|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
rudolphe
|
Geplaatst: Di 21 Feb 2012, 21:05 Onderwerp: amerika |
|
|
in een andere bank dan de mijne heb ik een bedrag geplaats op een nieuwe rekening en er werd mij de vraag gesteld of ik naar amerika was geweest( de laatste 181 dagen ).op mijn vraag waarom ze dat moest weten kreeg ik als antwoord " standaardprocedure".
iemand enig idee wat de werkeljke reden is ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Di 21 Feb 2012, 23:11 Onderwerp: |
|
|
volgens mij moet de vraag zijn of je Amerikaans staatsburger of Amerikaans belastingsplichtige bent, en niet of je in Amerika bent geweest, want daar hebben ze op de bank geen zaken mee.
Heeft te maken met uitwisseling van bankgegevens tussen US overheid en banken buiten de US voor belastingsplichtigen in de US , dus als die vraag zo gesteld is zoals jij aangeeft, dan is ze verkeerd gesteld.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Paca
|
Geplaatst: Wo 22 Feb 2012, 3:21 Onderwerp: |
|
|
"Nieuwe eendjes" aan het werk waarschijnlijk!
"Standaardprocedure" is geen antwoord ... "waarom?" is dus uw volgende vraag ... en als ze niet kunnen antwoorden mag u van mij eens goed schateren van het lachen en zeker niet op de idiote vraag antwoorden ... misschien kan u zelfs wat geld vragen om een antwoord te geven?
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|