gegroet iedereen

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 mei 2017, 07:30

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 mei 2017, 06:36

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

25 mei 2017, 08:37

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 mei 2017, 07:26

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

27 mei 2017, 06:55

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 mei 2017, 08:19

Afbeelding
ik kom amper buiten met deze dagen en de twee blijven ook binnen .Heb zopas de soep in diepvriezer gedaan dat ik vannacht gemaakt heb .Want iedere dag soep en aardappelen met groenten en vlees is mijn beste maaltijd.Zowel nu bij warm weer als koud weer .En ijsjes of dergelijke is niets voor mij wel fruit met slagroom ofzo .Ook niks koel uit frigo iedere dag thee liefst warm en soms lauw .Kan het niet verdragen aan maag iets koel ofzo .En zo heeftieder zijn probleem afijn ja nu is het voor de moment bewolkt .Maar het was een beetje teveel van het goede maar klagen erover help niet .Dat is zo ook met pijn gewoon op de tanden bijten en er doorspartelen .Geniet jullie van al dat fris groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

29 mei 2017, 06:26

Afbeelding
ik zie in weekend amper iemand zelfs in de week zijn het er juist maar die me komen helpen voor een paar uurtjes .Af en toe eens familie maar weinig .En toch verveel ik me niet ben met van alles bezig en nu dat ik met de twee ook buiten kan .Gaan we dagelijks wandelen ben nog maar juist binnen .Heb nu een honden wandelwagen aangeschaft zodat ik er mee buiten kan gaan .Want anders zitten ze toch maar binnen ondanks nu de deuren open staan .Heidi die gaat wel buiten regelmatig maar dat ander juffertjeis iets anders .Heb al verschillende honden gehad maar nog nooit zo eentje .Maar ja ik probeer en kan niet meer doen wat ik nu doe.Vele begrijpen niet als ik spreek van uiterste schrik dat ze heeft .Vroeger had ik nog eentje met schrik gehad maar dat was nog niet de helft van deze .Het is spijtig maar ja het is nu zo geniet maar zal wel terug frisser worden hopelijk dat het gele bolletje nog van de partij is groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 mei 2017, 07:07

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 mei 2017, 07:09

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 jun 2017, 05:56

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 jun 2017, 07:56

Afbeelding
ik heb al een paar nachten weer slecht geslapen .Nu niet van pijn maar door de tuinman die niks van zich laat horen .Ik had iemand gevonden dus voor de tuin is twee keer geweest en hij was vriendelijk enz .Dinsdag heel vroeg in de morgen een mail van hem .Dat hij woensdag tegen 9 uur komt .Ik antwoord in orde tot woensdag .Woensdag morgen niemand gezien daardoor stuur ik die dag drie mails .Met de vraag waarom hij niet geweest is geen antwoord gisteren morgen terug een mail gestuurd .Nog geen antwoord .Dat is de tweede dit jaar dat me laat zitten .Ik zelf kan het niet meer en mag het ook niet zelf doen .Begrijp niet waarom ze iets aannemen en dan na een paar keer niks van zich laten horen .Ik gaf zelfs regelmatig drinken aan hen want iemand die werk krijgt tçch dorst .Afijn ja ik ben er kapot van .Waarom ik het doe via mail heeft de maken met slecht gehoor hoor de telefoon niet meer .En is nog zo moeilijk om iemand vast te krijgen .Hoe ik het verdermoet doen weet het gewoon niet .groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 jun 2017, 07:19

Afbeelding
gisteren met de huisarts een goed gesprek gehad .En zoals hij zei zal het ook wel zijn .Ik voelde al van in begin dat ik er een streep kon overzetten .De huisarts zei hij wist welk weer het was dus hij had gerust kunnen vragen mag ik in de vroege ochtend of late namiddag komen .Als hij zo graag mensen helpt dan doe je moeite om de mensen te bereiken .Maar hij geeft zelfs geen teken zelfs op 5 mails niet .Dat was met de vorige ook zo inplaats van gewoon te zeggen van als ze komen zien ik doe het niet .De huisarts zegt dat hij het ook voor krijg dat ze een afspraak maken bij hem en niet komen hun kat sturen .En ook niks laten weten .Dus zo ik terug op zoek moeten voor een tuinman aan betaalbare prijs maar simpel is het niet .Want het is enorm moeilijk om zo iemand te vinden .Alsook zit de schrik erin dat ik terug in de steek gelaten word .Ik begrijp het niet als ik ergens een afspraak heb en ik kan er niet naartoe gaan tracht ik om even welke manier te laten weten de afspraak ga niet door .Maar ja iedereen is niet dat ondervind ik nu heel goed .Hoe ik het moet oplossen ja weet het niet .Als je sommige hoor wat ze per uur vragen ja dat kan ik onmogelijk betalen .Het is niet 1 uur maar meerdere uren dat ze moeten komen .Want onkruid en gras blijven groeien . Dat is maar 1 van mijn problemen over de rest zwijg ik .

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 jun 2017, 06:48

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 jun 2017, 06:59

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 jun 2017, 09:23

een fijne dinsdag groetje zopas terug internet was van gisteren dat het niet ging .