SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Holibi's
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SeniorenNet Forum Index -> Openbaar debat / Overige discussies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fazal

BerichtGeplaatst: Do 17 Mei 2012, 18:01    Onderwerp: Holibi's Reageer met quote

Die vervelen zich alleszins niet! Geen tijd daarvoor.
Iedere dag féésten, en nog eens feesten, dat is de boodschap.
Zie: http://holebi.info/kalender/
Mocht iedereen met een of andere afwijking zoveel feesten, het leven was voor (bijna) iedereen één en al feest! Geen tijd meer om nog problemen op te lossen. Weg met die verdomde crisis. Dienen hemel, die bestaat toch niet. Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
zotspook

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn ze dat niet aan het overdrijven en zeker de kranten die niks speciaals te melden hebben.

Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 18:35    Onderwerp: Reageer met quote

Eigenlijk he, vind ik dat ook. Rolling Eyes
Het draait hem weer over de macht te verwerven door bepaalde minderheidsgroepen. En zeker om minder tegenwind te krijgen.
Soit, normaal kan je het niet noemen. Homofiel zijn is geen ziekte, maar een afwijking. Niettemin, voelen zij zich nooit alleen. En ..., ze hebben en krijgen, meer en meer macht, omdat zij overal meer en meer relaties opbouwen waarmee zij iets kunnen doen. Rechters, advokaten, dokters, bedrijfsleiders, enz. ...! Een homofiel van ± 30jaar,, heeft zo gemiddeld al ± 100 sexpartners gehad. Geen wonder dat er venerische ziektes, o.a. bvb zoals aids uitbreken.
Oké, ik zeg niet dat het hun eigen schuld is, dat zij die afwijking hebben.
Maar 'normaal', zoals ze willen laten uitschijnen, is het zeker niet!
Nu is het wel zo, dat als je heel veel lawaai maakt, en ja, zelfs aanstoot geeft, dat de meeste mensen o.a. zoiets, meer en meer als normaal gaan beschouwen.

Naar boven
Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt snowball.
U hebt blijkbaar niet gelezen dat ik schreef, niet te beweren dat het hun eigen schuld zou zijn!
Ik heb niets tegen afwijkingen (hoe zou ik ook!?), maar ik vind het niet nodig om dat op allerlei (en liefst op meest opvallende) wijze te etalleren. Dat doen hetero's ook niet, ondanks het feit dat het niet onmogelijk is, dat ook zij, hier of daar, een of andere afwijking hebben. Wink

Naar boven
Feline1959

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

Jij noemt dit een afwijking Fazal? Goed bezig. Hoeveel afwijkingen heb jij zo behalve jouw commentaar op de holebi's?

Naar boven
Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 19:55    Onderwerp: Reageer met quote

snowball schreef:
Niet alle holibi's behoren tot die groep die zich graag etaleren.

Wie is hier een kei in het veralgemenen??? Rolling Eyes

Naar boven
Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Is een afwijking soms een schande? NEEN! Maar men hoeft niet zoveel aandacht te eisen! Normaal is het zéker NIET! Of, god zou zich voor de zoveelste keer vergist moeten hebben. Cool

Naar boven
Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Er wordt ons meer en meer ingepeperd dat holibi zijn, één v/d normaalste zaken ter wereld is.
De TV-soaps zitten er vol van. Dat ik dat niet nodig vind, dat is mijn eigen mening.
Wat jullie daarover denken, dat is dan weer jullie zaak!

En ... Feline en snowball, zo te lezen, hebben jullie zelf zulke kinderen en kleinkinderen, hetgeen alwéér géén schande zou zijn. Ik zeg nogmaals dat zijzelf daar niets kunnen aan veranderen. Ze kunnen moeilijk hetero worden, alleen om anderen te plezieren.
Het is dus ook niet nodig om hier alweer op de pianist te schieten!

Laatst aangepast door Fazal op Vr 18 Mei 2012, 20:11, in totaal 1 keer bewerkt

Naar boven
Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 20:09    Onderwerp: Reageer met quote

Feline1959 schreef:
Jij noemt dit een afwijking Fazal? Goed bezig. Hoeveel afwijkingen heb jij zo behalve jouw commentaar op de holebi's?

Hoe zou jij het noemen Feline? Normaal? Ik ben benieuwd! Rolling Eyes

Naar boven
socrates

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal is op ethisch vlak: 'dat wat voldoet aan de norm'. Vermits normen kunnen evolueren kan het concept "normaal" dat dus ook. In de samenleving schijnt nu een concensus te groeien om homoseksualiteit als "normaal" te gaan beschouwen.
Een afwijking is datgene wat niet voldoet aan de norm. Als de norm verandert is"die" afwijking dus geen afwijking meer.

Zijn het nu Holibi's of Holebi's of zijn beide termen fout?

vagelis

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 22:03    Onderwerp: Reageer met quote

geen probleem met homo's of lesbo's als ze zich niet te vrouwelijk of mannelijk profileren, sorry !
begrijp ook niet dat in "thuis" bv het absoluut nodig is dat ze er constant aanwezig zijn plus dat ze, en daar kunnen lesbo's toch niet gelukkig mee zijn, een totaal verkeerd beeld geven... pak dr ann... elke beschikbare vrouw die in dat stuk komt, lesbisch of hetero... daar wordt zij verliefd op ! dat zou dus willen zeggen dat je als hetero man op elke hetere vrouw verliefd zou worden ??? er is nooit een vrouw bij waarvan dr ann zegt : is niet mijn type... is dat het beeld dat lesbo's willen ?

socrates

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 22:12    Onderwerp: Holebi's Reageer met quote

Om zeker niet als discriminerend over te komen moet "Thuis", vroeg of laat, toch nog enkele transseksuelen opvoeren.

Fazal

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei 2012, 23:32    Onderwerp: Reageer met quote

socrates schreef:
Normaal is op ethisch vlak: 'dat wat voldoet aan de norm'. Vermits normen kunnen evolueren kan het concept "normaal" dat dus ook. In de samenleving schijnt nu een concensus te groeien om homoseksualiteit als "normaal" te gaan beschouwen.
Een afwijking is datgene wat niet voldoet aan de norm. Als de norm verandert is"die" afwijking dus geen afwijking meer.

Daar heb je een punt socrates. Als het abnormale het normale begint te overstijgen, dan wordt het abnormale stilaan als "normaal" aanvaard ... en omgekeerd! Stellen we ons eens voor dat het hier vol abnormalen loopt, en dat die dan als 'normalen' wordt beschouwd!?
Soit, eigenlijk is het lang zo! Confused
Ik heb momenteel misschien ook wel een afwijking, ik ben namelijk uiterst benieuwd wat bvb het antwoord van Feline zal zijn. Voor mijn part is het een afwijking in de geaardheid van een of andere mens, maar het is en blijft een afwijking. We zijn tenslotte toch geen Bonobo's. Of die (zgn) verdraagzamen met mijn mening nu akkoord gaan of niet! Tegenover mij, hoeven ze in elk geval niet verdraagzaam te zijn! Ik zie hier slechts een paar onnozelaars die tot de 'persoonlijke' aanval overgaan. Meer nog, dat vind ik dus ook een soort afwijking, eentje off topic dan! Want een 'eigen' mening hierover, hebben ze blijkbaar niet. Exclamation

Naar boven
pastoor

BerichtGeplaatst: Za 19 Mei 2012, 8:10    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Fazal: Een homofiel van ± 30jaar,, heeft zo gemiddeld al ± 100 sexpartners gehad. Geen wonder dat er venerische ziektes, o.a. bvb zoals aids uitbreken. Oké, ik zeg niet dat het hun eigen schuld is, dat zij die afwijking hebben. Maar 'normaal', zoals ze willen laten uitschijnen, is het zeker niet!

Fazal: aids (of beter HIV) komt niet van homofielen. De wetenschappers en de medici zouden u klappen rond uw oren moeten geven. Zoek maar eens op van waar aids komt.

Clausewitz

BerichtGeplaatst: Za 19 Mei 2012, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

Socrates
Quote:
Normaal is op ethisch vlak: 'dat wat voldoet aan de norm'. Vermits normen kunnen evolueren kan het concept "normaal" dat dus ook. In de samenleving schijnt nu een concensus te groeien om homoseksualiteit als "normaal" te gaan beschouw

Bij de Oude Grieken was homosexualiteit onder mannen gebruikelijk en algemeen aanvaard.Getuige de prachtige muurschilderingen in de goed bewaarde graven van de Griekse kolonie in Paestum (Ten Zuiden van Sorrento).Er is ook een vermaard museum en drie goed bewaarde griekse tempels.Men vermoedt dat de kolonie de site heeft verlaten en landinwaarts is getrokken tengevolge van malaria.

Laatst aangepast door Clausewitz op Za 19 Mei 2012, 11:43, in totaal 1 keer bewerkt

Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    SeniorenNet Forum Index -> Openbaar debat / Overige discussies Tijden zijn in EET (Europa)
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: