dialogen zo uit het hoofd opzeggen en kan ik iedere boomstronk van Denton Woods op een blinde kaart aanwijzen.
Van het hele havengebied van Ystad ken ik de kroegen en in Oxford is er geen studentenkot waar ik niet blindelings de weg naar toe vind.
Ik ben er ook al achter dat het in Noorwegen quasi constant regent en het plaatselijke blonde jongelingen de tijd ontbreekt om naar de kapper te gaan.
O ja, en dan is er ook nog die serie met die houten hark en z'n hulpje met d'r eeuwig groene parka en sjakoske uit het Zeeman-assortiment dat ze als een knuffelbeest, ongeacht de actie zich nu op woeste wateren dan wel in een caravancamping afspeelt, geen seconde uit het oog verliest.
In Schotland is het al niet veel beter: de lokale toneelamateursvereniging voert daar in een vreselijk grauwlelijke stad stukjes op met personages die zo weggelopen zijn uit een opvangcentrum voor gesjeesde tapkastfilosofen-met-ambitie.
Laatst aangepast door MichelN op Zo 04 Sep 2011, 21:23, in totaal 1 keer bewerkt
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ajoin
|
Geplaatst: Ma 05 Sep 2011, 20:54 Onderwerp: |
|
|
| Ajoin schreef: |
| Van Bartje verwacht ik nooit iets daarom dat ik zelfs nog niet gekeken heb. En aan de reacties hier te lezen, heb ik zeker niets gemist. |
Zaterdag is voor mij sowieso Canvas-avond. |
Voor de detective series? |
Juist.
Toch liever dat, MichelN, dan zo'n onnozel spelleke, of de zoveelste herhaling van FC De Kampioenen of Baantjer. Of de overname, Snowball, van Flikken Maastricht door de VRT (VHT: Vlaamse HerhaalTelevisie ).
|
| Naar boven |
|
 |
MichelN
|
Geplaatst: Di 06 Sep 2011, 9:16 Onderwerp: |
|
|
| Toch liever dat, MichelN, dan zo'n onnozel spelleke, of de zoveelste herhaling van FC De Kampioenen of Baantjer. |
Natuurlijk! Er zitten echt steengoede series bij - Silent Witness bv dat sinds het verdwijnen van die onuitstaanbare Amanda Burton stukken beter geworden is of Prime Suspect met de geweldige Dame Helen Mirren; Trial and Retribution met het Ierse ijskonijn Victoria Smurfit, afijn zowat alles uit het brein van Linda La Plante.
Ik heb al eens lelijk gedaan over het amateurtoneel van Taggart, maar van Ken Stott - Messiah, Rebus - krijg ik niet genoeg. Vermoedelijk vergeet ik er nog wel een paar, Wire in the Blood met de charismatische Robson Green of Waking up the Dead zijn de eersten die me nu te binnen schieten - die hier ten huize op algemene bijval kunnen rekenen.
Ik ben allicht een van de weinigen die nooit een aflevering van De Kampioenen gezien heeft, het is gewoon mijn ding niet.
|
|
| Naar boven |
|
 |
elios
|
Geplaatst: Di 06 Sep 2011, 12:47 Onderwerp: |
|
|
heb ook een poging gedaan om de slimste thuis te zien, na de eerste ronde heb ik maar gezapt, wat voor een zootje is me dat zeg, is om de zenuwen van te krijgen: AFVOEREN is de boodschap zenne!!!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ajoin
|
Geplaatst: Do 08 Sep 2011, 21:56 Onderwerp: |
|
|
| MichelN schreef: |
| Toch liever dat, MichelN, dan zo'n onnozel spelleke, of de zoveelste herhaling van FC De Kampioenen of Baantjer. |
Natuurlijk! Er zitten echt steengoede series bij - Silent Witness bv dat sinds het verdwijnen van die onuitstaanbare Amanda Burton stukken beter geworden is of Prime Suspect met de geweldige Dame Helen Mirren; Trial and Retribution met het Ierse ijskonijn Victoria Smurfit, afijn zowat alles uit het brein van Linda La Plante.
Ik heb al eens lelijk gedaan over het amateurtoneel van Taggart, maar van Ken Stott - Messiah, Rebus - krijg ik niet genoeg. Vermoedelijk vergeet ik er nog wel een paar, Wire in the Blood met de charismatische Robson Green of Waking up the Dead zijn de eersten die me nu te binnen schieten - die hier ten huize op algemene bijval kunnen rekenen.
Ik ben allicht een van de weinigen die nooit een aflevering van De Kampioenen gezien heeft, het is gewoon mijn ding niet. |
De recentere series heb ik ook niet gezien, het komt altijd op hetzelfde terug: een misverstand groeit uit tot situatiehumor.
MichelN, in een eerder bericht liet je blijken dat je Wallander beu gezien was, maar er zijn ook "The Killing" en "The Eagle", twee Deense series. "The Killing" en ook de tweede serie heb ik zelfs op DVD (maar wegens tijdsgebrek nog niet naar gekeken...). Er loopt nu een andere Deense serie, "The Protectors", maar te laat voor mij, ook al is het op zaterdagavond (eerder nacht).
Alleen die Noorse detective, Varg Veum, kon mij niet bekoren, de andere Scandinavische series vind ik wel te pruimen, zelfs in herhaling.
Rebus vind ik ook erg goed.
|
| Naar boven |
|
 |
|
|