|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
timy
|
Geplaatst: Ma 30 Jan 2012, 20:06 Onderwerp: hallo lieve mensen van forum |
|
|
Ik heb eenscreen gemaakt,maar weet niet hoe te tonen ,maar ik hoop dat u mij geloofd,ik ben met de lessen van psp bezig ,ik wil opsturen via mailgroepen en wat staat er in de plaats,waar ik moet typen komt reklame te staan,dat kan toch niet he! hoe moet ik mijn bericht nu plaatsen. groetjes Timy;
_________________ heel veel dingen zijn overbodig
maar vriendschap heb je nodig |
|
| Naar boven |
|
 |
swakke Moderator SeniorenNet
|
Geplaatst: Ma 30 Jan 2012, 22:42 Onderwerp: |
|
|
Beste timy,
Ja die reclame is een probleem, de webmaster is ervan op de hoogte.
Om je proberen te helpen, inloggen voor de mailgroep, dan rechts boven klikken op gegevens wijzigen, dan bij soort editor zien of het vinkje staat bij standaard of nieuw.
Staat het op nieuw, dan vinkje plaatsen op standaard.
Hopelijk zal dat helpen.
Vriendelijke groeten,
Swakke.
|
|
| Naar boven |
|
 |
timy
|
Geplaatst: Za 03 Maa 2012, 12:11 Onderwerp: inloggen |
|
|
beste mensen heb en vriend ,bij psp,waar ik help,hij wil van zijn nick naam af, dat is <tor> en zou dan liefst met zijn voornaam willen aangesproken worden,en ook op de groep, maar hij weet niet hoe ,hij wilde zich uitschrijven,bij de groep en terug inschrijven,met de nieuwe naam ;maar het lukt hem niet kan iemand van juliie mij daar eens bij helpen de man kent alleen wat psp ,en is 78 jaar ,en ik vind dat ik hem moet helpen maar hier heb ik ook geen weet van bedankt voor een antwoordje liefs timy
_________________ heel veel dingen zijn overbodig
maar vriendschap heb je nodig |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|