Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.
Gast

08 jun 2017, 20:05

Tis precies lijk tien kleine negertjes,en toen waren ze nog met ..........
Maar hier is het verschil,dat er al eens terug een bijkomt.(gelukkig maar zou ik zeggen).

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

14 jun 2017, 10:42

Dag Rebelle,

Ja nu is het zeker even stil bij u. Twee of drie hondjes bij u dat is stil zeker ? Volgende maand met het verlof van de mensen zal het wel drukker zijn zeker.Ben al curieus wie we daar gaan zien bij u.

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 jun 2017, 15:20

Nu nog maar alleen de mijne . Maar het was wel even nodig vond ik . Maar het is zo stil en proper in mijn huis 😂😂👍👍.en het is toch even leuk ook voor de hondjes dat ze al mijn aandacht krijgen , ze verdienen dat mijn sloebers .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

15 jun 2017, 09:42

Beste rebelle
Geniet nog maar even van de rust met uw twee sloeberkes.Ik denk ook dat de drukke tijden voor u aankomen.Ons mieke heeft een blaasontsteking gehad,die gelukkig voorbij is na een antibiotica kuur.Daar ik zelf in bed lag(rubriek fysieke aandoeningen hernia L4-L5)had mijn schoondochter tijdens het uitlaten gemerkt dat ze urine plaste.Ik denk dat ze te weinig drinkt.Ik kan nu terug zelf buiten.Ik kijk uit naar de fotos van uw volgende logés,hopelijk is er weer een nestorke bij,want ik vond dat een geweldig leuk,sympatiek kereltje.
Gtjs

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 jun 2017, 10:20

Afbeelding

De groetjes van ikke en mijn sloebertjes .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

15 jun 2017, 10:39

Dag Rebelle;

Ik dacht al dat er iets scheelde met u .maar ja een rust pose kunt ge wel gebruiken . We hadden het vroeger zelfs met onze kinderen dat ze eens ergens op vakantie waren dat we wat rust hadden . En blij als ze terug thuis waren :D :D :D

Ik hoop voor u dat ge er nog lang kunt van genieten. Ik mis het allemaal ,maar zou het niet meer kunnen . Ge moet er ook genoeg plaats voor hebben.Vroeger wisten we niet dat we honden in huis hadden.Zoals ik zie op de foto's Ze genieten buiten en komen dan binnen om uit te rusten .

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

20 jun 2017, 09:26

Afbeelding Afbeelding
Life uit Damme pfffff
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

26 jun 2017, 20:21

AfbeeldingAfbeelding

Onze Suzy is toegekomen , de eerste in de rij .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

27 jun 2017, 10:23

Het feest is begonnen.

%u0164 AfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

27 jun 2017, 19:38

En dan zijn we weer met 4 .

AfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jul 2017, 19:16

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeelding

We zijn compleet voor de eerste week
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

01 jul 2017, 19:49

Als ik nog goed kan tellen,zes stuks,tis me wat,hopelijk goei weer volgende week,voor de buitenactiviteiten.
Succes.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jul 2017, 19:56

Heb vandaag nog een nicht teleurgesteld . Maar haar hondje was hier nog niet , ik ken het niet en als er hier al zoveel rondlopen doe ik het niet . Ik wil graag weten waar ik sta. Het moet leuk blijven voor iedereen .
Ja er is een spoedgeval bij , operatie dus heel onverwachts en onbepaalde duur . Er is dan toch een lichtpuntje , dat je weet dat je hondje goed zit , das toch al één zorg minder voor het baasje .
En een last minute . Hondje zou bij de zoon blijven voor 14 dagen . Nu moet de zoon voor een week weg dus ....... je kan je vrienden toch niet in de steek laten .

Dus ...... moeilijk gaat ook .

Oh ja , het is hier muisstil .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

01 jul 2017, 20:11

Dag Rebelle,

ja weer huisje vol Gezellig zeg. Ik kan ervan genieten om dat te zien. ja ik weet hoe leuk het is met hondjes in huis.

Spijtig dan niet meer mensen dit doen zoals gij. De asiels zijn zeker ook belangrijk.maar dat de hondjes in een huiselijke sfeer leven is toch wel beter voor hen.Ze missen wel minder hun baasjes.

Allee good luck met je bende.

Groetjes Gerarda Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jul 2017, 20:38

Afbeelding

Met zen allën op zwier .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?