| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Quickie
|
Geplaatst: Za 14 Apr 2012, 15:12 Onderwerp: uitschrijven op een nieuwsbrief |
|
|
Hallo,
Ik probeer mij al een tijdje uit te schrijven op de nieuwsbrief van VTM.
Mijn wachtwoord schijnt niet te kloppen. Als ik er dan een nieuw aanvraag gebeurt er niets. Is er een middel om van deze nieuwsbrief af te geraken?
groetjes
Quickie
_________________ Quickie uit Roeselare |
|
| Naar boven |
|
 |
oomski
|
Geplaatst: Za 14 Apr 2012, 17:19 Onderwerp: |
|
|
Maak er misschien een filter van.
_________________ Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open. |
|
| Naar boven |
|
 |
elvee
|
Geplaatst: Za 14 Apr 2012, 22:30 Onderwerp: |
|
|
Bij de meeste nieuwsbrieven kan men onderaan op een bepaald woord klikken om uit te schrijven. Is die bij die van VTM niet zo dan ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
Quickie
|
Geplaatst: Zo 15 Apr 2012, 14:23 Onderwerp: uitschrijven op een nieuwsbrief |
|
|
aan Elvee,
Inderdaad onderaan de nieuwsbrief staat 'uitschrijven' Als je daarop klikt moet je je log in en pass woord opgeven. Mijn paswoord klopt echter niet?! en dan kan je een nieuw aanvragen, wat ik doe. Dan zeggen ze dat ze verdere instructies per mail zullen laten weten, en dat gebeurt niet. Dus ik kan mij niet uitschrijven. Ik heb wat kuis gehouden, bij iedereen die ik wilde is het gelukt, behalve bij VTM!!!
Groetjes
Quickie
|
| Naar boven |
|
 |
Quickie
|
Geplaatst: Zo 15 Apr 2012, 14:38 Onderwerp: uitschrijven op een nieuwsbrief |
|
|
Hallo OOMSKI,
Ik heb het via 'afzender blokkeren" gedaan zojuist.
Afwachten nu of er volgende week zaterdag iets binnenkomt of niet.
Laat het weten!
Dank en groetjes
Quickie
|
| Naar boven |
|
 |
Quickie
|
Geplaatst: Zo 22 Apr 2012, 15:22 Onderwerp: AFZENDER BLOKKEREN |
|
|
Hallo,
Via afzender blokkeren komen de nieuwsbrieven van VTM nog binnen, maar zen verdwijnen direct naar "Verwijderde items" en staan dus niet meer bij mijn inkomende post, wat al een verbetering is.
Groetjes
Quickie
|
| Naar boven |
|
 |
14567
|
Geplaatst: Wo 25 Apr 2012, 16:26 Onderwerp: uitschrijven nieuwsbrief |
|
|
Het gaat hier niet enkel over VTM.Ik heb meermaals ervaren dat uitschrijven een zeer moeilijke zaak is.Men krijgt dan wel het bericht: je bent uitgeschreven om de daaropvolgende maal terug een nieuwsbrief te ontvangen.Soms zegt men, e-mail adres is niet gekend niettegenstaande ze je zelf een nieuwsbrief zenden naar datzelfde adres/
Mijn advies: schrijf je zo weinig mogelijk in op nieuwsbrieven, ergernis bespaard!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Quickie
|
Geplaatst: Vr 27 Apr 2012, 15:29 Onderwerp: NIEUWSBRIEF UITSCHRIJVEN |
|
|
AAN 14567
IK ben ook tot die conclusie gekomen! Daarom dat ik er komaf wilde mee maken; Je mag gerust zijn, ik schrijf mij alvast niet meer in op een nieuwsbrief. Als ik iets wil weten ga ik wel op de website kijken. Maar je hebt gelijk soms ontvang je ook nieuwsbrieven waar je niet naar gevraagd hebt! Op de duur zou je door de bomen het bos niet meer zien!
Voor de nieuwsbrief van seniorennet, waar ik zelf om gevraagd heb maak ik graag een uitzondering! Die zijn tenminste interessant!
Groetjes
Quickie
|
| Naar boven |
|
 |
Choerrel
|
Geplaatst: Vr 27 Apr 2012, 15:34 Onderwerp: Re: NIEUWSBRIEF UITSCHRIJVEN |
|
|
| Quickie schreef: |
AAN 14567
IK ben ook tot die conclusie gekomen! Daarom dat ik er komaf wilde mee maken; Je mag gerust zijn, ik schrijf mij alvast niet meer in op een nieuwsbrief. Als ik iets wil weten ga ik wel op de website kijken. Maar je hebt gelijk soms ontvang je ook nieuwsbrieven waar je niet naar gevraagd hebt! Op de duur zou je door de bomen het bos niet meer zien!
Voor de nieuwsbrief van seniorennet, waar ik zelf om gevraagd heb maak ik graag een uitzondering! Die zijn tenminste interessant!
Groetjes
Quickie |
Die komen bij mij aan bij de "ongewenste mail". Dus delete ik ze zonder te openen.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Quickie
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 14:29 Onderwerp: uitschrijven op een nieuwsbrief. |
|
|
Choerrel,
dat is je goed recht. Het zou triestig zijn moesten alle mensen van het zelfde gedacht zijn hé!
Quickie
|
| Naar boven |
|
 |
|