SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Gotye

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
inro

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan 2012, 18:59    Onderwerp: Gotye Reageer met quote

Gotye , is de Belgisch Australische singer-songwriter, die op het ogenblik hot is in de muziekwereld ,
Van zijn in 2011 wereldhit "Somebody That I Used to Know" zijn inmiddels al verschillende covers gemaakt ,
Deze cover is extreem heel goed Razz

MichelN

BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan 2012, 20:48    Onderwerp: Re: Gotye Reageer met quote

inro schreef:

Deze cover is extreem heel goed Razz

Dat moet een cover van Brian May zijn! Smile

Vermoedelijk word ik nu stante pede gehalsrecht door "Air"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
inro

BerichtGeplaatst: Di 10 Jan 2012, 14:01    Onderwerp: Reageer met quote

Synchronicity , origineel versus cover - Shocked

25überschritten

BerichtGeplaatst: Di 10 Jan 2012, 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Aha, een Epiphone Wink

Naar boven
MichelN

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jan 2012, 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

25überschritten schreef:
Aha, een Epiphone Wink

Ha, een basgitarist! Afgezien van de standaardmoppen over basgitaristen - en drummers - vrij onlangs een fenomeen ontdekt: Tal Wilkenfeld from down under, al was dat dankzij good old Jeff Beck.

Dit is maar een bescheiden poging om het in deze rubriek eventjes over wat anders te hebben dan trekzakken, Decap-orgels en de Vogeltjesdans.
Potverdorienogantoe zeg, zitten hier dan werkelijk geen senioren die de jaren veertig en vijftig achter zich gelaten hebben?

Naar boven
25überschritten

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan 2012, 0:04    Onderwerp: Reageer met quote

MichelN schreef:
25überschritten schreef:
Aha, een Epiphone Wink

Ha, een basgitarist! Afgezien van de standaardmoppen over basgitaristen - en drummers - vrij onlangs een fenomeen ontdekt: Tal Wilkenfeld from down under, al was dat dankzij good old Jeff Beck.

Dit is maar een bescheiden poging om het in deze rubriek eventjes over wat anders te hebben dan trekzakken, Decap-orgels en de Vogeltjesdans.
Potverdorienogantoe zeg, zitten hier dan werkelijk geen senioren die de jaren veertig en vijftig achter zich gelaten hebben?

Awel, dat gevoel heb ik nu ook , met alle respect voor de mensen die "andere muziek" graag horen of zo, maar er is hier weinig vraag naar , hoe zal ik het noemen, heu, wat stevige muziek . Ik word dit jaar 60 en speel heel wat ruige nrs af hoor ( ook klassiek, hangt van mijn bui af) . En euh, nee, ben geen bassist, (ik heb wel een bas ,een Squier) maar speel voor de lol af en toe wat gitaar.
edit: leuk ding , die Tal , maar qua uitzicht ben ik meer voor : http://www.itusozluk.com/image/melissa-auf-der-maur_179532.jpg

Laatst aangepast door 25überschritten op Zo 15 Apr 2012, 20:03, in toaal 2 keer bewerkt

Naar boven
MichelN

BerichtGeplaatst: Do 12 Jan 2012, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

25überschritten schreef:
[q
Awel, dat gevoel heb ik nu ook , met alle respect voor de mensen die "andere muziek" graag horen of zo, maar er is hier weinig vraag naar , hoe zal ik het noemen, heu, wat stevige muziek .

Het meest ruige dat hier vrij recent - nu ja, recent - ter sprake kwam was over ene Diddley waarvan ik verkeerdelijk dacht dat de poster het had over de echte Elias Mc Daniel, maar het bleek om een of andere soort Vlaamse kermisrocker te gaan uit lang vervlogen tijden. Toen het voor een keer over echte rockers ging - ik geloof ergens in november ll - tenminste, dat dacht ik, bleek het om een musical te gaan. Tja...
Een andere keer zowaar over Van Morrison, maar dat soort topics sterft snel uit.
Nog langer geleden probeerde ik het met een badinerend stukje over vetkuiven, botsauto's, leren jekkers en ijzeren gitaren. Respons: zero.
Probleem is hier ook dat de retentie van berichten nauwelijks drie maanden haalt terwijl bij het "klassiek"forum nog berichten van vier JAAR geleden blijven staan.

25überschritten schreef:
Ik word dit jaar 60 en speel heel wat ruige nrs af hoor ( ook klassiek, hangt van mijn bui af) .

Ik heb één ding met klassiek: na vijf minuten verkeer ik gegarandeerd in dromenland.Smile

25überschritten schreef:
leuk ding , die Tal , maar qua uitzicht ben ik meer voor : http://www.itusozluk.com/image/melissa-auf-der-maur_179532.jpg

Hola, het ruige werk dus!Smile

Naar boven
25überschritten

BerichtGeplaatst: Ma 23 Jan 2012, 18:25    Onderwerp: Reageer met quote

Weet ge wat ? Ik ga een topic starten over stevige rock, eens zien hoe lang dat zal duren ... Rolling Eyes Wink

Naar boven
25überschritten

BerichtGeplaatst: Wo 19 Sep 2012, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Een update van hogervermeld liedje :
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120812_120

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Muziek Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: