Verschil locaal met server

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

HenLo
Lid geworden op: 17 sep 2013, 10:38
Locatie: Tervuren

16 mar 2015, 19:20

Hello iedereen,
Misschien eerst iets over mezelf.
Ben 61j en ook aangesloten bij de groepen Photoshop, Photoshop initiatie en Fotografie.
Ik maak momenteel een nieuwe website voor mijn dochter en heb een probleem waar ik geen oplossing voor zie.
Ik werk gewoon met 'hard-coding' dus zonder bijkomende software.
Als ik een pahina maak en deze bekijk vanaf mijn locale harde schijf past die perfect op mijn scherm (heb zelfs voldoende ruimte gelaten voor ander formaat van schermen)
Als ik deze pagina upload op de server en dan bekijk in mijn browser is de afbeelding een heel stuk groter en moet ik scrollen om alles te zien. Nochtans dezelmfde PC, zelfde scherm, zelfde browser.
Weet iemand de reden, en hoe dit aan te passen ?

Alvast bedankt

HenLo
Henri (HenLo)

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

16 mar 2015, 19:44

Beste HenLo,

Heb je alle bestanden naar de webhostserver opgeladen en daarmee bedoel ik het stylesheet bestand (CSS) en/of is de link ernaar juist?
Wat is de link naar je website (eventueel in privé bericht als je dat liever hebt)

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

27 mar 2015, 16:26

Beste HenLo,

Is je probleem nu opgelost? Heb niets meer van je vernomen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

HenLo
Lid geworden op: 17 sep 2013, 10:38
Locatie: Tervuren

27 mar 2015, 16:51

coderunner schreef:Beste HenLo,

Is je probleem nu opgelost? Heb niets meer van je vernomen.

mvg,
Coderunner
Hello,

Sorry, ik dacht dat ik geantwoiord had. Ik heb de oplossing gevonden. Het was inderdaad in de instellingen van ie. Gewoon Ctrl-0 en het was ok.

Alvast bedankt

Groetjes
Henri (HenLo)

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

27 mar 2015, 17:06

Beste HenLo,

Neen ik heb niets gezien/gekregen maar bedankt voor de update.

mvg,
Coderunner




@moderator: Probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.