|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
janf
|
Geplaatst: Wo 10 Jun 2009, 15:59 Onderwerp: hier kan je jezelf even voorstellen |
|
|
Hallo iedereen,
de naam is Jan en ben van 56,vanaf 1 juni ben ik op pensioen ,ik intereseer mij voor vogels(maar heb er voor de moment geen),fietsen,wandelen en motorijden,als er hier nog moesten zijn om eens een toerke te doen,ben een rustige rijder.
De groeten en een goede gezondheid aan iedereen, .
|
|
| Naar boven |
|
 |
Elfi-js
|
Geplaatst: Di 16 Jun 2009, 3:38 Onderwerp: Even vorstellen?!? |
|
|
Hallo allemaal,ben Elfi-js of kortweg Elfi!Zit nog maar ongeveer een week op Seniorennet,heb de moderatoren waarschijnlijk al flink op de zenuwen gewerkt met mijn geklungel maar die zijn allemaal zó behulpzaam en vriendelijk dat ik er moed door krijg en al een beetje begin te leren!! Ben moeder van 2 kinderen,dochter van 36 en zoon van 34,dochter heeft een dochtertje van 12,ben dus 'oma'Heb een nogal bewogen leven met véél tegenslagen achter de rug maar vecht me er telkens weer door!Heb ook heel veel gereisd,vooral in Perú,en vele weken en maanden tussen de indianen van het amazone gebied verbleven zodat ik daar nu vele 'vrienden ' heb!! Je leert op zulke plaatsen héél veel,vooral over jezelf!Nu zit ik thuis ;invaliditeit,kan dus niet meer gaan werken maar doe heel veel vrijwilligers werk en ben ondertussen een beetje verslaafd geraakt aan de computer!Heb de indruk dat ik mij op Seniorennet goed ga voelen endat ik er nog veel zal kunnen leren!Ik ben niet 'nieuwschierig ,maar weet graag veel!!Volg ook nog steeds allerlei cursussen en lezingen,mijn lievelings taal is Spaans,dat spreek ,schrijf en lees ik zo goed als vlaams,mijn Frans daarentegen hangt maar met haken en ogen aan mekaar!!En met Engels is het al niet veel beter gesteld!Is dit uitgebreid genoeg?? Vragen staat vrij!!Heb héél veel meegemaakt op mijn reizen en in mijn leven en heb dus een hóóp te vertellen aan diegene die zich daarvoor intereseert!In wezen is er niks wat mij niet intereseert,al is het nog zó gek,als er maar iemand spreekt die WEET waarover hij spreekt mag het voor mij zels vliegtuig bouwkunde zijn!!Slaapwel allemaal en mischien tot de volgende keer!
Groetjes,Elfi
_________________ Graag een reactie alsjeblieft! |
|
| Naar boven |
|
 |
shamrock
|
Geplaatst: Ma 29 Jun 2009, 17:35 Onderwerp: Effe voorstellen |
|
|
Mijn bijnaam is Shamrock, vanwege mijn grote liefde voor Ierland, waar het klaverblaadje(shamrock) een nationaal symbool is. Daarnaast ben ik verknocht aan Spanje. Ik ben geboren op 5 mei 1956, getrouwd; stiefvader van een zoon van 35 en een dochter van 32. Daarnaast ben ik stiefopa van een kleinzoon van 11 en een kleindochter van 8 jaar.
Ben werkzaam in een onderdelendistributiecentrum van een bekend Zweeds automerk als industrial engineer en milieucoordinator; woon in Stein, Nederlands Limburg.
Mijn liefhebberijen zijn mijn 3 Jack Russells, computeren, fotograferen en Renault auto`s in schaal 1:1 en 1:43.
_________________ Een gezicht zonder rimpels is als een hemel zonder sterren |
|
| Naar boven |
|
 |
Ivita
|
Geplaatst: Ma 29 Jun 2009, 17:56 Onderwerp: Re: hier kan je jezelf even voorstellen |
|
|
| janf schreef: |
Hallo iedereen,
de naam is Jan en ben van 56,vanaf 1 juni ben ik op pensioen ,ik intereseer mij voor vogels(maar heb er voor de moment geen),fietsen,wandelen en motorijden,als er hier nog moesten zijn om eens een toerke te doen,ben een rustige rijder.
De groeten en een goede gezondheid aan iedereen, . |
hhhmmmmm motorijden, heb de mijne moeten verkopen maar das zalig.
fietsen durf ik niet meer vogels heb ik niet behalve de duiven en de meeuwen op de schouw van de overburen en wandelen daar word ik nooit moe van, maar ik ben nog lang niet op mijn pensioen.
_________________ groetjes Ivita |
|
| Naar boven |
|
 |
cell
|
Geplaatst: Vr 17 Jul 2009, 11:22 Onderwerp: |
|
|
Hallo iedereen, mijn naam is Cell van 54
Ben neder/belg ik heb 14 jaar in mijn geliefde Wenduine gewoond, nu weer terug in Olland Ook ik heb m'n legerdienst in Siegen gedaan, dus wie weet kom ik hier bekende tegen
|
|
| Naar boven |
|
 |
helenaatje
|
Geplaatst: Di 21 Jul 2009, 8:21 Onderwerp: |
|
|
Hallo iedereen,
Ik ben al langer lid van dit forum maar heb nog nooit iets geschreven. Daar wil ik verandering in brengen
Ik word straks 55 jaar, ben 33 jaar getrouwd en heb 2 dochters van 28 en 29 jaar. De jongste woont al een tijdje samen, de oudste woont alleen na een echtscheiding maar heeft nu een huis gekocht samen met haar nieuwe vriend. In september/oktober gaan zij ook samenwonen. Kleinkinderen zijn er nog niet en ik weet niet of die er ooit zullen komen. Ik zou er graag een paar hebben maar vind het positief dat jonge mensen eerst goed nadenken of ze er al dan niet willen.
Omdat mijn man zelfstandig is en er altijd iemand thuis moet zijn heb ik nooit buitenshuis gewerkt. Soms heb ik dit wel gemist, het maakt je leefwereld zoveel kleiner. Ik denk niet dat ik het nog zou doen als ik kon opnieuw beginnen. Ik hoop dat ik mijn draai vind op dit forum.
Groetjes
Helena
_________________ martelen is menselijk, dieren doen het niet! |
|
| Naar boven |
|
 |
liapia
|
Geplaatst: Do 20 Aug 2009, 22:49 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik wil me ook graag even voorstellen. Mijn naam is Lia.
Ik was al een tijdje op sennet, maar eigenlijk sinds begin april van dit jaar meer en meer.
Ik ben 61 jaar, heb een alleenwonende zoon en een gehuwde dochter en 2 schatten van kleinkinderen. Ik zou in juli 2009 40 jaar getrouwd zijn met de man van mijn leven, maar mijn lieve Cor heeft op 3 april van dit jaar zelf beslist door zelfdoding een einde aan zijn leven te stellen (hij was ongeneeslijk ziek) en heeft mij achtergelaten met zoveel vragen waarop ik nooit of nimmer een antwoord zal krijgen.
Mijn verdriet en eenzaamheid zijn immens, maar via sennet heb ik al zoveel lieve mensen leren kennen, die mij onvoorwaardelijk steunen in moeilijke momenten, iets waarvoor ik hen allemaal heel erg dankbaar zijn. Ik geloofde niet meer in mensen, maar op sennet heb ik geleerd dat er nog heel veel lieve schatten zijn met het hart op de juiste plaats.
Lieve groetjes aan iedereen.
Lia
_________________ Eenzaam hart |
|
| Naar boven |
|
 |
de klubkraaiers
|
Geplaatst: Ma 24 Aug 2009, 19:23 Onderwerp: |
|
|
Zoals het hoort, zal ik mij efkes voorstellen.
Ik had al gepost bij "reizen" maar in mijn verkenningstocht ben ik dit topic tegenkomen.
Ik ben Catherine, gehuwd, moeddr van 2 kinderen en grootmoeder van 1 kleinkind.
hobbies: kippen en hanen, computeren en op stap gaan.
|
|
| Naar boven |
|
 |
MachteldFelicia
|
Geplaatst: Zo 06 Sep 2009, 22:51 Onderwerp: |
|
|
Hoi allemaal, ik ben Machteld. Ik ben via mijn kleinzoon op dit forum beland en ik vind het hier wel gezellig.
Verder ben ik een 45 jaar jonge levensgenieter die nog heel jong van geest is. Mijn hobbys zijn : zorgen voor de kleinkinderen, tuinieren, maar vooral reizen en af en toe een etentje meepikken.
Groetjes!
|
|
| Naar boven |
|
 |
anette
|
Geplaatst: Do 01 Okt 2009, 15:19 Onderwerp: even voorstellen |
|
|
Hallo allemaal,
Ik kwam vandaag pas dit forum tegen Het is een belgies forum ( zelf Nederlander) maar hoop dat jullie dit niet erg vinden want wat ik al zo heb gelezen vind ik het een zeer goed forum.
Mijn naam is Anette en ik woon samen met mijn wederhelft John sinds 5 jaar in Hongarije. 5 jaar geleden kwam John thuis te zitten en krijgt nu wachtgeld. Daar door werden wij in staat gesteld om het drukke Nederland te verlaten. Wij hebben hier een huis met wat grond gekocht en wonen nu in een klein dorpje in de heuvels Waar wij nog iedere dag genieten van de rust en ruimte. Wij zijn beide natuur liefhebbers en gaan graag met onze honden wandelen. Onze leeftijd zijn 55 en 51 jaar
_________________ geniet van het leven het duurt maar even |
|
| Naar boven |
|
 |
rrheyn
|
Geplaatst: Do 22 Okt 2009, 21:41 Onderwerp: even voorstellen en voorstellen doen ;) |
|
|
Ik ben een rijpere sportieve slanke vrije man van 58 jaar uit de Antwerpse rand en ben nog werkzaam in technische branche.
Wat ik mis aan dit forum is het onderwerp "erotiek" , het lijkt nog taboe en we zijn toch al lang de jaren 1960 voorbij.
Je kan inderdaad terecht bij allerlei sites die je tegen 1.50€ per minuut aan een virtuele date helpen, maar meestal is dat fake en een goede bron van uitzuiging door telefoonmaatschappijen die graag woekerwinsten maken op de rug van de gewone man/vrouw.
Ik zou graag een site zien waar mensen elkaar vrij kunnen mailen, daten, zonder dat daar enige derde-hands-commercant tussen zit, die zijn zakken vult met een ander zijn wensen, dromen en vervulling naar een date, een snelle ontmoeting, een langdurige relatie, of andere vormen van sociaal contact. Dit is een zaak tussen 2 of drie mensen, daar moet geen handelspraktijk mijn handje komen vasthouden en zeggen hoeveel ik voor hun magere diensten kan doen. Wij maken de dates, wij mensen , jij en ik.
_________________ Hi Blooks,
deze gewezen sportieve 60 tiger, moet het kalmer aan doen wegens gezondheidsproblemen die zomaar uit de lucht vielen, na een regelmatig, gezond leven te hebben gehad,...sport gezond ! ik zou zeggen, wees matig en hou reserves. |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Do 17 Dec 2009, 15:28 Onderwerp: wie ben ik |
|
|
dag lieve mensen
en ja ik ben een vrauw van bijna 53(op 5 janurari)
ik woon in west vlaanderen,ik heb 2 dochters,waarvan de jongste net bevallen is van haar tweede meisje,ben ook gehuwd en in het bezit van een schattige lieve hond
voila,dit is zon ik hou van grappen en humor
|
|
| Naar boven |
|
 |
SDW
|
Geplaatst: Za 19 Dec 2009, 20:00 Onderwerp: EVENTJES bijwerken |
|
|
In functie van mijn tekst op PAGE 20 op datum van 27/09/2006 geef ik hier nog enkele bijkomende gegevens.
Ik ben geboren in ANTWERPEN op 02/10/1935
Was aktief als WIELRENNER in 1950 tot 1954 bij de Onderbeginelingen, Beginnelingen en liefhebbers op de WEG en op de PISTE
op 01/10/1954 vervoegde ik DE LUCHTMACHT met de betrachting PILOOT te worden
In 1958 behaalde ik een FRANDE VERGUNNING van PRIVAAT PILOOT en later terug in BELGIE slaagde ik als PILOOT-INSTRUCTEUR in het LT/AVN te BRASSCHAAT-POLYGOON op PIPERCUP L18C en HELICOPTER ALOUETTE II
Op 07/09/1955 ben ik gehuwd met ANNABEL en wij hebben een ZOON die nu 50 jaar is geworden en een lieve schoondochter; maar geen kleinkinderen
Ik denk dat deze toelichting de gestelde vragen beandwoord
mailadres en blogadres nogmaals verwijderd door moderator!!
_________________ Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE |
|
| Naar boven |
|
 |
Topi
|
Geplaatst: Di 19 Jan 2010, 23:03 Onderwerp: |
|
|
Ja, voor mij ne kriek graag. En geef die mensen hier ook éné . Ik kom hier even kennis maken in het Seniorennet Café
Ik ben topi, ne zestigplusser, moeder van vier kinderen, oma van vier kleinkinderen, en waar ik zeer trots op ben.
Als hobby's koken als ik honger heb, wandelen, foto's, computer, en ook naar de academie gaan, waar ik de afdeling van glasbewerken volg.
Zo dat was het even in het kort samen gevat .
Nu verhuis ik terug even naar het oefenforum.
aan iedereen hier de groetjes
|
|
| Naar boven |
|
 |
Nathalie Oelen
|
Geplaatst: Vr 29 Jan 2010, 8:57 Onderwerp: Nathalie |
|
|
Dag