mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 jan 2015, 11:24

Afbeelding
lieve Tina
ff berichtje voor jou
wat zie je er goed uit meiske
ik ben ook zo trots op jou als oma-c en gerarda en andere die hier komen

ja lieverd het is gewoon vreselijk zwaar voor ons allen en die het niet mee heeft gemaakt weten niet in wat voor diepe kuil wij zitten
ja wij lachen voor andere maar ons hart huilt en zo is het gewoon ,dat komt omdat wij zo gelukkig waren ,en dat is nu alles weg gevallen
en wij moeten verder hoe dan ook

kreeg gister vreselijk nieuws mijn lieve schoondochter heeft 4 anurysmaas in haar hoofd ,haar moeder is hier aan gestorven op jonge leeftijd

een zit bij de hersenstam en zit op gevaarlijke plek
waar ze niet durven opereren
nu moet ze over half jaar weer in de mra om te zien of die groeit
ze is 45 jaar ik mag gewoon niet verder denken
laat dit a.u.b nooit gebeuren ,hopelijk is er iets hier boven
geen leuk nieuws maar ik wilde het ff kwijt ,ik zit er alleen mee hier binnen net als jij
liefs riekske knuffie mateke hou je taai :cry:
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

11 jan 2015, 09:26

hey Tina.


Hoe gaat met u. Blij dat die feestdagen voorbij zijn. Ik ook hoor.
Ja Tina ik moet zeggen zoals de andere vrienden ,ge staat mooi op de foto; Arnold zou het ook zeggen . Ik denk dat hij fier is op u.

Tina ik ben blij te horen dat ge het och klaar gekregen hebt om te behangen.
Nu nog een vervelende periode dat men niet veel buiten kan komen met dat weer. Goed dat ik hier een bibliotheek in de omtrek heb. Veel lezen en nu ga ik weer line dansen om hopelijk een beetje gewicht kwijt te geraken. Wel maar een drietal kilo's dat ik kwijt wil ,maar ik moet niet wachten tot het er 10 kg worden. Ik heb geen goesting meer om rokken te maken.

De poezen zijn nu ook niet zo zot om buiten te lopen zeker? ik heb ook nog geweten dat mijn honden buiten wilden en als het slecht weer was dat ze zich achter uittrokken als ik de deur open hield hahaha.


We gaan zeker maar beginnen aftellen naar de lente positief denken hé; :D



groetjes gerarda

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

13 jan 2015, 04:44

neen gerarda de poezen liggen lekker warm binnen ze hebben elk hun fleece dekentje waar ze zich graag in nestelen
en ik ben ook blij dat die feestdagen weer voorbij zijn nu weer uitkijken naar die zomer
bedankt oma-c voor de lieve woorden we moeten wel sterker worden hé als je overal alleen voor staat maar ik probeer het en zo ben ik ook wat bezig

lieve riekske toch nu weer de zorgen met je schoondochter zo jong nog dat mag toch gewoonweg niet zijn hopelijk blijft alles goed gaan ik hoop het toch zo erg het is vreselijk te weten dat je dat hebt ook voor je zoon bedankt ook voor die mooie foto die je hebt gemaakt heel lief van je spijtig dat we zo ver van elkaar wonen ik kwam je zeker steunen

liefs tina

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 jan 2015, 09:41

Hallo Tina,

Ja gelukkig zijn de feestdagen weer voorbij...en kunnen
we gaan aftellen naar de lente... al duurt het nog
wel even en kan er nog vies weer op ons afkomen...
Maar nog nooit is er iets blijven duren dus dat weer
komt weer wel goed :? elke dag is er ene...
Hou moed en samen met je poezen en de vriendin komt het
met tijden boterhammen wel in orde... de pijn van het verlies
dat blijft... al verzacht het een beetje nadat
de scherpste kanten eraf zijn... :roll:

Riekske, wat erg voor je schoondochtertje...het leven is niet eerlijk hé..
Ik hoop dat ze beter kan worden... je weet wanneer de ellende begint ...
maar niet waar het eindigt hé :roll: :oops: :(
Ik wens je heel veel sterkte :(

Voor jullie een zo aangenaam mogelijke dag.. en tot nog eens...

Groetjes,
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

19 jan 2015, 03:56

ppppfffff elke dag die regen begint toch wel tegen te steken hoor je word er niet vrolijker van

ik ga voorlopig ook niet buiten met de poezen die houden niet van hun poten nat te maken :(
ik ga nog bijna elke dag naar mijn vriendin die kan me helemaal niet missen als ze me 1 dag niet ziet is ze al in paniek
mijn zoon komt nu ook weer meer thuis sinds zijn vriendin weg is
hij is ook vriendelijker nu ,hopelijk blijft het zo

groetjes tina

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 jan 2015, 10:11

Hallo Tina,

Ja dat weer steekt tegen maar we moeten de winter door
ook al is het niet echt winterweer....we hebben geen keuze.. :roll:
Goed dat je jouw vriendin kan steunen, je hebt je zelf ook wel
nood aan... gedeelde smart is halve smart zegt men.... :?
Fijn dat je zoon nu wat vriendelijker is...
met veel geduld valt het misschien nog allemaal in de plooi...
maar laat je niet misbruiken.... :oops:

Veel sterkte en nog wat moed, de dagen worden al ietsje langer
en dan zien we heel in de verte de lente aankomen... nog even geduld :)

Lieve groetjes ....
Oma-C.
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

19 jan 2015, 10:13

Hallo Tina,

Ik ben blij wat goed nieuws te horen van u. Zeker een geluk dat ge die vriendin hebt en dan nog uw zoon ook die weer naar huis komt. ja hoe komt het allemaal hé, als er anderen zijn die misschien de oorzaak zijn. kunt ge er niet tegenop.

Dat slecht weer is gelukkig maar tijdelijk hoewel we nu de slechtste periode hebben gaan we toch naar de lente .
De poezen zullen dikker worden nu ze niet veel buiten komen maar ja ik ook feitelijk :oops:

Het is ook een winterslaap dat we nu doen, alleen wat boeken lezen en t.v. kijken.
Volgende week een verjaardagsfeestje van de kleinzoon en dan zit ik weer een beetje tussen het jong volk.

Ik wens u nog een gezellige dag met je vriendin en bij de kachel.

Good luck Groetjes gerarda

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

23 jan 2015, 15:22

Afbeelding
sterkte lieve Tina
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

23 jan 2015, 16:05

neen oma-c ik laat me niet meer vangen door mijn zoon nu is hij weer super vriendelijk maar ik denk dan altijd voor hoelang
hij heeft me al gevraagd om een wasmachine te betalen voor hem en hij zou het dan terug betalen maar ik doe het niet eerst zal hij moeten bewijzen dat hij is veranderd zoals hij altijd zegt nu maar ik geloof het niet meer

ik ben zo verkouden en nu is het mooi zonnig om eens buiten te gaan pppffff


groetjes tina

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

23 jan 2015, 20:39

Hallo Tina,
Goed dat je geen misbruik van je laat maken...
toen je zelf in de miserie zat zag hij ook niet naar jou om...
als je alleen goed bent voor de centen...:oops:
hij moet ook leren z'n centen te verdelen,
dat moet jij ook doen hé :oops:

Verzorg je verkoudheid goed... want iedereen loopt
te hoesten en te snotteren.. :roll:
en de griep is ook onder de mensen...

Veel sterkte en beterschap...
Hou je warm en oppassen ... morgen wordt het glad
zeggen de weerprofeten..

Nog een sterkteknuffeltje, :)
Afbeelding
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

30 jan 2015, 21:29

Hallo Tina,
Ik vergeet u niet hoor, maar met dat slechte weer gaat men nergens naartoe hé. Ik ben zelf al gans de week ziek met verkoudheden erge hoest ikben doomoe van dat hoesten. Ik heb nu antibiotica en nu zal het we beteren.Ik zit in elk geval elke dag vroeg in mijn bed.
Ik ga normaal weer gaan line dansen maar deze week heb ik niet geweest.

Verleden week dan de verjaardag van de kleinzoon geweest en zo wat kunnen babbelen en deze week komt een zoon van mijn zuster mij bezoeken dus zal mijn zoon met zijn gezin ook komen en er zal hier weer gezellig gebabbeld worden maar ja er zal natuurlijk weer taart bij zijn.hoe kan ik dan vermageren.
deze week zal ik wel wat vermagert zijn want ik had niet veel goesting naar eten
Ik hoop dat ge nog veel plezier hebt met uw vriendin En misschien een betere band met uw zoon.
Er zal in Oostende ook zeker een carnavalstoet zijn?

In Aalst is het wel de moeite maar ik kan er niet meer naartoe gaan. Moest het de maandag mooi weer zijn zou ik misschien wel eens gaan. er zijn dan wel minder wagens maar toch nog mooi en ge hebt meer plaats om alles te zien.Op de t.v zien we het ook de zondagavond

de foto's staan op pagina 54 en 55

Groetjes gerarda

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

31 jan 2015, 04:45

ik heb ook de dokter moeten laten komen want mijn hoest wou niet beteren en je bent er inderdaad heel moe van ,je kunt niet slapen met die hoestbuien pppffff
nu neem ik ook antibiotica en ben vandaag voor de eerste keer weer buiten geweest
mijn vriendin en haar hondje waren zo blij mij te zien na 9 dagen dat het ontroerend was mijn zoon komt ook elke week weer op bezoek en deed boodschappen voor mij omdat ik niet buiten kon
hopelijk blijft hij zo
ik heb hem toch gewaarschuwd dat als hij me weer zo rot behandelt dat ik er genoeg van heb en hij dan niet meer moet komen
enfin we zullen wel zien en mens kan altijd hopen hé dat het betert

hier is ook een karnavalstoet ik ga altijd kijken bij mijn schoonmoeder omdat ze daar woont en ik dan niet buiten moet staan als het te koud is

groetjes tina

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

31 jan 2015, 09:27

Hallo Tina buiten uw verkoudheid hoor ik toch goed nieuws. En inderdaad ge hebt gelijk wees best voorzichtig. Ik vind het goed dat ge op uw goede bent. Ik ken nog mensen die dachten dat hun kinderen te vertrouwen waren maar van de vijf was er maar één dat ze kon vertrouwen. Spijtig . maar allee we gaan positief blijven en geniet maar van zijn gezelschap.

Tina ge zegt dat uw vriendin veel ouder is dan gij zou ze mijn ouderdom hebben 76 jaar ? wie weet kent ze mij niet.van de school. Mijn vriendin in Zandvoorde komt nog veel vriendinnen tegen waar wij mee naar school gegaan zijn en ze kennen mij nog allemaal als ze over mij spreekt. Ik ben naar de Vercamer school geweest en nadien naar de Stockholmstraat maar mijn neef zegt dat die straat nu anders noemt ?

Allee ik ga nog wat gaan rusten nog een leuk weekend met de poezen

groetjes gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

31 jan 2015, 09:28

Hallo Tina,
Er zijn heel veel zieke mensen voorzichtig zijn is de boodschap
goed aankleden als je buitenkomt...
Fijn dat je goed ontvangen werd bij de vriendin.. dat is altijd gezellig
mensen zijn er om elkaar te helpen hé... dat doet deugd...
goed dat je zoon ook eindelijk een beetje voor jou klaarstaat
zo hoort het toch ....veel sterkte en groetjes
Ik wens je een fijn weekend en hou je gezond
Oma-C :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 feb 2015, 09:28

Dag Tina,

Ik heb bericht gekregen van de man van Hugie
dat hij haar gistermorgen gevonden heeft naast haar bed
Ze was helaas overleden... :? :(
Ik wou het maar even melden....
Verder nog een aangename dag...

Groetjes, Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".