|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
u790105
|
Geplaatst: Di 13 Maa 2012, 18:07 Onderwerp: online met INGbank,opgeslagen begunstigde vind ik niet terug |
|
|
ik werk sinds kort online met de ING bank
ik heb een probleem
ik heb een begunstigde opgeslagen,waar ik regelmatig binnenlandse betalingen wil doen van mijn gewone zichtrekening
hoe kan ik die begunstigde terugvinden om een betaling te doen
ik vind het niet
die begunstigde is wel degelijk opgeslagen
|
|
| Naar boven |
|
 |
Wil.
|
Geplaatst: Wo 14 Maa 2012, 0:19 Onderwerp: |
|
|
Ik vond dit stukje in een handleiding op het internet:
Om een nieuwe begunstigde in de lijst te zetten, klikt u op «Een nieuwe begunstigde toevoegen». Opmerking: nadat u de begunstigde hebt toegevoegd, moet u er in de lijst nog een vinkje naast zetten en op «Opslaan»klikken om hem voor Mobile Banking te kunnen gebruiken.
Wellicht heb je vergeten om in de lijst de personen aan te vinken? Indien dit allemaal juist is gebeurd, neem dan de telefoon ter hand en vraag het aan de helpdesk of het dichtsbijzijnde kantoor.
|
|
| Naar boven |
|
 |
u790105
|
Geplaatst: Wo 14 Maa 2012, 9:55 Onderwerp: online met INGbank,opgeslagen begunstigde vind ik niet terug |
|
|
dank aan WIL. voor de goede informatie
heb de begunstigde verwijderd en terug gezet,en nu kan ik er een betaling mee doen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|