|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Reini
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 11:15 Onderwerp: |
|
|
Uit bovenstaande blijkt dat homofilie van alle tijden is.
Nu moeten we eens goed nadenken, en vooral u Fazal, hoe het komt dat men in deze beschaving dit verschijnsel abnormaal gaan vinden is.
Al eens gedacht aan de invloed van de religie?
Die heeft gezegd: mannen die het met elkaar doen, dat is zondig, abnormaal. Weg ermee. In de middeleeuwen werd dat ook letterlijk toegepast. Ik zal je dat proces besparen.
Ook bij de Islam wordt het niet getolereerd; daar bestaat het officieel niet.
Wat wil je in zulke macho-cultuur.
Niemand kiest om homo, lesbisch te zijn: je krijgt het mee van in de moederschoot.
Dus of het normaal of abnormaal gezien wordt heeft geen belang.
Voor ons is hetero normaal, voor hen het homo zijn.
Diegenen die meeheulen in zo'n gay parade, zijn voor mij de hoeren onder de homo's en ze doen daarmee méér slecht dan goed. [/b]
|
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 12:11 Onderwerp: |
|
|
| snowball schreef: |
| Jij noemt dat een 'persoonlijke aanval'. Wel ja misschien wel. Als moeder van een homo die een zeer stabiele relatie heeft van meer dan 10 jaar vind ik het meer dan bezwarend dat jij schrijft dat o.a. homo's gemiddeld 100 relaties hebben. Meer dan overdreven en langs geen kanten bewezen. Daarom dat ik je een holebi kind of kleinkind toe wens, zodat je zou weten hoe het voelt als je een holebi 'abnormaal' en 'afwijkend' vindt. |
Beste snowball, u komt met uw wens zo'n 30 jaar te laat. Ik heb namelijk een tweeling als kleinkinderen, zij zijn allebei homo. En neen, die kleinzonen van mij hebben ook geen 100 relaties gehad, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan weten. Aan hun houding kan niemand afleiden dat zij homo zijn. Ook zij vinden een homoparade een blaam op hun eigen geaardheid. Die 100 relaties, heb ik niet zelf geteld, dat heb ik in een enquete op TV gezien. Ik heb het ook moeten aanvaarden, maar 'normaal', beschouw ik het nog altijd zeker NIET! Rechtover mij woont een huisdokter samen met een man. Ook mijn eigen huisdokter is homofiel, en is gehuwd met een man. Ik heb helemaal niets tegen die mensen, maar als ik voor mijn raam op de 4de verdieping sta, kijk ik ongewild op de tuin van mijn overbuurman(nen). En wat zij daar soms uitspoken, is niet alleen aanstootgevend, maar tevens beschamend voor gans hun gemeenschap. Vooral dat zij heel goed weten dat zij vanaf de eerste verdieping van de tegenover gelegen appartementen worden gezien. En nee, ik blijf niet kijken, want ik ben zelf beschaamd voor wat ik daar soms zie. Ik vind enkel dat er teveel ruchtbaarheid wordt aangegeven, meer is dat niet! En verder, vind ik het wel erg dat deze afwijkende geaardheid overal meer en meer wordt gepromoot. Het wordt ons tegenwoordig letterlijk de strot ingeduwd.
Het is ook niet omdat het al altijd en overal heeft bestaan, dat men dat daarom als normaal 'moet' beschouwen. En als het geen afwijking is, wat is het volgens jullie dan wèl? Dàt, is mijn vraag! En verder wou ik ook nog graag weten of jullie een 'afwijking' als een schande beschouwen, want zo ziet het er naar uit.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 12:30 Onderwerp: |
|
|
Zo een antwoord kon ik weer van u verwachten.
Maar mijn vraag is en blijft, als het geen afwijking is, wat is het volgens jullie dan wèl? Weet je het niet, zeg het dan gewoon. Het brengt niemand iets op als jij in de persoonlijke aanval blijft volharden, zonder een antwoord op mijn vraag te geven! Zo te zien, wring jij u in alle mogelijke bochten, om de geaardheid van de uwe te verdedigen, alhoewel ik u daar persoonlijk niet op aanval.
|
|
| Naar boven |
|
 |
oomski
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 13:09 Onderwerp: |
|
|
Homo-, lesbische- of heterokinderen, als ze maar gezond zijn en...gelukkig.
_________________ Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open. |
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 13:25 Onderwerp: |
|
|
Snowball, u begint stilaan op mijn zenuwen te werken.
Mijn vraag: "als het geen afwijking is, wat is het dan wèl?", is totnogtoe onbeantwoord gebleven. En eigenlijk interesseert uw mening hierover, mij absoluut niet meer! Gelieve dus verder beledigend commentaar voor uzelf te houden!
Deze topic mag voor mijn part gesloten worden, en alle nog hieronder volgende commentaren mogen verwijderd worden, anders kan ik mij tegen eventueel nog volgende persoonlijke aanvallen van o.a. snowball, niet meer verdedigen!
Ik vind haar kinderachtige uitlatingen tegenover mij, eveneens verre van normaal! Een volwassene die zich verdedigt met verwijten, beledigingen en vernederingen, zonder dat hij/zij ooit door mij werd aangevallen, is een kinderachtige figuur. En zoiets, vind ik op die leeftijd ook een afwijking!
| oomski schreef: |
| Homo-, lesbische- of heterokinderen, als ze maar gezond zijn en...gelukkig. |
Vind ik dus ook.
Alle ander commentaar, hetgeen niets met gelukkig of gezond zijn, heeft te maken, heb ik hierboven al geschreven, en daar kom ik niet meer op terug!
|
|
| Naar boven |
|
 |
Reini
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 14:28 Onderwerp: |
|
|
Fazal, maak u niet kwaad.
Ons is ingestampt van kleins af aan: normaal is: man en vrouw die copuleren om kindjes te krijgen. Punt.
Als men nu homofilie daarmee vergelijkt, is dat een afwijking.
Maar op sexueel gebied is er zoveel variatie, dat op den duur àlles wat afwijkt van dat éne, abnormaal kan worden gevonden.
Je hebt in dat normale bv. mensen die graag geslaan worden, mensen die graag de baas spelen, mensen die zich graag in kleding van de andere sekse hijsen, flauwe homo's, en homo's waaraan je niks merkt behalve hun zachte aard.
Dan heb je nog de échte travestieten, en vrouwen die zich gaan bodybuilden tot ze er als een man uitzien.
Dan heb je de pedofielen, die, wat er ook gebeurt, niet van die helse aard afkomen.
Dan is mijn vraag: wat is er nog normaal te zoeken bij het fenomeen mens?
Want wat hetero's tussen de lakens uitspoken weet niemand. Zolang je uiterlijk maar niks merkt naar de buitenwereld toe, is het "normaal".
|
|
| Naar boven |
|
 |
Fazal
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 14:41 Onderwerp: |
|
|
Ik heb aan swakke gevraagd om deze topic te sluiten.
Voor mijn part mag deze topic zelfs helemaal verwijderd worden.
Als hier op het discussieforum, iemand een mening durft te uiten, zonder de bedoeling iemand ermee te kwetsen, wordt hij/zij, door bepaalde figuren verweten voor al wat lelijk is. Voyeur, hypokriet, en nog meer van al dat moois. Dat soort figuren maken er hier letterlijk een kindertuin van. Als ik dan ook dàt normaal 'moet' vinden, dan geef ik er liever de brui aan.
En Reini heeft mij ook niets nieuws verteld. Dat weet ik ook wel allemaal.
Verspil er maar geen energie meer aan! Tegenwoordig vindt men 'alles' normaal.
Dat wil daarom niet zeggen dat men anderen mag 'verplichten' het ook 'normaal' te vinden!
Ik heb mij trouwens bij al die zgz normale abnormaiteiten al lang neergelegd, maar dat neemt niet weg, dat ik op eender welk forum, eveneens 'mijn eigen' mening over eender wat mag schrijven, en dit zonder persoonlijk aangevallen te worden!
|
|
| Naar boven |
|
 |
swakke Moderator SeniorenNet
|
Geplaatst: Za 19 Mei 2012, 15:54 Onderwerp: |
|
|
Op vraag van Fazal wordt het onderwerp afgesloten.
Mod. Swakke.
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|