| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jeanclaude
|
Geplaatst: Di 01 Mei 2012, 21:07 Onderwerp: Internet explorer |
|
|
Internet Explorer blokkeert. Ik heb een PB computer en dus ook niet de originele windows 7 installatie software. Heb wel een hersteldiskette maar kan die niet opstarten.
|
|
| Naar boven |
|
 |
pcekspeer
|
Geplaatst: Wo 02 Mei 2012, 0:26 Onderwerp: |
|
|
jeanclaude
Bedoel je eigenlijk Windows Explorer blokkeert ? Start je pc niet meer op ?
_________________ Win7 Prem SP1-64bit+XP SP3//RAM4GB//HD1000GB//IE10,Opera12.15,FF21//AVAST8//Win.LiveMail/Apache-OpenOffice3.4.1
BSA+Micros.SafetyScan+.Malic.Softw.Rem.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl-Superantispyw//MBAM.//Bing/Ixquick-DuckDuckgo, enz.. |
|
| Naar boven |
|
 |
jcg
|
Geplaatst: Vr 04 Mei 2012, 10:39 Onderwerp: Internet explorer blokkeert |
|
|
Normaal gezien gebruik ik Google Chrome. Maar sommige opgestuurde zaken openen automatisch met Internet Explorer en deze blokkeren steeds. Ofwel moet ik Internet Explorer kunnen repareren ofwel moeten alle opgestuurde internetadressen Google Chrome gebruiken zodat ik Internet Explorer niet meer nodig heb. Hoe kan men dit evt. instellen? ...of mag ik Internet Explorer gewoon verwijderen?
|
|
| Naar boven |
|
 |
pcekspeer
|
Geplaatst: Vr 04 Mei 2012, 21:14 Onderwerp: |
|
|
jcg
--IE kan je niet verwijderen, is een onderdeel van Wind. en dient dus, net als Wind. zelf, uptodate te zijn.
Indien je XP gebruikt wil dat zeggen IE8 gebruiken.
Voor Vista/Win 7 is dat IE9.
Kan je controleren door in IE te klikken op Help - klik op : Over internet explorer.
--Mogelijk staat op uw pc IE als standaard ingesteld. Wijzig dit dan naar Google Chrome.
Verbetering ?
_________________ Win7 Prem SP1-64bit+XP SP3//RAM4GB//HD1000GB//IE10,Opera12.15,FF21//AVAST8//Win.LiveMail/Apache-OpenOffice3.4.1
BSA+Micros.SafetyScan+.Malic.Softw.Rem.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl-Superantispyw//MBAM.//Bing/Ixquick-DuckDuckgo, enz.. |
|
| Naar boven |
|
 |
hoshinkido
|
Geplaatst: Vr 04 Mei 2012, 21:20 Onderwerp: |
|
|
toch een vraag aub...is die google chroom dan zoveel beter??
daarmee bedoel ik ..;is die sneller?
omdat daar over nogal menings verschillen bestaan
mvgr
_________________ acer G771O. 6ram..2TB.hd W7 home.64bit,2,67 ghz
explorer1O C.cleaner, bitdefender antivirus.malware bytes.gadwin printscreen
telenet fiber |
|
| Naar boven |
|
 |
jcg
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 12:07 Onderwerp: |
|
|
Hallo pcekspeer,
Dank voor de goede raad. Vervelend probleem is opgelost. Vermits IE bij mij niet goed werkt heb ik natuurlijk een grote voorkeur voor Google Chrome.
Mijn internetbank werkte ook niet met IE en bij de bank hebben ze mij aangeraden een andere browser te proberen. Ik ben in ieder geval heel tevreden over Google Chrome en heb er nog geen enkele last mee gehad.
Groetjes,
JC
|
|
| Naar boven |
|
 |
jcg
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 12:15 Onderwerp: Andere browser als standaard in stellen |
|
|
Misschien er nog even bij vermelden dat het niet voldoende is om op je nieuwe browser deze als standaard in te stellen, je moet ook, zoals speksteen terecht vermeld, die nieuwe browser op IE bij extra aanmelden!!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|