Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

23 apr 2017, 16:22

Goede middag
Gisteren alles goed verlopen met de honden en de bezoekhond.Was Golden Retriever in plaats van labrador .Ongeveer zelfde karakter.
Onze twee waren lief en ontvangde hem vriendelijk. de shelty werd nadien wel liever met rust gelaten en de York wilde liever spelen.Is dus prima verlopen. Zelfs alleen buiten waren ze alle drie deftig.

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

23 apr 2017, 17:26

Super , leuk als ze buiten kunnen spelen he eventjes stoom afblazen . Zo zie je maar dat je voor verrassingen kan komen . De york vond het dus het leukst .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 apr 2017, 10:27

AfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeelding

De dag beginnen met spel en sport.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

24 apr 2017, 11:03

Ons mieke mag donderdag weer naar de kapster.
De echtgenoot van haar baasje (ik dus)heeft reeds 15 dagen last van een pijnlijke lumbago.
Vermits haar baasje ook slecht te been is,was elke wandeling een martelgang.Precies de processie van echternach.
Moest iemand het me verplichten zou ik niet in die zijn plaats willen zijn. :twisted:
Gelukkig is het sinds gisteren aan de beterhand.Ik weet niet waar ik de moed haalde om toch maar ons mieke haar wandelinkse te laten maken.
Dat zal wel onze onvoorwaardelijke liefde zijn voor ons dier.
Wanneer ons madameke gecoiffuurd is,zal ik nog eens een fotoke doorsturen.
Groetjes aan iedereen ten huize van.... Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 apr 2017, 16:53

Wat ziet " ons Mieke " er mooi uit . En wat heeft ze geluk met haar baasjes .
Een dikke knuffel voor Mieke.

Van ikke en de beestenboel .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

24 apr 2017, 18:46

Ja rebelle,wacht maar tot ze van de kapper terug is dan is ze hopelijk knapper.Maar alle honden van de baasjes op dit forum zijn goed terecht gekomen.Zijn we allemaal eigenlijk niet een beetje fier dat we onze hondjes of andere dieren zo goed verzorgen(verwennen)?
Wanneer ik de vele fotos zie van je dollende en soms languitgenietende honden denk ik soms gelukkige hond,gelukkig baasje.
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel soorten honden er al die jaren je "Hofstede"
zijn gepasseerd.Niks voor quinessboek of records?
:D :D
Gast

24 apr 2017, 19:01

llemaal eigenlijk niet een beetje fier dat we onze hondjes of andere dieren zo goed verzorgen(verwennen)?
Wij deden vroeger onze maltezer naar de kapper wat ongeveer een 2-tal uren in beslag nam. Na zijn thuiskomst, en daar ga ik niet over liegen, was er 2 dagen geen huis mee te houden. Het was alsof hij mij compleet negeerde.
Sedert 1,5 jaar komt nu een kapsalon aan huis met een ingerichte wagen en daar betaal ik 60 euro voor maar dat is achteraf gebleken het waard geweest. Niet wegens het geld maar als hij gedaan is komt hij opgewekt en blij terug binnen en doet zijn dingetjes vanaf het eerste moment alsof er niets geweest is, het meegaan met de kapster is echter nog altijd niet zijn ding. :cry:
Gast

24 apr 2017, 19:42

Wij hebben gelukkig geen problemen met de kapper.Altijd om 10.00h 'smorgens doe ik haar weg en om 12h00 mag ik haar gaan halen, opgewekt zoals ik haar weg deed.Maar over dat negeren heb ik een curieuse ervaring.Toen ik een paar jaar geleden geopereerd ben en een week weg was,dacht ik bij terugkomst een uitgelaten hond aan te treffen.Maar ze heeft me urenlang straal genegeerd,alsof ik er niet was.Ofwel dacht ze misschien dat ik haar achtergelaten had,ofwel had ik een niet herkenbare kliniekgeur.
Onze huisdieren kunnen soms heel onvoorstelbaar reageren.Maar als de "aanhuiskapster" een oplossing bied is dat natuurlijk aangenaam meegenomen zelfs als het ietwat duurder uitvalt.Zoals ik daarstraks nog schreef,we willen ons dier zo goed mogelijk verzorgen.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 apr 2017, 22:28

Hondjes he , we kunnen er boeken over schrijven hihih .......
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

25 apr 2017, 10:43

Afbeelding
Het leven is zoooo lastig !!!!!!
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

25 apr 2017, 15:49

Zooo lastig!
Is het niet godgeklaagd wat we allemaal moeten doen voor een kommetje eten,wat fris water en een vriendelijk woordje van ons baasje.Zie ons hier nu liggen,een echt hondeleven(tje).
:D :D
Gast

27 apr 2017, 13:16

Hier is ons mieke met haar zomerpelsje,juist terug van kapster.
Heb ondertussen haar tandjes al gepoetst met DENTALZYM GEL van Beaphar.8,20 euro voor 100 gram bij apotheker.Resultaat zal nog wat op zich laten wachten.
Groetjes van mieke(en ons). Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

27 apr 2017, 15:23

" Ons Mieke " ziet er snel uit in haar zomercoupke . Nog een fris mondje en het kan niet beter .

Groetjes
Rebelle & co
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

27 apr 2017, 20:13

Mieke mooi voor de zoer in te zetten.
Ze zal bekijks hebben van de mannekes :D :D :D

groetjes en veel plezier met uw mooie meid.


Gerarda
De sheltie bij ons onder handen genomen van de dierenarts.Zal snel van de last af zijn.
Nu nog mooi weer worden en we kunnen weer gaan wandelen.
Gast

27 apr 2017, 20:33

Sorry gerarda,dat ik even niet mee ben.Maar u schrijft, de sheltie onder handen genomen van de dierenarts.Scheelt er iets met het beestje dat ik niet weet?.Nu verontrust ge me toch een beetje,of was het gewoon routineonderzoek of inenting.
Laat maar iets weten,wij kennen elkaar niet persoonlijk,maar zijn hier toch allemaal min of meer één grote dierenvrienden familie.
Bedankt voor u vriendelijke woordjes over ons mieke.