Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

08 dec 2016, 09:18

Dank Socratisch , je geeft natuurlijk goede raad , maar kijk ik moet opnieuw inloggen op 't forum ondanks ik gisteren dus ( eindelijk ) op 't forum
was en dan begint de miserie opnieuw , verzenden naar sn gaat niet met outlook.com ! En moet ik weer ergens anders gaan inloggen met nieuw wachtwoord dat zij niet kunnen gebruiken omdat het al in gebruik is ! natuurlijk is het in gebruik .................. door Mij !

Socrates ik ken u als een ernstig gebruiker dus u zult begrijpen ik dit niet volhou , en noodgedwongen moet eindigen .

Goed voorbeeld : waar is mijn bericht van gisteren ergens te vinden !!! :cry:
Fazal

08 dec 2016, 11:59

spiksin schreef::oops: Ben al vele jaren klant hier en al vele jaren problemen met dat wachtwoorden geklungel :x

Het is nu weeral meer dan 2 maanden dat ik niet op 't forum geraak ! Probeert men deze collum te nekken ? ( dan is men goed bezig ) .

Is er niemand die zich die zich wil/kan/mag bezig houden met dit Kafka probleem / wachtwoordenjungle ? :cry:

Vele om niet te zeggen ALLE Senioren hier ( zorg bedrijf ) hebben dit probleem . Zelf probeer ik mijn mede bewoners te helpen tijdens de pc bijeenkomsten 3 x per week maar 't is hopeloos .

:idea: ?
Staat er nog Spiksin.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

31 dec 2016, 14:35

Mijn beste nieuwjaarswensen voor alle gebruikers van SeniorenNet :D


Katana groet ook alle oudgediende , zij die er nog zijn , en zij die naar de eeuwige jachtvelden zijn .

:lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

01 jan 2017, 11:09

Allemaal Deftige gezondheid gewenst jongens en meisjes 8) !!!

Hoop op een vruchtbaar jaar op dit topic . :?:

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

01 jan 2017, 12:01

Om te openen nog effekes over mijn wachtwoord probleem als ik mag , Socrates het staat er inderdaad maar het stond er niet ( tegenwoordige tijd / verleden tijd ) .

En meteen dan ook nog maar eens met rechtse aandrang mijn genoegen laten blijken over de stand van zaken in Antwerpen ( met NVA en VB )en Amerika ( zonder Hillary ) met goede hoop voor Olland , Frankrijk en spijt over Oostenrijk en Duitsland die es nicht schaffen .

Wat bijgeleerd over de gezondheidszorgen , " dagkliniek " wil zeggen dat het 9 uur duurt voor je geholpen wordt .

Voor de rest ben ik blij dat ik hier terug binnen mag/kan ! :D

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

01 jan 2017, 14:36

Een optimale gezondheid gewenst aan alle taaie oldtimers die nog de nodige energie opbrengen om hier nog wat informatie te komen uitwisselen onder generatiegenoten.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

04 jan 2017, 21:18

Ook aan alle senioren en senioreskes onder ons: een gezond en voor spoedig 2017!!!!

Tiens, Katana, toen in Oostende waart ge nog een zeventiger en nù ne tachtiger?
Ik versta er niks meer van. Tja, ook al 77 hé.

Hier in deinze zoek ik al jaren een café waar we eens kunnen lachen en grollen. Te-ver-geefs.

PS - post scriptum hé, niet dé PS - Wanneer komt er nog eens Oostende bis?
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

04 jan 2017, 21:23

vivaldi schreef:Ook aan alle senioren en senioreskes onder ons: een gezond en voor spoedig 2017!!!!

Tiens, Katana, toen in Oostende waart ge nog een zeventiger en nù ne tachtiger?
Ik versta er niks meer van. Tja, ook al 77 hé.

Hier in deinze zoek ik al jaren een café waar we eens kunnen lachen en grollen. Te-ver-geefs.

PS - post scriptum hé, niet dé PS - Wanneer komt er nog eens Oostende bis?
Of een beurs waarop ook seniorennet een aantal activiteiten aanbiedt en een stand heeft ? (Zoals een paar keer in Genk) Moet Senorennet bij de nieuwe generaties senioren wijken voor face book en twitter ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

07 jan 2017, 16:43

Moeten wij onze "voorbeeldkunstenaars" (ministers en VOLKS-vertegenwoordigers) hierin niet volgen, zij zijn immers allom tegenwoordig op FB en Twitter, zij het niet altijd om seniorenbelangen te verdedigen ! :P :P :P

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

07 jan 2017, 16:55

telloorlekker schreef:Moeten wij onze "voorbeeldkunstenaars" (ministers en VOLKS-vertegenwoordigers) hierin niet volgen, zij zijn immers allom tegenwoordig op FB en Twitter, zij het niet altijd om seniorenbelangen te verdedigen ! :P :P :P
Wij zijn alhoewel straks de grootste groep kiezers, ook de meest vergeten kiezers, een politicus die aan ZIJN toekomst denkt moet uiteraard op de jeugd mikken als potentiële aanhangers. Het zou dom zijn van senioren om hun enige eigen hoekje op het internet in de steek te laten omwille van kuddegeest en van de almachtige zogenaamd "sociale" media.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

11 jan 2017, 11:08

't Is stilletjes waar 't niet waait , we moeten dit hoekje benutten , niet vluchten !

Senioren weten natuurlijk al lang dat het gros vd eu pers er nog niet neffes
liegt , en het nieuws blijkbaar van verdraaiingen niet vies is . Aandachtig heb ik de verkiezingen in de US gevolgd ( heb daar vele jaren gewoond en gewerkt ) en ik ben geschrokken van wat de eu nieuwsdiensten durven neer
pennen of bazelen , ook de US pers !

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

12 jan 2017, 06:39

Ik zou aan alle senioren zeggen.." gezond 2017" maar...
hou toch de grens met Nederland maar (scherp) in 't oog, want daar broedt de partij D66 op een wetsvoorstel om ouderen die het voor bekeken houden,
te helpen bij hun finale vertrek naar het "Nirwana."
QUOTE: "Van minister Schippers (Volksgezondheid, VVD) is bekend dat zij sterk hecht aan een oplossing voor ouderen
die hun leven voltooid achten en de wens hebben om te sterven.
"
EINDE CITAAT.

sw

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

12 jan 2017, 10:31

Silver Wolf schreef:Ik zou aan alle senioren zeggen.." gezond 2017" maar...
hou toch de grens met Nederland maar (scherp) in 't oog, want daar broedt de partij D66 op een wetsvoorstel om ouderen die het voor bekeken houden,
te helpen bij hun finale vertrek naar het "Nirwana."
QUOTE: "Van minister Schippers (Volksgezondheid, VVD) is bekend dat zij sterk hecht aan een oplossing voor ouderen
die hun leven voltooid achten en de wens hebben om te sterven.
"
EINDE CITAAT.
sw
Bij toepassing van euthanasie wordt een heel complexe procedure voorgeschreven, zou dat ook het geval zijn bij dit voorstel ?
Vanwaar de grens van 75 jaar ? Is acht jaar misschien de termijn die de pensioenkassen kunnen overleven ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

14 jan 2017, 11:19

socrates schreef:
vivaldi schreef:Ook aan alle senioren en senioreskes onder ons: een gezond en voor spoedig 2017!!!!

Tiens, Katana, toen in Oostende waart ge nog een zeventiger en nù ne tachtiger?
Ik versta er niks meer van. Tja, ook al 77 hé.

Hier in deinze zoek ik al jaren een café waar we eens kunnen lachen en grollen. Te-ver-geefs.

PS - post scriptum hé, niet dé PS - Wanneer komt er nog eens Oostende bis?
Of een beurs waarop ook seniorennet een aantal activiteiten aanbiedt en een stand heeft ? (Zoals een paar keer in Genk) Moet Senorennet bij de nieuwe generaties senioren wijken voor face book en twitter ?

Hoi Netters, voel mij nog goed ttz , lijk een konijn op 't voetbalveld ( grapje) :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

18 jan 2017, 19:40

"Lijk"... dit is een andere stempel Katana !