TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

21 mei 2017, 06:37

Mooie deal...die wapenleveringen :!: :?:
En uiteindelijk weer wat animo in een regie waar de ene variant van zogenaamde moslims de andere haat.
Een beetje zoals de godsdienstoorlogen in onze contreien, maar dan wel in de donkere middeleeuwen.
Salafieten en/of Wahabieten ofte Soennieten... tegen Sjiieten. 8)
Iran prutst al langer aan een eigen atoomprogramma en is tegelijk aartsvijand van de Saoedi's.
Dat kan dan weer vonken geven, vooral in Jemen.

En...op het einde van de rekening zullen de mensensmokkelaars weer gouden zaakjes doen.
EUROPA kan dan tegen de vluchtelingencrisis verder dweilen, met de kraan open. :?

sw

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

21 mei 2017, 10:53

Meerdere voormalige Rijken willen zich in de 21ste eeuw hervestigen vanuit het Oosten. De wereldbol kantelt mede daardoor een beetje naar rechts. Dat is tot in het oude continent duidelijk waarneembaar. Net zomin als Rome zijn nieuwe imperiums niet in één dag ontstaan. Voorlopig is de kaart van de Oostelijke helft van de aardbol nog niet hertekend, dat zal nog veel tijd, bloed, zweet en tranen vergen.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

21 mei 2017, 11:37

Vermits Trumpie nu helemaal is losgeslagen, klopt onderstaand plaatje ook al niet meer.

Afbeelding

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

21 mei 2017, 16:43

In Spanje wordt hij al opgegeten in de Tapasbars. Elke gelijkenis met varkensvlees is louter toeval.
Afbeelding
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

21 mei 2017, 18:00

:roll: Mocht iemand dit aandurven met ERDOGAN,
kan dat als terrorisme beschouwd worden.
Dus...spijts de bokkensprongen van (stand-up comedian) Donald T.
mag er voorlopig nog de draak gestoken worden met deze zogenaamde wereldleider. :lol:

En schuppenzot "Kim Jung Un"... :x
(spreek uit "Kim Joeng Oen")
lanceert dan ook regelmatig een raketje.
Kwestie van nog wat verder met vuur te spelen. :twisted:

sw

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

21 mei 2017, 22:56

Ik denk dat Trump zijn Joker gebruikt . 110 miljard $ wapens voor 1 land (en van daaruit verder verdeeld denk ik).
Als zakenman zal hij denken 'dat zal veel goedmaken thuis'.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

21 mei 2017, 23:28

Daarna kunnen ze Trumps bastions bestoken met de wapens die hij zelf leverde .
Die paar zotten hierboven vernoemd kunnen de hele wereld naar de kl. helpen .

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

22 mei 2017, 06:01

Helaas...de geschiedenis herhaalt zich :?

Of zoals Marlène Dietrich het ooit zong;
"Wann wird man je verstehen,
wann wird man je verstehen?"

sw

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

22 mei 2017, 10:45

Het ziet er helaas steeds meer naar uit dat de mens inderdaad een ontaard roofdier is.
Gezien de exponentiële bevolkingsaangroei, die dank zij nieuwe technologie, niet wordt getemperd door voedselgebrek of natuurlijke catastrofen, zal de toenemende bevolkingsdruk ertoe leiden dat machtige mensen zelf grote aantallen op industriële wijze zullen vernietigen, dat heet dan oorlog voeren. Om dat netjes te kunnen doen zijn zelfs internationale spelregels afgesproken en vastgelegd in plechtige hoogmissen.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour
Gast

22 mei 2017, 11:06

socrates schreef:Het ziet er helaas steeds meer naar uit dat de mens inderdaad een ontaardt roofdier is.
Gezien de exponentiële bevolkingsaangroei, dank zij nieuwe technologie, niet wordt getemperd door voedselgebrek of natuurlijke catastrofen, zal de toenemende bevolkingsdruk ertoe leiden dat machtige mensen zelf grote aantallen op industriële wijze zullen vernietigen, dat heet dan oorlog voeren. Omdat netjes te kunnen doen zijn zelfs internationale spelregels afgesproken en vastgelegd in plechtige hoogmissen.
China weet/wist toch raad met zijn eigen bevolkingsaangroei ? Niet te pessimistisch , Socrates :)

Tot zolang de mens niet muteert naar een hogere levensvorm zullen we helaas de ontaardheid van sommige leiders moeten blijven verwerken.

Ik vraag me af hoe Trump zou reageren moest Europa plots beslissen om de F16 te vervangen door de ( betere ) Russische Sukhoi Su-30 i.p.v. de F35. :lol:
Gast

22 mei 2017, 12:09

Ik vraag me af hoe Trump zou reageren moest Europa plots beslissen om de F16 te vervangen door de ( betere ) Russische Sukhoi Su-30 i.p.v. de F35. :lol:
En nog tegen een " vriendenprijsje " ook nog. :lol: Ze worden zot over de grote plas en Belgie wordt onmiddellijk plat gegooid en dat met 1 bom :lol:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

22 mei 2017, 12:10

Silver Wolf schreef:Of zoals Marlène Dietrich het ooit zong;
"Wann wird man je verstehen,
wann wird man je verstehen?"
sw
Origineel is van Pete Seeger (Where have all the flowers gone).

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

22 mei 2017, 22:00

The Spirit of Flanders schreef:Ik vraag me af hoe Trump zou reageren moest Europa plots beslissen om de F16 te vervangen door de ( betere ) Russische Sukhoi Su-30 i.p.v. de F35. :lol:
Die lacht zich waarschijnlijk te pletter !
Mooi senario, de helft van de Navo vliegt met Russische vliegers waar een telegeleid stuk software in zit ... verdoeme toch ... ze willen niet starten ! :lol: :lol: :lol:

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

25 mei 2017, 10:33

LUC7515 schreef:Was die betoging in Brussel nu tegen Trump of Obama. Men zou het niet meer weten.
President Barack Obama, die in 2009 de Nobelprijs voor de Vrede won en over een paar weken zijn post verlaat, heeft de dubieuze eer meer wapens te hebben verkocht dan ieder andere president sinds de Tweede Wereldoorlog. Experts voorspellen dat aankomend president Donald Trump waarschijnlijk nog meer wapens zal verkopen.
De meerderheid van de wapens – die werden verkocht voor een totaalbedrag van 200 miljard euro tussen 2008 to 2015 – zijn in het Midden-Oosten beland. Dit blijkt uit een rapport van de Congressional Research Service dat in december werd gepubliceerd. Het rapport, dat werd gepubliceerd door een onpartijdig overheidsbureau is verbonden met de Library of Congress.
Copy paste is niet verboden maar pas dan tenminste de chronologie aan. O'bama is, volgens de meerderheid van de mensen, toch al een tijdje ex-president ??
President Barack Obama, die in 2009 de Nobelprijs voor de Vrede won en over een paar weken zijn post verlaat,
????
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour