Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jun 2017, 19:29

granny M schreef:Zal een hele domme vraag zijn, maar wat is keppe keppe doen ??
Knuffelen 👍👍👍👍
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

02 jun 2017, 09:56

Afbeelding

Ik wil graag met twinny beginnen maar ming is er vlug bijgekomen omdat ik hem niet zou vergeten .
Het zijn echte troetelmomentjes .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

02 jun 2017, 17:14

Aha, nu snap ik het. Had het al eens eerder in de posts gelezen, maar niet begrepen.. Alhoewel ik me nu herinner ( of topic) dat Wendy van Wanten haar Frans hem ook Keppetje noemde. Weer een leukwoordje "dialect" bijgeleerd, een mens is nooit te oud niet waar ?
Groetjes !

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 jun 2017, 12:02

Heerlijk chillen .

AfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jun 2017, 09:53

AfbeeldingAfbeelding

Goeiemorgen allemaal .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

04 jun 2017, 10:31

Ook goeiemorgen iedereen.Nestorke heeft precies een zware nacht achter de rug!

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jun 2017, 13:58

pollemans schreef:Ook goeiemorgen iedereen.Nestorke heeft precies een zware nacht achter de rug!
Tis marietje hihih en niet nestorke 😂😂😂😂
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jun 2017, 14:03

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

04 jun 2017, 15:02

Hahaha Rebelle ;Kunt ge er nog uit aan al de namen van die honden.

Ik heb hier een die Leo noemt ja rare naam maar de fokker had al die naam gegeven en ze hebben het zo gelaten .
En soms moet ik me kwaad maken op hem en roep ik zonde rdat ik het weet Ole hahaha

groetjes gerarda
Gast

04 jun 2017, 15:54

Ge kunt ook roepen,leo leooo,iedereen komt als ge leo roept.Ge weet wel van die chocolade met die blauwe koe!!

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jun 2017, 16:17

pollemans schreef:Ge kunt ook roepen,leo leooo,iedereen komt als ge leo roept.Ge weet wel van die chocolade met die blauwe koe!!
Ge slaat de nagel op de kop 😂😂😎😉
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

04 jun 2017, 19:57

Dit is hier het leuke van het huisdierenforum.Hier wordt rustig geantwoord op vragen indien men kan.Bij verdriet voor het verlies of ziekte van een dier is er welgemeend medeleven.En op de vele geplaatste fotos kan men reageren en een vraagje stellen over de aard van het beestje,zonder uitgemaakt te worden voor dommerik.Ook een grapje dat een kleine glimlach op het gelaat tovert moet kunnen.Dit is hier wel een heel speciaal forum,waar iedereen elkaar respecteerd.(kan niet gezegd worden voor alle andere forums).

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jun 2017, 20:13

pollemans schreef:Dit is hier het leuke van het huisdierenforum.Hier wordt rustig geantwoord op vragen indien men kan.Bij verdriet voor het verlies of ziekte van een dier is er welgemeend medeleven.En op de vele geplaatste fotos kan men reageren en een vraagje stellen over de aard van het beestje,zonder uitgemaakt te worden voor dommerik.Ook een grapje dat een kleine glimlach op het gelaat tovert moet kunnen.Dit is hier wel een heel speciaal forum,waar iedereen elkaar respecteerd.(kan niet gezegd worden voor alle andere forums).
Dit is toch logisch denk ik . Iemand die graag dieren ziet , ziet ook graag mensen .
Iemand die dieren respecteert , respecteert ook mensen .
En hier zijn meestal dierenvrienden , dus mensenvrienden die respect hebben voor elkaar .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 jun 2017, 11:52

Goede morgen hondenvrienden;

Zo pollemans heb ik nu al van s'morgens al eens kunnen lachen.
Zal er aan denken voor de volgende keer . gelukkig moet ik niet vaak kwaad zijn op hem. Den Leooooo :D :D

Groetjes Gerarda Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jun 2017, 12:15

Gerarda , straks ga je nog Gaston roepen , van Gaston en Leo 😂🤣👍
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?