SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Aanranding door officier van de politie

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Recht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mieneke

BerichtGeplaatst: Di 20 Maa 2012, 14:24    Onderwerp: Aanranding door officier van de politie Reageer met quote

Wie heeft ervaring met een politiefunctionaris in burger, op een openbaar terras, café van zijn familie, met hoge functie die dronken was, en dit nadien ontkent? Feiten gepleegd op een openbaar plein, grenzend aan café, toen we uit onze wagen kwamen, en waren totaal verslagen. Tevens ook slagen (borststoot en kopstoot )en zware misbruikte verwijten. En mijn echtgenote in shock!
Hadden gewoon onze wagen verkeerd geplaatst, maar het stond vol met auto's? En reageerde zich af op ons.
Eerst oproep politie, door eigenaar tweede café, dan komen zijn eigen collega's. Gaan eerst een half uur met hem praten en komen nadien bij ons!
Ten tweede wordt er een ander zone opgeroepen, zogezegd onpartijdigheid, want zijn agenten durven niet te reageren, en zeggen vlakaf dat ze niet bevoegd zijn? Andere zone komt opdagen, en ondervragen ons, en tijdens de periode in de combi 10 minuten later een telefoontje die de tweede agent opneemt en zegt tegen zijn collega die ons ondervraagt, het is "Snelle Eddy de korpschef" Ik gebruik deze alias anders vrezen we voor wraak, want de bewuste officier heeft ons duidelijk gemaakt dat hij ons zal vinden heel ons leven! Ik zeg tegen de agent na een 5 tal minuten toen hij ons terug kwam verhoren, is dat de baas van de officier? Ja en dit gaf hij toe, maar zei dat dit geen enkele invloed zou hebben op de afhandeling. Ik eiste een alcoholcontrole op mij en op de officier! En deze wuifden dit weg, want dit zou niet kunnen, en hij zou het morgen moeten gaan uitleggen? Dan was hij natuurlijk nuchter! Nu verder wordt dit afgehandeld door het parket, maar sowiezo is dit voor de vuilbak, want nu 2 dagen later ontkent hij alles! Wat kunnen we hier tegen doen?? Iemand raad? Kan dit zomaar in een democratie dat men héél zijn leven bang moet zijn voor zo iemand, slagen geďncasseerd heeft en daar trauma's aan over houdt zowel ik als mijn echtgenote?
Nu puntje bij paaltje, getuigen zijn foetsie, want ze kennen hem, en café baas zegt dat ze alleen heeft horen schreeuwen, en daarom naar buiten gekomen is en getelefoneerd!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bocuse

BerichtGeplaatst: Di 20 Maa 2012, 16:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vrees : als er geen getuigen zijn die bereid zijn om effectief te getuigen, is het uw woord tegen het zijn .
En gezien de omstandigheden...... Rolling Eyes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Alpine

BerichtGeplaatst: Di 20 Maa 2012, 16:43    Onderwerp: Reageer met quote

Niemand dit opgenomen met zijn gsm?

Naar boven
pastoor

BerichtGeplaatst: Do 22 Maa 2012, 8:10    Onderwerp: Reageer met quote

Mieneke,

Als men optreedt (een klacht) tegen de politie,
dan maken die wel eens valse bewijzen,
en sta jij voor de politierechtbank
als schuldige.

Het enige wat men kan doen is
de burgemeester op de hoogte brengen,
en dan nog moet men opletten.

Ik heb ervaring.

Paca

BerichtGeplaatst: Do 22 Maa 2012, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

"All pigs are equal ... some are more equal as others!"

Voor sommige diensten zou "Animal farm" verplichte lectuur moeten zijn ... met achteraf een gepeperd examen om na te gaan hoe ze de teksten begrepen hebben.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Recht Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: