| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Animal
|
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 12:38 Onderwerp: Huren |
|
|
Ik heb een aanvraag ingediend om een woning te huren. Dit gaat via een makelaar, Nu vraagt deze om mijn loonfiches van de laatste 3 maanden.
Ik heb er geen probleem mee om info te verstrekken zoals adres-naam huidige huisbaas, hoe lang ik er reeds woon, waar ik werk en hoelang, maar mijn loon is toch privé of kan men dat eisen ??
Mvg,
Tony A.
|
|
| Naar boven |
|
 |
pastoor
|
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 18:36 Onderwerp: |
|
|
Dat doen ze meer en meer.
Lees dit:
http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?p=69024 .
Het is een mondelinge vraag met een mondeling antwoord ?).
Enkel de loonfiche geven en eventueel niets.
_________________ Sudoku, wijntjes proeven, genieten. |
|
| Naar boven |
|
 |
Animal
|
Geplaatst: Di 19 Jun 2012, 18:51 Onderwerp: |
|
|
Bedankt pastoor
Tony A.
|
|
| Naar boven |
|
 |
de zweed
|
Geplaatst: Wo 20 Jun 2012, 20:39 Onderwerp: |
|
|
Ik heb dat ook meegemaakt als ik mijn inkomen met een uitreksel van de bank niet liet zien kreeg ik dat appartement niet gehuurd ze zetten het mes op de keel.
|
|
| Naar boven |
|
 |
cuique suum
|
Geplaatst: Do 21 Jun 2012, 1:35 Onderwerp: |
|
|
Tsjahh...
Ik verhuurde sinds ± 1975 tot ± 2000 enkele woningen van / voor mijn ouders...
Nadien enkele voor mezelf...
Ik heb VAN ALLES mee gemaakt...
Bv. huurder, die géén huurwaarborg of eerste maand huur betaalde / geen brandverzekering nam, en aan de ramen motorcross-truitjes hing, als gordijnen... De tuin was een 'stort' van allerlei oud ijzer...
Na een aangetekende brief van zijn advocaat, bleek, dat zij zelfs zijn advocaat niet betaald hadden, "omdat ze hun geldbeugel vergegten hadden"...
Gevolg: ik heb ze laten uitdrijven...
Ik kan zo nog enkele voorbeelden geven...
Ze hadden ± 300 pyrussen op zolder... Zonder kooi... Dus... Houten zoldelvoer lag vol gesch*ten met pluimen, en vogelstr*nt... Begin het als eignaar maar op te kuisen...
Hun kinderen haden met 'WASCO-krijt' op ALLE muren op gelijkvloers én verdieping op de muren krabbels gezet...
Neem je het mij dan kwalijk, dat ik als eigenaar voorzorgen wil nemen?????
Wie van mij wil huren, met toch wel een paar goeie papieren kunnen voorleggen...
Ik ben géén 'huisjesmelker"... Maar ik wil dat mijn eigendom gerespecteerd wordt???!!! Dus ik vraag voldoende waarborgen / zekedrheden... Wie die niet wil geven kan de pot op???
Wat is dààr verkeerd aan?
Groeten aan allen!
|
|
| Naar boven |
|
 |
curieuseneus
|
Geplaatst: Ma 30 Jul 2012, 15:23 Onderwerp: huren |
|
|
hallo,
Ik kan dat goed begrijpen dat je kieskeurig bent.Maar hier wijgeren ze zelf een toekomstige alleenstaande moeder.Ze staat op de lijst voor een sociale woning wachttijd nog 2 jaar.Een dure huur kan ze niet betalen ,hier heb je geen appartement onder de 600 €.Ik zeg er wel bij dat het een Poolse vrouw is,ze woont hier al 4 jaar heeft werk en spreekt nederlands.Als je van discriminatie spreekt.Of weet iemand hoe men rapper aan een sociale woning komt.
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
 |
|