gegroet iedereen

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

22 apr 2017, 07:39

Afbeelding
ondanks de grillige buien van april wens ik iedereen een knus weekend .Hier staat de machine al te werken .Croissants zijn gebakken en nog alleen zelfgemaakte chocolademelk maken .Dan heb ik een lekker ontbijt en kan ik stevig de dag beginnen .En me bezig houden met de viervoeters .Meer met iris want die haar schrik is ver van weg .Heidi die ligt nu veel in dromenland maar ja het is een oudje .Ookde 4 vogelkooien proper maken vandaag .Maar eerst nog snoepjes gaan halen bij apotheker .En verder zie ik wel want ik moet me wel in beweging houden maar op een rustige manier .Me bewegen zoals een slak misschien wel iets sneller maar niet zoals een haas.Nu moet ik ook dagelijks de oefeningen van kinesist toepassen die komt drie keer per week om de spieren te versterken .Afijn ja op tijd rusten erbij en het is dan avond zonder dat ik het goed besef .Geniet van de kleine dingen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 apr 2017, 05:13

Afbeelding
klaas vaak is mijn deur voorbij gegaan .De oogluiken willen niet sluiten .Heb gisteren wel bezig geweest maar toch niet overdreven .Zoals een machine gedraaid opgehangen op droogrek .Voor eten gezorgd en naar apotheker geweest .Waar ik weer eens schrok van wat ik moest betalen .
Wat ik straks ga doen is de keukenkast onder handen nemen en inwrijven met bijenwas.Ze word wel regelmatig afgepoetst met een vochtig zeemvel .Maar af en toe eens inwrijven met bijenwas .Is niet zo een zwaar werk .En verder tvkijken zeker of haken .Als het weer het toelaat wandelen niet ver maar genoeg om moe te zijn .Want ik vecht dagelijks tegen de vermoeidheid .Dat is al jaren zo even als tegen verschillende pijnen .Maar wil niet klagen er zijn er die het nog zwaarder enmoeilijker hebben dan ik .Ik probeer dagelijks de genieten van kleine dingen.Nog even nachtwaker zijn zoals de buren zeggen als ze me in detuin hebben gezien met de nacht.Dus eerst nog een goede frisse neus halen en dan richting beddenbak groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 apr 2017, 04:23

Afbeelding
hier zijn we weer in de vroege uurtjes .De was is al opgeplooid enlig in de kast .Straks als het weer redelijk is eventjes naar de lijnwinkel gaan .Moet mijn abonnement vernieuwen .Het attest van ziekenfonds heb ik verleden week gaan halen .Want deze week moet de bus een omweg maken kom niet in stad zelf .Zodat ik toch goedkoper kan rijden met bus .Ga wel niet zoveel meer want met de rollator van bus stappen of op de bus is geen lachertje .Om de zwijgen over de knieen waar ik dan een brache om heb .Maar ja in beweging blijven krijg ik regelmatig te horen .Want de volgende dagen geven ze slechter weer en ik moet toch iets halen voor mijn diertjes hier .Moet wel zien dat ik niet meer dan een 1kg heb.Want ik mag niet teveel heffen .Maar dan hebik ook mijn wandeling voor vandaag in plaats van een blokje om .Een geluk dat er medicijnen bestaan zodathet toch iets aangenamer is om te leven .Want aan dagelijkse pijngeraak je niet gewoon wel er trachten mee te leven en vooral genieten van kleine dingen .Nu ga ik terug proberen te rusten groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

25 apr 2017, 07:14

Afbeelding
Straks met hulp boodschappen doen daarna zal de pijp uit zijn.Gisteren abonnement van bus verlengd voor een jaar was terug een euro duurder .Zoals elk jaar is er iets bij ..Een grote ellende als ik deze week zo naar stad willen .Je moet ver stappen daarvoor dus niet gaan en uitstellen voor een week .Ben benieuwd of ze de straat komen vegen je moogt hier niet parkeren van deze morgen 3 uur tot 16 uur .Waar de hulp haar auto moet zetten zal een probleem worden .Het is anders al een groot probleem om hier een auto te parkeren .Want hier heeft weinige een garage afijn ja we zien wel .groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 apr 2017, 03:59

Afbeelding
op kousenvoeten sluip ik hier weer rond .Ik was totaal doodop nadat we boodschappen hebben gedaan .Nochthans moet ik alleen maar zeggen wat ik nodig heb .Want ik kan niks dragen heb mijn handen vol aan de krukken om te gaan .Ja naar de winkel gaan gebruik ik krukken in plaats van de rollator.Het is toch met de auto tot aan de winkel en terug .Als ik met de bus alleen ga gebruik ik de rollator .Soms gaat er een gebuur mee met mij mee met de bus .Maar dan moet ik meer stappen dan als ik met een auto tot aan een winkel geraak.Heb nu ijs op de knieen liggen weet het mag er niet lang op .Maar de knieen zijn gezwollen en doen pijn . Afijn ja er zijn erger dingen dan dat ik heb groetje en geniet om het even hoe

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

27 apr 2017, 06:27

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 apr 2017, 07:28

Afbeelding
gisteren was die van de poetsdienst hier .Normaal ben ik enorm moe nadat ze weg is .Nu gisteren als ze in de keuken bezig was .Was ik zo moe dat ik iets meer dan een half uurtje in slaap gevallen was .Van de viervoeters heeft ze geen last want die liggen bij mij .Nadat ze weg was nog een goede uil gepakt door de enorme vermoeidheid .Ik sta moe op en ga uitgeput slapen met de avond .Ja er zijn slaaploze nachten bij .Maar of ik nu veel slaap of niet de vermoeidheid is altijd aanwezig .Om de zwijgen over de verschillende soorten pijn .Maar ja het nemen zoals het is heb toch geen andere keuze .En klagen heeft totaal geen zin er zijnmensen die het nog moeilijker hebben .Ben blij dat weer proper is want nog zelf doen zit er niet meer in .Ondanks het enorm zwaar is je werk zien doen zo het liever zelf doen. Ik heb wel leren hulp aanvaarden maar toch blijft het moeilijk .Waarschijnlijk omdat ik vroeger lang mijn plan zelf trok alsook ik ben nog zo oud niet .Maar ja ben blij dat er nu voorlopig toch regelmatig hulp gestuurd word .groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

29 apr 2017, 08:14

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 apr 2017, 08:52

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 mei 2017, 08:12

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 mei 2017, 07:41

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 mei 2017, 06:54

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 mei 2017, 07:54

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 mei 2017, 07:12

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 mei 2017, 06:33

Afbeelding
ik hoop dat vandaag de tuinman komt .Ik had iemand gevonden in maart die is 1 keer geweest.Maar liet niks van zich nog horen ondanks ik 4 mails gestuurd heb .Dus moest ik terug op zoek hij zo donderdag gekomen zijn maar door de regen uitgesteld .Gisteren had hij pech met zijn auto en liet weten dat hij straks rond 9 uur zo komen afwachten dus .Het gras staat hoog want ik zie heidi bijna niet meer lopen in gras .Begrijp niet ze nemen werk aan en laten het in de steek na 1 keer weet niet waarom hij niks meer liet weten .En zo zijn er deze week nog afspraken verzet .Zowel kinesist als kapster aan huis .Ze zullen denken die is toch thuis daar kunnen we het bij doe om te veranderen .Heb het gisteren nog tegen de huisarts gezegd dat iedereen denk dat ze zomaar kunnen veranderen .Begrijp wel van de tuinman als het regent dat je niks kunt doen .Maar zoals kinesist en kapster maken een afspraak en dan op laatste moment veranderen ze het .Het is wel gemakkelijk kapster aan huis want je vind het bijna niet .Afijn hier in de omgeving toch niet .Vind het enorm spijtig dat ik zoveel hulp nodig heb .De zin om het zelf te doen is er maar mijn lichaam wil niet mee .De vermoeidheid is enorm toegenomen alsook sommige pijnen .Maar ja het nemen zoals het is heb geen andere keuze ondanks het moeilijk blijft om iemand anders je werk zien te doen.Maar er zijn er die het nog moeilijker hebben dan ik zelf .geniet in mogelijkheid van iedere seconde ,minuut ,uur want het gaat snel de tijd groetje