Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

29 jan 2017, 10:39

Net ontslagen uit 't hospitaal , 't was bijna gebeurd maar onkruid ...............
Longontsteking moet ge niet hebben op je 86 st !
Goeie diagnose en verzorging , beetje te vroeg ontslagen om plaats te maken want er was/is een tsunami aan zieken !
Nog verder anti biotica , vit D en nog wat snoepjes om mijn bloed terug de juiste INR te bezorgen . Voel mij beter maar moe , kan nu lang slapen , lekker !
Slecht nieuws bij thuiskomst van de belastingen die vinden dat het minimum
pensioen nog veel te veel is dus verwacht een beetje extra van 1450 eu te betalen ! Waar ze het uithalen weet ik niet . Daar boven op , een beetje pensioen dat ik moet trekken van Italie is al 4 maanden niet gestort wegens Italiaanse bank problemen
en zal nog een paar maanden duren ! 5 jaar geleden is hetzelfde gebeurd maar werdt later in schuifkes toch betaald !

Dank zij family moet ik nog niet naar de ollandse remedie
:roll:

Goed nieuws is dan weer mijn kameraad Trump ! 8)

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

01 feb 2017, 10:27

8) Er worden stilaan wat kazakjes gedraaid amaai !

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

16 feb 2017, 11:22

:? Tegen stroom op zwemmen is niet plezant maar overkomelijk , wel vermoeiend .
Men ( ? ) gaat naar de meest bizarre en onmogelijke om niet te zeggen belachelijke vuilspuiterij om toch maar President Trump lastig te vallen in plaats van hem te helpen om te doen wat moet gedaan worden nl de vuiligheid op kuisen , op alle gebied ! Vlamingen zouden zich best onthouden om negatieve commentaar in deze te geven , wij zitten met exact het zelfde probleem als zij , VERLOEDERING van onze samenleving !!! Men ( ? ) noemt dat progressief . :evil: .
Zelfs conservatief is fout want ( en ik schaam mij ! ) wij hebben nul de botten geconserveerd !

:cry:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

16 feb 2017, 12:24

spiksin schreef: Zelfs conservatief is fout want ( en ik schaam mij ! ) wij hebben nul de botten geconserveerd !
Ik dacht dat "geconserveerd" langs Weck moest gaan; is de rek eruit gaat dit nog zeer moeilijk, tenzij men bij de duivel te rade gaat, die heeft nog wel wat kaarsvet over van de niet ontbrandde gewassen... :lol:

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

17 feb 2017, 10:41

:) Oef ! Ik vreesde al een beetje dat de hele ploeg hier de handdoek in de ring had gegooid :(

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 feb 2017, 15:59

Volg President Trump , vraag mij af of hij de wedde van President nu aanvaard, hij heeft vroeger eens laten uitlekken , dat hij gratis zou werken ?
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

18 feb 2017, 09:27

Blijf hem maar volgen 8)

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 feb 2017, 11:30

spiksin schreef:Blijf hem maar volgen 8)


Zal hem blijven volgen beste spiksin :)


Trump als president, zal nog vele veranderingen in de wereld te weeg brengen, het is er op of ten onder, deze senior interesseert mij , wens hem een lang leven , hopelijk zal hij als de druk zal minderen , iets milderen ... 8)

De groeten spiksin, van katana.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

18 feb 2017, 11:59

:idea: juist katana , 't is al goed bezig !Maar wie doet hem na , zo vlak in hun gezicht zeggen tegen de het journaille dat ze leugenaars en bedriegers zijn !
Hier blijft "men" ons veel leugens wijsmaken en niemand die eens grote kuis komt doen 8)
Het klinkt zuur maar 't is zuur he :cry: , en ik vrees voor zijn leven .

Hou het hoofd koel en de voeten warm katana , ik ben blij dat ge hier terug bent en wees gegroet

:wink:
Fazal

18 feb 2017, 14:18

katana schreef:Volg President Trump , vraag mij af of hij de wedde van President nu aanvaard, hij heeft vroeger eens laten uitlekken , dat hij gratis zou werken ?
Hij aanvaardt ze NIET. Het is niet meer dan een peulschil in zijn ogen.
Naar het schijnt zou hij 1.5 miljoen $ per uur (in privé) verdienen. (Maar goed, er 'schijnt' zoveel he)
Niettemin heeft JF Kennedy ze ook niet aanvaard.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 feb 2017, 14:56

Fazal schreef:
katana schreef:Volg President Trump , vraag mij af of hij de wedde van President nu aanvaard, hij heeft vroeger eens laten uitlekken , dat hij gratis zou werken ?
Hij aanvaardt ze NIET. Het is niet meer dan een peulschil in zijn ogen.
Naar het schijnt zou hij 1.5 miljoen $ per uur (in privé) verdienen. (Maar goed, er 'schijnt' zoveel he)
Niettemin heeft JF Kennedy ze ook niet aanvaard.


Hello beste Fazal,



Als hij de wedden van President NIET aanvaard, vraag ik mij af waarom de pers , daar geen aandacht aan besteed !!!!!
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 feb 2017, 14:59

spiksin schreef::idea: juist katana , 't is al goed bezig !Maar wie doet hem na , zo vlak in hun gezicht zeggen tegen de het journaille dat ze leugenaars en bedriegers zijn !
Hier blijft "men" ons veel leugens wijsmaken en niemand die eens grote kuis komt doen 8)
Het klinkt zuur maar 't is zuur he :cry: , en ik vrees voor zijn leven .

Hou het hoofd koel en de voeten warm katana , ik ben blij dat ge hier terug bent en wees gegroet

:wink:


Aanvaard je opkikker beste spiksin, zal me meer inzetten hier, als het lot mij toelaat....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Fazal

18 feb 2017, 16:47

katana schreef:

Hello beste Fazal,

Als hij de wedden van President NIET aanvaard, vraag ik mij af waarom de pers , daar geen aandacht aan besteed !!!!!
Omdat het niet interessant genoeg is waarschijnlijk.
Het is dan ook het enige waarvoor de pers hem zou (kunnen) ophemelen, want daar is anders geen enkele reden voor.
Laatst gewijzigd door Fazal op 18 feb 2017, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazal

18 feb 2017, 19:22

FUCK YOU!

Afbeelding



YOU'RE FIRED!

Afbeelding


NO COMMENT!

Afbeelding



AND YES..., (maybe) I'M A LTLE CRAZY! :oops:


Afbeelding

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

19 feb 2017, 15:36

Fazal schreef:

Afbeelding

"Daar kan je "de kogel" krijgen, als je mij niet geloofd..." :lol: