this is Belgium !

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

26 apr 2017, 14:43

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brus ... -a3125633/

Er is nog een beetje hoop, misschien behoort dit ook tot het fake nieuws,
maar ik vrees dat het wel eens echt nieuws zou kunnen zijn.

Leve de toekomst met al die debielen.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

02 mei 2017, 18:06

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170502_02861545

Dit zit dus in de serie van arbeidsongevallen.

In ieder geval, met zo'n gespuis heb ik geen medelijden.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

11 mei 2017, 18:55

En we gaan verder met de smeerlapperij, allemaal normaal tegenwoordig:


http://www.gva.be/cnt/dmf20170511_02876 ... volging-in

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

11 mei 2017, 22:11

Ben daar verleden jaar eens geweest in die winkelstraat ,bijna een no go zone. Je valt daar zeker op als buitenstaander . En zelf spenderen die daar geen cent . Meer hangjongeren die zaakjes trachten te doen. 1 keer nooit meer-zone.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

12 jun 2017, 18:34

belkacem trouwt in Hasseltse gevangenis om niet uitgewezen te worden: "Dan hoeft de hele sharia-onzin niet meer"
Niet toevallig weer een sp.a schepen in rood bastion hasselt die deze veroordeelde terrorist een handje helpt met het saboteren van zijn uitlevering naar marokko.
Ze zorgt vast ook wel voor 'echtelijke' bezoeken om te kweken ondanks zijn gevangenschap alsook voor de nodige uitkeringen en kindergeld voor dat crapuul, allemaal op kap van eigen bevolking voor een haatbaard die ons allemaal afmaakt als ie de kans krijgt.
De schande, het verraad...tis hallucinant!

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

22 jun 2017, 10:18

Het aantal studenten met een leefloon stijgt ongelooflijk.
Men start een onderzoek.
Dat ze eens gaan kijken wie de eigenaar is van zijn kot.Dan is misschien de oorzaak al gevonden.

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

22 jun 2017, 19:25

En ze dronken ...
Laatst gewijzigd door URSULAMI op 14 dec 2017, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ice

22 jun 2017, 22:44

Je weet toch dat in dit apenland de slachtoffers terecht staan om zich te verdedigen tegen misdadig crapuul, dat dan nog beloond wordt.
Het paradijs voor uitschot.
Dutroux is een speciaal geval, hij bezorgde hooggeplaatsten minderjarig vertier en wordt daardoor beschermd en gepamperd.
Levend villen en in een zoutvat is nog te goed voor dat monster, het recht op leven heeft die verspeeld, dat is mijn mening.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 jul 2017, 12:17

Hier mag gewoon alles voor vreemdelingen,en ministers doen hun werk niet en de gewone burger is er de dupe van.
men zou schrik hebben om eens een week-end ergens naar toe te gaan wan de kans zit er in dat het huis dat men bewoont bezet wordt door roma zigeuners, en de politie staat er bij en kijkt er naar ongelofelijk, dat kan alleen in België.
Dat is gewoon een open deur voor alle inbrekers, ze moeten gewoon het slot veranderen, en ze zijn eigendom van heel de woning.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... eden.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

01 jul 2017, 14:47

URSULAMI schreef:This is Belgium

Dutroux krijgt nog maar eens cadeautjes - een hometrainer -
Wat is er mis met een ander dieet om af te vallen ?
Water en brood bijvoorbeeld

Cadeaugevers zouden aangeklaagd moeten worden voor medeplichtigheid

Zoveel ouders en familieleden zitten levenslang met hun lijden

Dank u , "overheid"
Dutroux is, althans voor dit kleine landje een uitzonderlijk geval, maar ik zou het niet waarderen als men, omwille van die uitzondering, ons rechtsysteem zou aanpassen. Een van onze principes is dat men voor één misdrijf maar één maal mag worden gestraft. Omdat wij beschaafd genoeg zijn om geen doodstraf te hanteren worden ook de ergste misdrijven bestraft met een min of meer lange vrijheidsberoving, dat is de straf. Als men dan een gedetineerde ook nog op water en brood zet wordt hij/zij twee keer gestraft, waarom zouden wij dat principe moeten opgeven voor één geval ?
Wie Dutroux hetzelfde toewenst als wat hij anderen heeft aangedaan, mag zich afvragen waarom hij/zij dan beter is dan Dutroux ?
Recht is een belangrijk principe voor een beschaafd volk, bij barbaren geldt enkel de wet van de sterkste en van tand om tand;
Dutrouw heeft de straf gekregen die ons Recht gepast achtte.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 jul 2017, 15:13

Wie Dutroux hetzelfde toewenst als wat hij anderen heeft aangedaan, mag zich afvragen waarom hij/zij dan beter is dan Dutroux ?
Recht is een belangrijk principe voor een beschaafd volk, bij barbaren geldt enkel de wet van de sterkste en van tand om tand;
Dutrouw heeft de straf gekregen die ons Recht gepast achtte.
Ik denk het niet Socrates, moest dutroux of die janssens of eender welk stuk krapul aan mijn kinderen of kleinkinderen zou komen,het zou voor mij oog om oog en tand om tand gaan,want onze wet is te zwak voor die soort,eenzame opsluiting met een minimum aan voedsel is nog te zwak uitgedrukt voor dat soort volk. :evil: :evil:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

01 jul 2017, 16:32

tokkio schreef:
Wie Dutroux hetzelfde toewenst als wat hij anderen heeft aangedaan, mag zich afvragen waarom hij/zij dan beter is dan Dutroux ?
Recht is een belangrijk principe voor een beschaafd volk, bij barbaren geldt enkel de wet van de sterkste en van tand om tand;
Dutrouw heeft de straf gekregen die ons Recht gepast achtte.
Ik denk het niet Socrates, moest dutroux of die janssens of eender welk stuk krapul aan mijn kinderen of kleinkinderen zou komen,het zou voor mij oog om oog en tand om tand gaan,want onze wet is te zwak voor die soort,eenzame opsluiting met een minimum aan voedsel is nog te zwak uitgedrukt voor dat soort volk. :evil: :evil:
Als wij dat principe huldigen, "oog om oog enz". is de vraag, waarom of waardoor wij dan moreel op een hoger niveau staan dan een vulgaire misdadiger? Iemand aandoen wat hij U heeft aangedaan is geen recht maar wraak; een primitieve emotie die in een beschaafde samenleving wordt weggefilterd door de ratio;
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

03 jul 2017, 19:14

En ze dronken ...
Laatst gewijzigd door URSULAMI op 14 dec 2017, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

03 jul 2017, 20:00

"Wie de doodstraf daarvoor eist vermoordt geen onschuldigen maar moordenaars , die een leven genomen hebben ,"

En wat als iemand ten onrechte van moord beschuldigd werd en de doodstraf kreeg? Accident de parcours?