SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

shoppen in Antwerpen

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Overige vrije tijd / hobby's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
doggy

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul 2012, 17:33    Onderwerp: shoppen in Antwerpen Reageer met quote

Gisteren aanschuiven aan de kassa bij H&M aan de Meir: er zijn 4 kassa's open. Ik sta aan kassa 2 met een mevrouw en een meisje van ongeveer 10 jaar voor mij. Als die mevrouw bijna weg is doet dat meisje een teken naar een mevrouw aan kassa 3, zo van 'kom maar' en ze komt. En ik die dacht dat die kleine bij die mevrouw daarvoor hoorde.
Ik zeg tegen mevrouw dat ze aan het 'voorkruipen' is en dat iemand met manieren en uit beleefdheid dat niet doet. Haar opmerking was dat ze dat wel mag doen omdat haar kleine daar stond. En wat blijkt nog een tweede meisje van haar stond aan kassa 4, dus de andere kant.
Vinden jullie dit normaal ? Wel, ik niet.
Het gaat mij niet om de tijd en het geduld, maar om het principe 'beleefdheid'.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
paulv

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul 2012, 17:58    Onderwerp: Reageer met quote

Beleefdheid is dezer dagen ver te zoeken.
Het is betreurenswaardig en een slechte opvoeding die de kinderen van kleinsaf al meekrijgen
Als je kleinkind(eren) hebt, volgende keer hetzelfde spelletje spelen Smile
paul

Buffalo NAS - 8Tb
Naar boven
Prima Vera

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul 2012, 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

Zulk gedrag komt wel meer voor. Dat is gokken op verschillende paarden.

Naar boven
Spacer

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul 2012, 18:29    Onderwerp: Reageer met quote

Kreeg ook eens te maken met zoiets,maar wel van de kassabediensters.Oostkamp,de Aldi....Ganse kar vol..Band nr 1 open met een klante voor ons,en leg er alles op.Opeens,....meneer,deze kassa sluit,gelieve naar kassa 3 te gaan...Inladen en terug uitladen..Nogmaals een stem...Meneer kassa 3 sluit,we openen niet voor één persoon..Kassa 2 dan maar na de wachtrij voorgelaten te hebben,hun goed recht natuurlijk.
Er stonden al een 6 personen achter ons te wachten.Heb alles uitgeladen,leeg karreke genomen en weg...

Naar boven
huby

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jul 2012, 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

in het geval van Spacer zou ik onmiddellijk de gerant op de hoogte gebracht hebben en dan zou die kassierster waarschijnlijk geen tweede maal zo iets proberen

Naar boven
Paca

BerichtGeplaatst: Do 12 Jul 2012, 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ze hebben daar toch van die "plaatjes" met een verbodsteken of tekst op die men aan de achterste klant vraagt om op het einde van de band neer te poten om te verwittigen dat men in de rij van een andere kassa moet gaan staan? Een kassier(ster) die dit even vergeet (wat menselijk is) moet dan maar zijn/haar verantwoordelijkheid opnemen en even doorbijten. Het is me nooit voorgevallen maar de dag dat het zou gebeuren laat ik kar en de hele reutemeteut staan en ga naar hun naburige collega-grootwarenhuis. Ik kan me bvb zeer levendig indenken dat een kassier(ster) even naar het toilet moet, heb daar geen enkel probleem mee ... dat men dat dan even zegt aan de klant in behandeling, die zal dat wel begrijpen en wachten op de vervang(ster). Beseffende dat misschien niet iedereen denkt zoals mezelf ... en ook de tijd meegemaakt hebbende dat er geen files aan de kassa's stonden (voor mij werd/wordt dit fenomeen gelijkgesteld met oorlogstoestanden) moeten we misschien begrijpen dat het minimum personeel ook onze geldbeugel ten goede komt.
Valt het mij (in pensioen zijnde) alleen op dat men best op dinsdagmiddag en donderdagmiddag gaat winkelen in grootwarenhuizen om aan een kassafile te ontsnappen? Misschien is het lokaal?

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Overige vrije tijd / hobby's Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: