| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
doggy
|
Geplaatst: Vr 17 Aug 2012, 12:13 Onderwerp: HIER ZAL IK NOOIT EEN ANTWOORD OP KRIJGEN |
|
|
Wat zit er in onze frigo van drank ? o.a. flessen bruisend en plat water, blikjes coca cola, blikjes bier Maes en flesjes bier Leffe, andere biertjes en alcoholvrij bier, fruitsap en MELK. En hier gaat het mij om. Gisteravond neem ik een doos melk en de inhoud van één doos is helemaal vervrozen, de drie andere dozen niet. Ik heb ze laten ontdooien en eventjes geproefd en niets verkeerd geproefd of geroken. Al de andere drank was qua temperatuur O.K.
Ik denk dat ik nooit zal te weten komen wat er verkeerd is met deze melk.
Heeft dit al iemand meegemaakt ?
|
|
| Naar boven |
|
 |
denlowie
|
Geplaatst: Vr 17 Aug 2012, 12:55 Onderwerp: |
|
|
Met de melk is er niks mis mee!
Deze melk heeft de binnen wand geraakt en op deze plaats liep juist een koelbuisje!!
In een huishoud frigo loopt om de 10 cm koelbuisjes die zijn niet zichtbaar en deze melk heeft juist een buisje geraakt !!
En nu het zomer is draait de frigo veel meer omdat hij het met moeite aankan en dus deze melk is daardoor bevroren !!
_________________ LEVEN EN LATEN LEVEN |
|
| Naar boven |
|
 |
procman4
|
Geplaatst: Vr 17 Aug 2012, 14:24 Onderwerp: frigo |
|
|
Doggy,
Ik wil wel eens langs komen, en proefondervindelijk controleren of er iets mis is (met de biertjes bedoel ik).
Melk is niet bepaald mijn artikel.
Ik heb mijn zonnebril al op (zie smiley) en het weer is er ook uiterst geschikt voor.
en
|
|
| Naar boven |
|
 |
New-York
|
Geplaatst: Vr 17 Aug 2012, 16:18 Onderwerp: |
|
|
Doggy,
denlowie heeft gelijk, heb ik ook al gehad met een blik cola.
Procman4 heeft natuurlijk ook gelijk
_________________ Prettige dag aan iedereen op seniorennet |
|
| Naar boven |
|
 |
|