Ming

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

19 dec 2013, 20:26

Na lang twijfelen over mezelf , zorgen om Twinny , zorgen of mijn zoon er al klaar voor was hebben we een puppy op komst .
Ik ben er al dagen , weken , maanden mee bezig , en eindelijk is het zover . Het is een puppy uit een heerlijk gezin en ja met stamboom , niet dat dit belangrijk is voor mij , maar wel dat hij op een gelukkige manier geboren is, en dat de mama en de papa ook gelukkig zijn .
En ik ben alvast supergelukkig . Mijn allermooiste Kerstmis .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

21 dec 2013, 11:35

Straks komt de kleine Ming thuis.
Ik hoop dat Twinny en ming het heel fijn met elkaar zullen hebben . En dat we met zijn allen heel gelukkig samen mogen zijn '
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

21 dec 2013, 15:26

Geniet ervan ! Fijne Kerstdagen voor U !

uoona
Lid geworden op: 23 feb 2005, 21:48
Locatie: hinterland

21 dec 2013, 16:56

Welk ras is kleine Ming? Succes er mee :wink:

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 dec 2013, 19:28

Kleine Ming is net als Twinny een Lhasa Apso .
Het gaat supergoed , hij eet goed , hij slaapt goed , hij speelt veel met Twinny, hij is superlief .
We zouden hem al niet meer kunnen missen .
En doordat hij hier Twinny heeft is hij niet alleen , en is het voor hem gemakkelijker he .
Ik ben supergelukkig , temeer dat ik zie dat hij zich hier goed voelt .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

24 dec 2013, 08:16

:) Plezante Kerst gewenst dierenvrienden en dieren !

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

25 dec 2013, 05:05

Rebelle ik wens u veel plezier met Ming en twinny zal ook wel blij zijn met nieuw gezelschap.Ik vind het voot de dieren ook leuker als ze met twee zijn.


Groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 dec 2013, 08:03

De kleine Ming is hier nu al tien dagen . Gisteren eventjes gaan wandelen met hem en twinny , niet ver , maar hij deed het goed .
De dierenarts is geweest en heeft hem nog eens gecheckt , alles in orde .
Ik ga binnenkort een paar foto's plaatsen , maar mijn computer is kapot en met de ipad lukt het me niet . Dus nog even geduld ,
Aan alle dierenvrienden een gelukkig Nieuwjaar .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jan 2014, 17:32

de kleine Ming en Twinny

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door rebelle op 07 feb 2014, 10:02, 7 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 jan 2014, 23:00

Rebelle mooie foto's en een mooi stel samen.
Ik heb zelf een voorliefde voor die tibetanen. Ik heb niet de apso gehad maar wel de Tibetaanse terrier zoals ze hem noemen maar feitelijk is het de Tibetaanse apso.. Maar ze hebben allemaal een leuk karakter .Ik heb veel honden gehad maar deze had wel mijn voorkeur.

Groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 jan 2014, 08:46

Ik heb nog getwijfeld voor een tibetaanse terrier . Maar die hebben, meer beweging nodig . Ik ga elke dag wandelen en ze hebben een tuin , maar ik heb wel twee heupprotheses, dus hele grote wandelingen kan ik me niet zo goed veroorloven . En ook voor Twinny he , twinny is altijd al zeer onderdanig geweest en in plaats van openbloeien zou het kunnen zijn dat hij terug in zijn schelpje kroop op het moment dat de puppy groter werd dan hij .
Maar ik ben supercontent van de kleine Ming . We gaan al elke dag samen wandelen en hij vindt het superleuk , gisteren even biji de buren binnengesprongen , en ze lagen daar allebei heel rustig bij ons .
Ze zijn echt heel bijzonder .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

06 jan 2014, 10:11

:) Zeer mooi rebelle , dank vr de foto's .

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 jan 2014, 19:44

Morgen is Ming al drie maanden . Wat gaat het vlug allemaal .
Elke dag haat hij al mee wandelen en hij vindt het wel leuk hoor want hij stapt er vlijtig op los .
Deze week nog zijn spuitjes en dan kan hij er weer tegen voor een tijdje .
En zaterdag komen er twee zusjes van Ming op visite hihih het gaat hier beestig leuk worden .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 jan 2014, 11:49

groetjes van

Afbeelding
Laatst gewijzigd door rebelle op 07 feb 2014, 09:45, 2 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 jan 2014, 11:50

Heerlijk samen in de zetel

Afbeelding
Laatst gewijzigd door rebelle op 07 feb 2014, 10:06, 2 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?