|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Imkeren
|
Geplaatst: Za 24 Maa 2012, 13:41 Onderwerp: NVA even extreem als VB |
|
|
NVA even extreem als VB ?
Als ik de media moet geloven dan evolueert NVA kwa programma en werving van nieuwe leden (lees overlopers) meer en meer naar het >VB.
Indien dit echt zo is dan hoeft het voor mij niet meer; ik vind trouwens dat de Vlaamse belangen meer dan degelijk verdedigd worden door de centrum partijen.
Extreme standpunten als Vlaanderen onafhankelijk hoeven voor mij niet, en leiden maar tot voorhistorische stammentwisten die ons een eeuw terug in de geschiedenis plaatsen, en ons t.o.v. de wereld en potentiële investeerders gewoon belachelijk maakt.
Wat jullie ?
Mvg
Imker
_________________ Geniet van elke dag als je kan ! De zon zien opkomen.....een vogeltje horen zingen......meer moet dat niet zijn !
Medion-WinXP SP3-Intel Pentium4 3,4Ghz-512 Mb RAM/Budget van Belgacom-Norton virusscanner-Windows Firewall-Malwarebytes |
|
| Naar boven |
|
 |
Choerrel
|
Geplaatst: Za 24 Maa 2012, 13:49 Onderwerp: |
|
|
Als ze VB worden, hou ik het eveneens voor bezien. Ik twijfel er echter zeer hard aan. Ze hebben toch gezien dat het VB niks bereikt heeft in de politiek en dat het straatvolk van het vulgaire soort is, tenminste de aanhangers van Filip De Winter. Annemans is van het betere soort en zou beter niet in het VB zitten.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Antanneke
|
Geplaatst: Za 24 Maa 2012, 14:18 Onderwerp: |
|
|
sinds wanneer moet je de media geloven ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za 24 Maa 2012, 16:09 Onderwerp: |
|
|
verzuurde knul
|
|
| Naar boven |
|
 |
kelako47
|
Geplaatst: Di 27 Maa 2012, 0:09 Onderwerp: |
|
|
Onderwerp u aan de islam dan gaat ge niet één eeuw terug in de geschiedenis maar op zijn minst terug naar de Middeleeuwen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Fokke
|
Geplaatst: Di 27 Maa 2012, 18:22 Onderwerp: |
|
|
Ik sta verstomd dat er nog mensen zijn die het Vlaams Belang tolereren! Al méér dan twintig jaar leert elk kind van in de lagere school dat die van het Vlaams Blok/Belang slechte mensen zijn waar je niet mocht mee omgaan, en dat ze bokkepoten hebben en naar zwavel rieken. (In mijn prille jeugd -de jaren veertig- leerde ik het zelfde over de protestanten! ).
En diene De Winter is de superslechtste van die rotzooi.
De goeie, dat waren De Haene, Martens, Claes, Gheysels, Verhofstadt, Leterme, en heel recent zijn het van Ackere, Bruno Tobback en Patrick Janssens om Servais Van Heirstraeten niet te vergeten ... Dat zijn tenminste mensen met cultuur, recht voor de vuist, met hun handen in hun eigen zakken (ik schreef bijna "in onze zakken") ). En natuurlijk ook al diegenen die heel recent het Vlaams Belang met slaande deuren hebben verlaten om zich belangeloos ten dienste te stellen van de medemens, zonder onderscheid!
_________________ Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort! |
|
| Naar boven |
|
 |
Ice
|
Geplaatst: Do 29 Maa 2012, 13:34 Onderwerp: Re: NVA even extreem als VB |
|
|
| Imkeren schreef: |
| NVA even extreem als VB ? |
Met het verschil dat:
1. Nva PRO-europa is en
2. TEGEN bindende referenda (dus dat het VOLK de macht heeft!)
In dŕt opzicht is VB te verkiezen boven NVA...
Als ik de media moet geloven dan evolueert NVA kwa programma en werving van nieuwe leden (lees overlopers) meer en meer naar het >VB.
|
Mainstream media die objectief is en énkel aan berichtgeving doet bestaat niet meer, zij staan ŕllen 'ten dienste' van politieke partijen en praten énkel wat hun broodheren voorschrijven...elke 'berichtgeving' vanuit verschillende hoeken kritisch bekijken en zélf trachten een mening te vormen.
Indien dit echt zo is dan hoeft het voor mij niet meer; ik vind trouwens dat de Vlaamse belangen meer dan degelijk verdedigd worden door de centrum partijen.
Extreme standpunten als Vlaanderen onafhankelijk hoeven voor mij niet, en leiden maar tot voorhistorische stammentwisten die ons een eeuw terug in de geschiedenis plaatsen, en ons t.o.v. de wereld en potentiële investeerders gewoon belachelijk maakt.
Wat jullie ?
Mvg
Imker  |
Vlaamse belangen worden VERDEDIGD???? Wanneer dan wel? NOOIT zijn de Vlaamse belangen verdedigd door die hypocriete hebzuchtigen, dŕŕrom moet Vlaanderen nu zelfs haar réchten opeisen!
En WAAROM hebben we dan een overwegend franstalige regering mét een franstalige als premier met een bevolking van VLAAMSE MEERDERHEID, die NIET voor een linkse regering stemde maar voor verŕndering die we niet kregen?!
De Vlaamse belangen werden NOOIT verdedigd door de zogezegde 'Vlaamse partijen', dat zijn enkel lakeien van de franstalige bourgeoisie, die Vlaanderen uitverkopen voor eigengewin en postjes!
Vlaamse onafhankelijkheid is inderdaad geen oplossing, bindende referenda wél en wel door élke burger van dit apeland, zowel Vlamingen als Walen, Brusselaars, Duitstaligen! DAT is pas gerechtigheid en gelijkheid!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|