Ming

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

15 jan 2014, 16:36

Rebelle prachtig die twee mooie hondjes op de zetel.
Mijn leven was vroeger ook een met honden rond mij.Ik vind dat dit rust brengt.

Groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 feb 2014, 08:52

de zusjes van Ming op bezoek

AfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeelding
de groepshug met de fokker
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

13 feb 2014, 13:43

Rebelle,

prachtige foto's van je honden , ze vertrouwen elkaar goed
vele groetjes van een dierenvriend
gigi2

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 feb 2014, 20:24

In de zon en uit de wind , tis daar dat men de lieve hondjes vind

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

13 feb 2014, 21:07

Rebelle prachtige foto's van al die hondjes. Men zou goesting krijgen om eentje in huis te nemen.



groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 feb 2014, 16:01

vandaag is Ming alweer 4 maanden , wat gaat de tijd snel .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 feb 2014, 19:55

Tijd voor bijscholing

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

16 feb 2014, 08:11

Rebelle, ik weet niet of ge het weet maar bij de reeks van de apso's de tibetanen dus zijn er 4 soorten.

Ik heb de Tibetaanse terrier of( Tibetaanse apso) noemt hij feitelijk gehad.Maar ook de Tibetaanse mastiff .Voor een grote hond ook heel lief.
Toen ik ging wandelen kwam ik regelmatig iemand tegen met een Maltezer en de Tibetaan legde zich volledig neer om vriendelijk te doen tegen dat hondje. Afbeelding

Normaal ligt zijn staart volledig op zijn rug, maar het was niet mogelijk om een foto te nemen of ze liet haar staart zakken. Ik heb het nog geprobeerd om boven door de venster een foto te nemen maar ze wist het; En de Tibetaanse Terriër stond te blaffen om er bij te staan als ik ergens een foto nam. :wink:


Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

16 feb 2014, 09:32

Gerarda ik was net aan het nadenken over de vierde bedoel je dan de Tibetaanse Spaniël .
De mastiff ziet er inderdaad een echte knuffelbeer uit .
Ja hondjes he , ze hebben allemaal hun eigen ding . Twinny gaat meestal lopen als ik een foto wil maken . Owel moet hij op de tafel zitten hihi dan kan hij niet gaan lopen . Ze zaten laatst zo mooi naast elkaar , maar een foto was er niet bij . Ik naam mijn fototoestel en ze kwamen direct op me af om te kijken .

Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

16 feb 2014, 16:12

Ja Rebelle de vierde soort is de tibetaanse spaniel ,ik dacht er telaat aan om hem er bij te schrijven.


We hebben een Duitse Dog een newfoundlander een Bobtail samen met de Tibetaanse terriër en dan de Tibetaanse mastiff die hebben we moeten laten inslapen nà 5 jaar omdat ze een hartziekte had en haar hart het begaf.

Ik vond het beter als ze met twee waren als ge er zelf niet kon bij zijn hadden ze elkaar.
Ik heb nog een tijdje een hondje gehad uit het asiel en die had epilepsie en als die s'nachts een aanval kreeg kwam de newfoundlander aan de trap blaffen om ons te verwittigen.
ja over honden kan men blijven praten .
Ik heb nu het hondje van de kinderen dat ik mee ga wandelen als ik er goesting voor heb en het weer het toelaat.
Ik dacht vandaag te gaan maar het is een koude wind en dat is niet zo leuk.

groetjes en veel plezier met uw rakkers

Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

16 feb 2014, 17:16

Ik zit hier momenteel met zes honden drie oudjes , een van 17 , 16 , 12 , 10 en dan mijn twee . Ben deze namiddag gaan wandelen met die van tien , en twinny en ming , door de zandwegels , leuk ongeveer een uur . En daarna, heb ik buiten gezeten met al de hondjes , ook met de oudjes , in de zon en uit de wind twas zalig , ze hebben gespeeld en genoten en nu liggen ze allemaal te slapen . Dus vier shitzu's en twee lhasa's . Drie shitzus gaan deze avond naar huis . Die van 16 , 17 en van 10 . Het zijn vader , moeder en zoon . Vader volledig blind en doof , moeder een oogje kwijt en op het ander cataract . Het was echt een vermoeiende week voor mij met al die zorgekindjes .
Maar het loont de moeite als je ze dan ziet genieten . Ik ga later foto's plaatsen
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

16 feb 2014, 19:04

AfbeeldingAfbeelding Afbeelding

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

16 feb 2014, 20:02

Inderdaad moet heerlijk zijn met zo een bende.

groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 mar 2014, 09:19

Verleden week woensdag zijn de zusjes terug een namiddag komen ravotten AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Afbeelding
Drie op een rij
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 mar 2014, 09:21

Gisteren was Ming alweer vijf maanden .Wat gaat het vlug allemaal . Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?