| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
neke12
|
Geplaatst: Za 05 Mei 2012, 17:16 Onderwerp: Een Ipad kopen |
|
|
Zou graag een Ipad kopen van Apple uiteraard,kan ik daar evenzeer mee online met mijn thuisabonnement en op verplaatsing waar ze gratis wifi hebben?
En wat is het bijzonderste wat je allemaal er nog mee kan.
En wat zijn de eventuele nadelen?
En welke versie neem je best de 16 of 32 of nog groter?
Heel erg bedankt en nog vraagje,is het redelijk simpel want ben geen bolleboos op de pc!
grtz
|
|
| Naar boven |
|
 |
hviaene
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 9:41 Onderwerp: |
|
|
Om over voor- of nadelen te spreken, zou je eerst eens moeten zeggen waarvoor je dit toestel wil gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
 |
neke12
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 10:28 Onderwerp: IPAD |
|
|
Waar ik het voor wil gebruiken,allerlei,zeker als ik er een paar keer per jaar op uit trek,wifi heb je overal tegenwoordig.
Maar ook gewoon in het dagdagelijks gebruik...is handig om mee te nemen denk ik als je soms lang moet wachten bij dokters en klinieken.
Als ik dat toestel koop wil ik het voor zowat alles en nog wat gebruiken,anders is het te duur!
grtz
|
|
| Naar boven |
|
 |
hjb
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 13:46 Onderwerp: |
|
|
leer dan eerst goed werken met iTunes, want je kan er niet zomaar alles mee doen wat je wil. apple is nogal eigenwijs wat dat betreft... om bijvoorbeeld muziek op je iPad te zetten: via iTunes. spelletjes: via iTunes. allerlei apps: via iTunes. enzoverder.
en als opslagmogelijkheden (u vroeg: 16 of 32) belangrijk zijn: er is géén extra-aansluiting voor bijvoorbeeld een mini-sd-kaartje.
_________________ acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win8 64bits, Firefox, Avast |
|
| Naar boven |
|
 |
clioke
|
Geplaatst: Zo 06 Mei 2012, 15:07 Onderwerp: |
|
|
Als ik lees wat je ermee wil gaan doen, zou ik opteren voor een android toestel.
_________________ Het gaat niet alleen over 'Waarom zou ik Linux willen?'. Het gaat ook over 'Waarom zou Linux mij willen?' |
|
| Naar boven |
|
 |
hviaene
|
Geplaatst: Ma 07 Mei 2012, 17:22 Onderwerp: |
|
|
Voor zowat alles gebruiken.....?
Bereid je er op voor, dat typen op zo'n ding veruit minder prettig is dan op een echt toetsenbord, daar vallen veel van de testers in tijdschriften over. Daar is IPad of een Android toestel even slecht in.
Als je alleen maar een passieve gebruiker bent (surfen e.d.) dan zou ik toch eens kijken of je de specifieke Apple (iTunes e.d.) spullen nodig hebt. Indien niet zal een Android toestel je waarschijnlijk wat centen uitsparen.
En o ja, Apple laat geen flash software op zijn toestellen toe, er zijn dus een boel sites met foto's , spelletjes die op een Apple IPad niet zullen werken. Probeer zeker eens de sites die je veel bezoekt op een IPad voor je besluit er een te kopen.
Tot slot mijn eigen zeeeer persoonlijke mening. Als je niet de langer batterijduur nodig hebt die je op een tablet hebt tegenover een laptop, dan is in mijn ogen deze laatste een veel betere aankoop.
|
|
| Naar boven |
|
 |
hjb
|
|
| Naar boven |
|
 |
neke12
|
Geplaatst: Wo 09 Mei 2012, 18:24 Onderwerp: mijn schuld,sorry |
|
|
Klopt,op 2 plaatsen,was niet mijn bedoeling,dus sorry.
Wat bedoelen jullie met "eerst leren wat itunes zijn,want inderdaad,ik ken er totaal niks van,waar kan ik dat leren?
Wil echt niet graag achterblijven en ergens ....is een ipad voor mij een geweldig hebbeding,zou er wel mee moeten kunnen werken.
Dus please,waar kan ik dat leren?
Bedankt
grtz
|
|
| Naar boven |
|
 |
paulv
|
Geplaatst: Wo 09 Mei 2012, 18:37 Onderwerp: |
|
|
Zoals hviaene reeds aanhaalde is de Ipad niet zo erg gebruiksvriendelijk en ben je beter af met een laptop.
Voortdurend scrollen of hoe je het wil noemen, gaat vlug vervelen en het toestel zal misschien vlug ergens opgeborgen worden.
Voor mij blijft het een (dure) gadget voor een publiek dat er wil bijhoren en alles reeds heeft.
paul.
.
|
|
| Naar boven |
|
 |
hjb
|
Geplaatst: Wo 09 Mei 2012, 19:30 Onderwerp: |
|
|
Neke: op welke plaats wil u nu antwoorden krijgen? hier of op het andere forum?
_________________ acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win8 64bits, Firefox, Avast |
|
| Naar boven |
|
 |
|