| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Tilly Moderator SeniorenNet
|
Geplaatst: Zo 02 Jan 2005, 0:58 Onderwerp: HIER KAN JE JEZELF EVEN VOORSTELLEN: |
|
|
.............................
...............................HARTELIJK WELKOM
In deze topic kan iedereen die dit wenst zichzelf voorstellen.
Namens Webmaster Pascal Vyncke en het moderatorteam:
....................Redpoppy, Swakke, Merel en Tilly
Heb je vragen voor een moderator?
Zend ons een mailtje: moderators@seniorennet.be
Indien er ongewenste berichten geplaatst worden op forum, geef dit meteen door aan moderators@seniorennet.be zodat de moderator die op dat moment aanwezig is zeer snel kan ingrijpen.
Laatst aangepast door Tilly op Wo 05 Sep 2007, 19:44, in toaal 6 keer bewerkt
|
|
| Naar boven |
|
 |
RIEKSKE
|
Geplaatst: Zo 08 Jan 2006, 13:25 Onderwerp: riekske |
|
|
hallo met riekske ,ik zal mij ook ff voorstellen ,want ik denk dat ik dat niet gedaan heb ik zit nog niet zo lang op pc maar ben nu wel an forum verslaafd ,ik heb zo veel lieve mensen leren kennen ,ik voel mij daar zo fijn bij heb zelf heel veel meegemaakt ,het gaat mij nu goed ,en kan na 10 jaar gezinshulp zelf weer werken met heeeeel veel plezier ,ik geniet iedere dag op het forum ik denk sinds 2 weken ,en kan er niet vanaf blijve ik ben 61 jaar ,heel spontaan en open ,kei eerlijk,leef met iedereen mee,hoe van dansen,muziek,mensen helpen en heb luisterend oor ,nu weten jullie een beetje wie ik ben ben heel gelukkig getrouwd met een duitse man al 42 jaar waar ik dol gelukkig mee ben .wij genieten u van het leven zo als wij kunnen,het is het waard liefs voor alle mensen riekske
_________________ ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan |
|
| Naar boven |
|
 |
MyriamC
|
Geplaatst: Zo 08 Jan 2006, 14:12 Onderwerp: |
|
|
Mijn naam is Myriam, 51 jaar jong (met de nadruk op jong) en samen met man, zoon (23) en 2 katten woonachtig in het rustige Heide-Kalmthout.
Ik heb toevallig gisteren dit forum ontdekt maar ik vrees dat ik al verslaafd ben.
Ik ben actief op tal van andere forums, vooral als ze met reizen en genieten van het leven te maken hebben. Ik geloof dat het HIER allemaal tegoei begonnen is ...
Tussen het forummen door werk ik ook nog als freelancer (klinkt minder als werken dan 'zelfstandige') in de sector office management voor diverse kleine bedrijfjes/eenmanszaken.
|
|
| Naar boven |
|
 |
youry1
|
Geplaatst: Ma 09 Jan 2006, 3:55 Onderwerp: |
|
|
Hallo Rieksken en Myriamc,
Van harte welkom op het forum, hoop dat je het hier fijn zal vinden, dat doe ik toch
groetjes van youry1
_________________ ouder worden doe je niet alleen |
|
| Naar boven |
|
 |
druifje
|
Geplaatst: Ma 09 Jan 2006, 14:30 Onderwerp: |
|
|
Hallo , ik ben Druifje , 52 jaar en gelukkig getrouwd ! Heb twee zonen en geen kleinkinderen ! Ik ben reeds 3 jaar op ziekenkas (fibromyalgie en cvs) en zo'n forum brengt vreugde in mijn leven ! Ik hou van foto's bewerken ! De pc heb ik pas drie jaar geleden leren kennen en ik ben er blij mee hoor ! Onze gezamelijke hobby is onze caravan ! waar we elk weekend in de zomer mee weg gaan ! Zalig rustige plekjes zoeken en fietsen of uitrusten ! want ik ben heel positief ingesteld !
Vriendelijke groetjes Druifje !
_________________ Fietsen is gezond , eet meer fiets ! |
|
| Naar boven |
|
 |
zuske
|
Geplaatst: Ma 09 Jan 2006, 20:30 Onderwerp: |
|
|
Hey druifje " WELKOM "
veel liefs van zuske
_________________ Home is where the heart is ! |
|
| Naar boven |
|
 |
youry1
|
Geplaatst: Di 10 Jan 2006, 1:07 Onderwerp: |
|
|
Hallo Druifje
Hartelijk welkom op het forum van seniorennet, hoop dat je het hier leuk zal vinden,
vanwege paul en simone
|
| Naar boven |
|
 |
buterfly
|
Geplaatst: Wo 11 Jan 2006, 16:45 Onderwerp: |
|
|
Hallo, laat ik mezelf ook maar eens voorstellen.
Ik ben 59 jaar jong, moeder van 4 kinderen (waarvan de jongste dochter 19 is) en heb 2 kleinkinderen (12 en 15 jaar).
Ik was vroeger al eens op Senioren Net maar ben pas van eind december geregistreerd. Ik was al een beetje (beetje veel! ) verslaafd aan mijn PC, maar nu ook aan deze site! Ik denk dat ik er veel zal "blijven plakken".
Ik hou heel veel van muziek dus bezoek ik dat forum ook bijna dagelijks.
Vriendelijke groeten
|
|
| Naar boven |
|
 |
zuske
|
Geplaatst: Do 12 Jan 2006, 12:28 Onderwerp: |
|
|
Buterfly " WELKOM "
veel liefs van zuske
_________________ Home is where the heart is ! |
|
| Naar boven |
|
 |
youry1
|
Geplaatst: Do 12 Jan 2006, 13:14 Onderwerp: |
|
|
Hallo Butterfly,
Hartelijk welkom bij ons, zo te zien kan je het hier goed vinden, van dat verslaafd geraken, daar heb ik ook wel met te kampen, heb dat maar gekregen sinds ik het seniorennet ontdekt heb.
groetjes van youry1
|
| Naar boven |
|
 |
Fleur
|
Geplaatst: Do 12 Jan 2006, 14:45 Onderwerp: |
|
|
Hallo Butterfly, veel plezier op het forum!
Groetjes Fleur.
|
|
| Naar boven |
|
 |
timy
|
Geplaatst: Do 12 Jan 2006, 23:01 Onderwerp: hoi hier timy |
|
|
moet ik zo ouder geworden zijn om dit allemaal nog te leren MAAR ik vind het formidabel wat ik in een dik half jaar geleerd heb, ongelooflijk er zijn geen woorden voor,ik herleef helemaal bedankt allemaal.hoi ben terry in het echt heb een schat van ne vent en heb twee jongens ene is al jaren gehuwd en mijne jongste is zijn weg kwijt, heeft a.d.h.d. en kan volgens hem niet van de canabis afblijven.Wij proberen hem te steunen.Maar aanvaard van ons geen raad , hij woont alleen omdat wij geen drugs wilde roken, wij roken helemaal niet.Hebben het er zeer moeilijk ik hoop ik hoop neen wij hopen op een wonder.bedankt allemaal julie geven mij toch de steun;jullie aanvaarden ons zoals we zijn, maar ik kan het niet meer verzwijgen.bedankt allemaal.
sorry ik denk dat je dit niet had verwacht ,maar het hoort bij ons leven.voor zover het nog een is.
_________________ heel veel dingen zijn overbodig
maar vriendschap heb je nodig |
|
| Naar boven |
|
 |
youry1
|
Geplaatst: Vr 13 Jan 2006, 2:37 Onderwerp: |
|
|
Hallo Timy,
Wat spijtig dat je dit moet meemaken met je jongste zoon, hoop dat het zich toch nog ooit ten goede keert voor jullie en hem, maar zeker niet toegeven hoor, hoop dat je hier wat verstrooing kan vinden, en misschien toch ook af en toe een troostend woord.
ik ga je in elk geval al een dikke knuffel geven
groetjes van paul en simone
|
| Naar boven |
|
 |
darkpino
|
Geplaatst: Za 14 Jan 2006, 0:22 Onderwerp: |
|
|
Hey hallo
Ik ben dus Darkpino, ook wel Martijn genoemt.
Ik ben niet exact wat je een senior noemt
Ik ben 17 en woon in Zaandam, en omdat ik een enquete moet doen onder senioren heb ik me hier ingeschreven...
Het is hier best gezellig dus zit ondertussen ook in andere topics te neuzen!
Als je verder nog wat van me wilt weten moet je het maar vragen!
Groetjes
Tijn
|
|
| Naar boven |
|
 |
darkpino
|
Geplaatst: Za 14 Jan 2006, 0:24 Onderwerp: |
|
|
Zat overgins net een paar posts hierboven te lezen
Ik heb heel toevallig ook ADHD, maar heb geen verslavingen ofzo...
|
|
| Naar boven |
|
 |
|