|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Renegade
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 15:53 Onderwerp: |
|
|
Van mijn part mag gans dat zootje op rust gaan en permanent, dan zijn we van hun gezever, hun manipulaties, hun geldverkwisting, enz .. vanaf.
Recycling zou ik zeggen
Besparen moeten we, wel, schaf dien nest af, is voor niks goed.
Oeps, sebiet staat de veiligheidsdienst aan men deur
_________________ "Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen). |
|
| Naar boven |
|
 |
zandmannetje
Geregistreerd op: 3-2-2003 Woonplaats: Het land met meer ministers dan inwoners
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 17:09 Onderwerp: |
|
|
Ook die Humo gelezen Danny?
In een toeristische folder over Spanje heb ik ooit gelezen:
300 dagen zon per jaar!
Hetzelfde zou kunnen gelden voor Albert II en Co. in een gewoon kalenderjaar genieten die 300 dagen van een 'dolce far niente' ergens in het zonnige zuiden, en de andere 65 dagen zijn zij beschikbaar voor hun onderdanen. En dan nog...
Waarbij met een schaar een lint doorknippen om één of ander gebouw in te huldigen of een festiviteit op gang te zwieren, zowat de zwaarste klus is die onze koning dient op te knappen.
En indien geen zin, stuurt hij er wel een zekere clown of een kroonprins op af, om de honneurs waar te nemen.
De bevolking reageert toch altijd even geestdriftig als ze leden van deze seksistische clan zien. Pardon, schrijffoutje, moet Saksische clan zijn, maar ze zijn het allebei toch?
Want de Fluppe kent er ook wat van, die gaat de bokkenrijders achterna.
Maar wie kan deze kerel ongelijk geven, als met iedere keuter meer in het huishouden er telkens een dotatie meer in het handje terechtkomt?
Als je daartegenover stelt wat een arbeider in de bouw, of een fabrieksarbeider aan de lopende band, om zomaar 2 voorbeelden aan te sleuren, gepresteerd heeft gedurende zijn actieve loopbaan van
+/- 45jaar, is het eigenlijk wraakroepend dat de media durft te publiceren dat 80% van zijn onderdanen vinden dat hij op een verdiend pensioen mag gaan. Zou ook maar één van voornoemde arbeiders het daar mee eens zijn?
Buiten Katana gerekend natuurlijk, die is wel geen arbeider of zelfstandige meer, maar hij is wel een speciaal geval, deze Nestor van het Sen.net.
Om Leopoldsburg te promoten zou die zelfs tesamen met een borrel, zijn Lady aanbieden aan koning Albert.
Wist je trouwens dat eskimo's dat ook doen, die bieden aan een toevallige verkleumde passant ook hun vrouw aan in hun iglo, maar dat is om die passant op te warmen, om als het ware zijn bloedcirculatie terug op gang te helpen, wat bij die verdommelijk koude temperaturen aan de pool dringend nodig kan zijn, en nu zeker met dat nieuwe gat in de ozonlaag.
In Katana's geval zal Albert beleefd maar categoriek weigeren, veronderstel ik zo.
Er zijn jongere vrouwtjes die wat graag de bedstonde delen met een koninklijk, zij het wat oud exemplaar, al loopt dat niet altijd even goed af.
Bevraag maar bij Delphine's mama, ik ben het mens haar naam vergeten, maar ze was wel van adel toch?
En wie van adel is heeft automatisch een edele inborst, en weigert niks aan een koning als die wat meer komt te verlangen. Wat bazel ik nu weer trouwens, in die heuglijke tijd was hij nog maar een prinsje.
(Misschien zal hij toch niet Katana's borrel weigeren, eens een bon vivant altijd een bon vivant, zeg ik maar)
Wat me nog meer tegenvalt bij Katana is het feit dat hij volkomen onze Clarisse vergeet te betrekken in de uitnodiging, en die is tenminste een even hevige fan zoals hijzelf van le roi Albert.
Of, en dat realiseer ik mij nu pas, hij zoveel slimmer is dan ik en weet dat moslima's geen alcohol mogen drinken, en daarmee geen invitatie verstuurt!
Nodig ze dan eens uit op de BBQ, en serveer een lekker stukje varkensvlees?
Clarisse, nu niet boos worden?
En misschien nog een kleine hint, beste meid, je mag niet dadelijk gaan mekkeren bij Swakke als je je geviseerd voelt. In de eerste plaats doet het geen pijn, -toch niet lichamelijk- en in de tweede plaats moet je proberen jezelf te verdedigen door woorden mooi op een rijtje achter mekaar te zetten.
Zonder teveel taalfouten, maar met gebruikmaking van mijn vorige hint gaat dat best lukken.
En dan hebben wij nog mooie discussies in het verschiet!
_________________ Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang, binnen een jaartje of 25!
(Na herziening teruggebracht naar 23) |
|
| Naar boven |
|
 |
roel
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 18:04 Onderwerp: welverdiende |
|
|
NIET hetzelfde geld in Engeland Clarisse. Daar zijn het nog ponden.
|
|
| Naar boven |
|
 |
figaretto
Geregistreerd op: 13-8-2005 Woonplaats: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 18:28 Onderwerp: Re: welverdiende |
|
|
| roel schreef: |
| NIET hetzelfde geld in Engeland Clarisse. Daar zijn het nog ponden. |
Verdomd juist roel !
_________________ Een paard is gevaarlijk vooraan en achteraan. In het midden is het oncomfortabel. |
|
| Naar boven |
|
 |
Danny.
|
Geplaatst: Ma 03 Okt 2011, 18:56 Onderwerp: |
|
|
Zandmannetje, bedoel je die omgekeerde schoen?
Weeral zo iets mooi geschreven Zandmannetje, spijtig dat jij daar zo weinig respons op krijgt
Groetjes
Danny
_________________ Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel.
Maar nu hebben wij daarvan nog veel in ons bezit.
Medion/Akoya PC MD8816, 64Bit, Intel Core i5 x64 3,1GHz, W8 (Nederlandstalig), Mem 4Gb , HD 2TB, Firefox en soms IE
Scherm LG Flatron E2342T |
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 9:31 Onderwerp: |
|
|
maar met pensioen of niet..... die poppenkast blijft toch duren want de dynastie zorgt gewoon voor opvolgers door geboorte en is geen democratisch systeem alleszins. Ze willen zo nodig boven alles staan, zich God op aarde wanen, dus dan maar doorgaan tot de dood.... de volgende generatie zit al te wachten... zie maar naar de Charles in England.
En Albert II heeft nog wat reserve, als Filip het niet doet of kan, zal Laurent wel voor de nodige actie zorgen, dan beleven we nog vast wel dolle tijden
Sowieso blijven hun broodjes gebakken... zie maar naar onze Fabiola, er is brood mee verdient met die riante levensstijl met of zonder pensioen !
_________________ "Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez |
|
| Naar boven |
|
 |
air
Geregistreerd op: 6-7-2006 Woonplaats: In de A van mAai! Antwerpen dus!
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 11:09 Onderwerp: |
|
|
Het voltallig Belgisch koningshuis: R.I.P.
_________________ When I said I do, I didn't mean the dishes... |
|
| Naar boven |
|
 |
air
Geregistreerd op: 6-7-2006 Woonplaats: In de A van mAai! Antwerpen dus!
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 11:10 Onderwerp: |
|
|
| Danny. schreef: |
Zandmannetje, bedoel je die omgekeerde schoen?
Weeral zo iets mooi geschreven Zandmannetje, spijtig dat jij daar zo weinig respons op krijgt
Groetjes
Danny |
Een beetje beknopter schrijven zou ook mooi zijn.
_________________ When I said I do, I didn't mean the dishes... |
|
| Naar boven |
|
 |
Clausewitz
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 11:58 Onderwerp: |
|
|
| clarisse schreef: |
| Klaartje ik denk als het Filip niet is dat er nog prinses Elisabeth is,of in het ergste geval prinses Astrid,daarvoor hebben ze toch de wet aangepast dat het nu een vrouw mag zijn dat op de troon komt,maar Laurent zal het NOOIT zijn |
Een artist,flierefluiter,vrouwenloper was 5 jaar prins-regent tot ieders tevredenheid.Laurent- la- gaffe zou dus een waardige opvolger zijn.Zijn autoritaire broer kan dan gewichtige missies in het buitenland volbrengen.
_________________ Wie bewaakt de bewakers. |
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 15:50 Onderwerp: |
|
|
| Clausewitz schreef: |
| Klaartje ik denk als het Filip niet is dat er nog prinses Elisabeth is,of in het ergste geval prinses Astrid,daarvoor hebben ze toch de wet aangepast dat het nu een vrouw mag zijn dat op de troon komt,maar Laurent zal het NOOIT zijn |
Een artist,flierefluiter,vrouwenloper was 5 jaar prins-regent tot ieders tevredenheid.Laurent- la- gaffe zou dus een waardige opvolger zijn.Zijn autoritaire broer kan dan gewichtige missies in het buitenland volbrengen. |
Laurent Koning, dat zou nog wat zijn...... hij is nu al de Koning van de Marollen, populair figuur..... hij maakt zich graag populair, heeft lak aan het protocol en keurslijf maar geniet wel rijkelijk van zijn status
_________________ "Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 15:52 Onderwerp: |
|
|
Zeg nooit, nooit Clariske..... er kan nog veel gebeuren, enne misschien verdwijnt ook ons Belgen-landje als Koningrijk, hopelijk voor ons Elisabethje, dat schaap moet ook al in het gelid lopen
|
| Naar boven |
|
 |
Lady Godiva
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 18:01 Onderwerp: |
|
|
Bert Bibber stopt er pas mee wanneer Flippo op brugpensioen gaat...en dan wordt den taaie koning van Wallonië en zotskap Laurent koning van Vlaanderen, Matilleke is perfect tweetalig en mag koningin van Broekzele worden als go-between
_________________ De ogen van véél Vlamingen zijn uiteindelijk geopend en de traditionele partijen slagen er maar niet in om die ogen terug te sluiten !!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 18:14 Onderwerp: |
|
|
| Klaartje schreef: |
Zeg nooit, nooit Clariske..... er kan nog veel gebeuren, enne misschien verdwijnt ook ons Belgen-landje als Koningrijk, hopelijk voor ons Elisabethje, dat schaap moet ook al in het gelid lopen  |
dat is waar Klaartje,voor mij even goed,zeker voor dat kind(Elisabeth)misschien wordt Laurent dan Président van Belgie,mij ook goed,om het even, want wij hebben er toch niets aan te zeggen,alleen hier op het forum erover zeuren en lachen  |
Ben blij dat je het inziet, het kan nog alle kanten uit met die zogezegde "adel", genoeg reserves, maar neem nu in NL... die gouden koets toch maar weer eens onder het stof vandaan gehaald;
is niet meer van deze tijd hé
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 18:17 Onderwerp: |
|
|
| Lady Godiva schreef: |
Bert Bibber stopt er pas mee wanneer Flippo op brugpensioen gaat...en dan wordt den taaie koning van Wallonië en zotskap Laurent koning van Vlaanderen, Matilleke is perfect tweetalig en mag koningin van Broekzele worden als go-between  |
al goed geregeld Lady, maar komt niks van..... nog even en de hele kliek kan vertrekken misschien en wat dan, we gaan dat nog missen
|
| Naar boven |
|
 |
Klaartje
|
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 18:19 Onderwerp: |
|
|
| snowball schreef: |
| Quote: |
die gouden koets toch maar weer eens onder het stof vandaan gehaald;
|
Maar wel heel mooi om te zien en de hollanders houden zich vast aan de traditie. |
Ja idd komt net uit een sprookjesboek hé..... maar het leven is al lang geen sprookje meer
|
| Naar boven |
|
 |
|
|