|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ronny D'hont
|
Geplaatst: Di 22 Mei 2012, 17:55 Onderwerp: E-mail |
|
|
Hallo Paullamb, Op een tweede PC heb ik een nieuw e-mailadres geinstaleerd wat perfect werkt. Nu komen alle mails van het tweede ades via het eerste e-mailadres. Kan dat anders zonder een tweede abonement te nemen bij Telenet. Het zijn 2 aliassen kan dat het probleem zijn?
op de twee PC is Windows 7 en Windows Livemail geinstaleerd
Bedankt Ronny.
|
|
| Naar boven |
|
 |
paullamb
|
Geplaatst: Di 22 Mei 2012, 20:22 Onderwerp: |
|
|
Als U een alias heeft aangemaakt , dan komt deze mail automatisch in Uw hoofdadres ( mailbox) terecht.
Ik meen te weten dat U bij Telenet recht heeft op twee mailboxen.
U kan dus (via "mijn telenet") een tweede mailadres aanmaken en dat dan configureren in Uw WLM
Dan krijgt U de post hiervan apart
Moest U eventueel werken met twee PC's dan kan U bij eigenschappen--geavanceerd aanduiden dat de mail een paar dagen op de server moet blijven staan zodat U op de tweede PC ook Uw post ontvangt
Sorry, ik lees dat U al werkt met twee PC's
Als U alleen post wil ontvangen van het tweede mailadres op de éne PC moet U daar alleen het adres configureren en op de andere niet.
Uw alias kan U altijd behouden, maar (ik druk op persoonlijk) ik heb daar nooit het nut van ingezien.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Ronny D'hont
|
Geplaatst: Do 31 Mei 2012, 15:51 Onderwerp: |
|
|
Hallo Paullamb,
Sorry voor de laate reactie. Ik heb een tweede mailbox aangemaakt en alles werk perfect.
Bedankt voor de hulp.
Ronny D'hont
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|