|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Clausewitz
|
Geplaatst: Wo 28 Sep 2011, 19:14 Onderwerp: |
|
|
| katana schreef: |
Leve Koning Albert , volgens mij moet hij nog even wachten om op pensioen te gaan , hij heeft toch een schoon leven en een mooie boot 'potverdorie 'Lang leve onze Koning Albert , katana doet hem de groeten en hij mag ooit even binnenwippen in Leopoldsburg voor een borrel ( het aanbod is nog steeds geldig )....  |
Nodig hem uit naar het militair kerkhof en zorg voor veel oudstrijders,schoolkinderen met vlagjes... en je madam op haar paasbest met een groot boeket.Boudewijn is daar nog geweest in 1985 en een hele dag in het Kamp gebleven.De borrel moet je eerst laten proeven aan van Yperseele.
_________________ Wie bewaakt de bewakers. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Do 29 Sep 2011, 12:11 Onderwerp: |
|
|
Crisis voor iedereen?
NEEN dus!
De Alpa ; een samenvoeging van ALbert en PAola ; is een 27meter lang luxejacht, gebouwd door het Italiaanse Rizzardi in Lazio.
De Technema 90 haalt een maximumsnelheid van 30 knopen, zo'n 56km/uur, en zou een prijskaartje hebben van 4,6miljoen euro (catalogusprijs).
Het vaart onder zeemachtvlag en door de gemeenschap onderhouden. Personeel nog steeds marinepersoneel ??? A - nummer (982) wordt gegeven aan marinehulpschepen (slepers, onderzoek, overzet, scholing)
|
|
| Naar boven |
|
 |
swakke Moderator SeniorenNet
|
Geplaatst: Do 29 Sep 2011, 18:29 Onderwerp: |
|
|
Welverdiende rust voor Albert II ?
Hierboven het onderwerp van deze topic.
Natuurlijk kan men het weer niet laten met persoonlijke aanvallen, alhoewel dat niet toegelaten is.
Topic terug geopend na verwijdering van berichten die niets met het onderwerp te maken hebben, enkel om te schelden.
Moderator Swakke.
PS. ik blijf deze aanvallen niet zomaar verwijderen, heb nog wel iets anders te doen, als jullie begrijpen wat ik hiermede wil zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
zandmannetje
Geregistreerd op: 3-2-2003 Woonplaats: Het land met meer ministers dan inwoners
|
Geplaatst: Vr 30 Sep 2011, 19:14 Onderwerp: |
|
|
Je moet het mij niet ten kwade duiden, beste Clarisse, maar hoewel ik niet curieus ben weet ik toch graag zo het één en ander.
Met mij een beetje in jouw achtergrond (niet achterkant, misschien is die echter wel interessanter !) te verdiepen zie ik dat jij moslima bent?
Moslima, en supporter van Albert II ?
En niet alleen van Bertje, maar van heel zijn familie!
Weerom is mijn verstand, (waarmee ik een paar weken geleden nochtans een grijze garnaal versloeg in een quiz) niet ruim genoeg bemeten om dit te vatten.
Maar moet jij niet voornamelijk voor Allah en zijn profeet (die van de cartoons) opkomen dan?
Draag jij ook een hoofddoekje, of Allah betere het, een boerka?
Want dan vervalt al dadelijk mijn hint om met een pluim in uw gat naar Albert te wuiven, wegens technisch niet haalbaar.
Ben jij een aboriginal moslima, of een bekeerde, zoals die ene Belgische vrouw waarvan de naam me ontschiet wegens niet belangrijk, die zichzelf met een bommengordel ergens in Afghanistan (het kan ook Pakistan geweest zijn, het eindigde in elk geval op istan) rechtstreeks het hemelse rijk van Allah inblies, en er alzo doende achter kwam dat het hele gedoe met die 70 maagden slechts een fabeltje is?
Zoals je ziet Claisse, achter elke zin staat een vraagteken, tijd dus om met enkele antwoorden op de proppen te komen.
En mag ik misschien nog een goedbedoelde raad meegeven?
Uw teksten staan zo vol met taalfouten als een hond vol zit met vlooien.
Als je nu eens eerst die tekst schrijft in het tekstprogramma WORD, of voor mijn part mag het ook in OpenOffice, wordt je door dat programma opmerkzaam gemaakt op die fouten, en kan je ze verbeteren.
Of schrijf ze anders in het Arabisch, als dat beter moest gaan.
Onze webmaster zal het dan wel vertalen...
_________________ Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang, binnen een jaartje of 25!
(Na herziening teruggebracht naar 23) |
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Zo 02 Okt 2011, 8:45 Onderwerp: |
|
|
| zandmannetje schreef: |
| ... Onze webmaster zal het dan wel vertalen... |
Zandmannetje, de webmaster heeft ons toch de mogelijkheid gegeven zelf teksten van en naar een andere taal om te zetten, en daar staat onder ander het Arabisch bij, men kan dit dus gerust zelf laten vertalen
En nogmaals alle achting voor opnieuw een puik staaltje "poëzie"
Groetjes
Danny
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
Clausewitz
|
Geplaatst: Zo 02 Okt 2011, 14:27 Onderwerp: |
|
|
| Quote: |
| De Technema 90 haalt een maximumsnelheid van 30 knopen, zo'n 56km/uur, en zou een prijskaartje hebben van 4,6miljoen euro (catalogusprijs). Het vaart onder zeemachtvlag en door de gemeenschap onderhouden. Personeel nog steeds marinepersoneel ??? A - nummer (982) wordt gegeven aan marinehulpschepen (slepers, onderzoek, overzet, scholing |
Albert II deed ooit zijn legerdienst bij de Marine.Heeft daar dus goede relaties behouden en de villa van zijn jongste zoon werd trouwens door de Zeemacht onderhouden.Je moet de tradities in ere houden.
|
| Naar boven |
|
 |
zandmannetje
Geregistreerd op: 3-2-2003 Woonplaats: Het land met meer ministers dan inwoners
|
Geplaatst: Zo 02 Okt 2011, 19:56 Onderwerp: |
|
|
Beste, lieve Clarisse.(tenminste, dat denk ik toch, al geef ik ruiterlijk toe dat ik mij deerlijk kan vergissen)
Dit schrijven kan je als een noodoproep beschouwen, maar ik moet het weten, en jij antwoord verdomme niet meer!
Ik begin te vermoeden dat jij net zomin een moslima bent zoals ik een Marsmannetje.-een zandmannetje wel, geen marsmannetje.
Dat moslima zijn is maar een goedkope smoes om jouw menigvuldige taalfouten te verbloemen.
Maar voor taalfouten zal je op Sen.net niet gestenigd worden, dat is zo overeengekomen met Swakke.
Dat is dus enigszins anders dan in veel midden-oosterse landen, die voor het maken van een humoristische cartoon al met een doodvonnis uitpakken.
Overtuig mij dus van het tegendeel, en geef het antwoord op volgende vraag.
Dat geeft nog geen 100% uitsluitsel, maar het betekent dan toch dat je van wanten weet. Neen, niet Wendy....
Als een moslima naar haar ambassade gaat, en zij plaatst haar schoen omgekeerd op de balie, wat is daarvan de betekenis?
_________________ Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang, binnen een jaartje of 25!
(Na herziening teruggebracht naar 23) |
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 8:57 Onderwerp: |
|
|
Zandmannetje, ik weet het, en toch ben ik geen moslim, maar de vraag was niet tot mij gericht,
Benieuwd wanneer de bevraagde hier zal verschijnen.
Groetjes
Danny
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 9:34 Onderwerp: |
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 11:44 Onderwerp: |
|
|
Albert II is nog niet van plan om af te treden.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 12:11 Onderwerp: |
|
|
Hij vertrouwt 't zoontje nog niet!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Choerrel
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 12:18 Onderwerp: |
|
|
Dat zoontje is dan ook totaal verkeerd opgevoed door tante Faby.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 12:45 Onderwerp: |
|
|
Zandmannetje for president ....
|
| Naar boven |
|
 |
Choerrel
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 13:30 Onderwerp: |
|
|
| Danny. schreef: |
| Zandmannetje for president .... |
Akkoord
|
|
| Naar boven |
|
 |
Clausewitz
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 15:22 Onderwerp: |
|
|
| Choerrel schreef: |
| Dat zoontje is dan ook totaal verkeerd opgevoed door tante Faby. |
Hopelijk beslist de regering tijdig om hem elke bevoegdheid af te nemen behalve lintjes knippen.Anders is hij terug in staat om bekwame gerespecteerde journalisten op de zwarte lijst te zetten en hen de toegang tot officiële plechtigheden in het paleis te ontzeggen.Dommerikken hebben altijd een sjampettercomplex.
|
| Naar boven |
|
 |
|
|