TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

09 okt 2016, 00:00

Uit analogie mét... zou die Trump niet wat verward zijn geweest toen hij die uitspraken deed? :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

09 okt 2016, 01:28

Dicksy schreef: Als de republikeinen daadwerkelijk Trump nu nog zouden willen dumpen anderhalve maand voor de verkiezingen gaat dat hun grootste misstap zijn die ze nog heel lang zullen achtervolgen. De top wil van Trump af maar of de republikeinse bevolking/mensen in de straat bij manier van spreken dat gaan slikken betwijfel ik ten zeerste.
Ze gaan het zich nog beklagen als dat serpent van een Clinton in het witte huis terecht komt.
Amerika gaat wegzinken, net zoals Frankrijk is weggezonken met Hollande in het Elysee.
Dat beklagen de Fransozen zich nu ook.
Ondank is 's werelds loon
Gast

09 okt 2016, 08:59

maior domus schreef:
Dicksy schreef: Als de republikeinen daadwerkelijk Trump nu nog zouden willen dumpen anderhalve maand voor de verkiezingen gaat dat hun grootste misstap zijn die ze nog heel lang zullen achtervolgen. De top wil van Trump af maar of de republikeinse bevolking/mensen in de straat bij manier van spreken dat gaan slikken betwijfel ik ten zeerste.
Ze gaan het zich nog beklagen als dat serpent van een Clinton in het witte huis terecht komt.
Amerika gaat wegzinken, net zoals Frankrijk is weggezonken met Hollande in het Elysee.
Dat beklagen de Fransozen zich nu ook.
heb je al eens clinton bezig gehoord over buitenlandse politiek.?
LEVENSGEVAARLIJK WIJF!

om haar sponsors ( en israel) terug te betalen zal ze zorgen verpinken een derde wereldoorlog ontketenen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 okt 2016, 10:12

Het zou volstaan dat één van de talloze vijanden van Israël het waagt om het "heilige land " aan te vallen om een wereldbrand te ontketenen. Vreemd genoeg durft zelfs IS niet in Israël opereren. Zou dat te maken hebben met de joodse atoomkracht ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour
Gast

09 okt 2016, 10:19

socrates schreef:Het zou volstaan dat één van de talloze vijanden van Israël het waagt om het "heilige land " aan te vallen om een wereldbrand te ontketenen. Vreemd genoeg durft zelfs IS niet in Israël opereren. Zou dat te maken hebben met de joodse atoomkracht ?
Al opgevallen dat er weinig verschil is tussen IS en VS....??
Nog iemand iets gehoord van Al quaida?
ik hoorde deze week dat dât nu "de goeie rebellen" zijn?

moest trump wegvallen ...ik zou wel een campagne willen zien tussen clinton en saunders....
die leek tenminste nog enigszins normaal...
ik zou trouwens ook graag eens de gesprekken willen horen tussen clinton bill en die secretaresse.....
daar zal ook wel het woordje "pussy" gevallen zijn?
Gast

09 okt 2016, 10:48

Nog iemand iets gehoord van Al quaida?
ik hoorde deze week dat dât nu "de goeie rebellen" zijn?
Hahahaha Albert wordt ge wakker :lol:
Het is al langer geweten, van in het begin zelfs, dat de terreurgroep Jabhat al Nusra Al Qaeda is in Syrië.
Het zijn volgens onze media en de westerse politiekers de " gematigde rebellen " die moeten gesteund worden, laat me niet lachen.
Maanden geleden heb ik dit hier al geschreven dat de VS een rebellengroep steunen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen van de Twin Towers ( 9/11 ) of hoe hypocriet de VS wel niet is als het om hun belangen gaat. Een kaakslag en nog eens een mes in de rug van de vele duizenden doden die toen gevallen zijn.
Onze media kunnen dit gemakkelijk vinden als ze hun werk eens serieus zouden doen en niet alles zomaar zouden slikken wat hun via de politici, en zeker die van over de plas, wordt ingelepeld.

En dan moet je nog zwijgen van de verschillende ngo's daar ter plaatse:

" Typerend was toen Human Rights Watch begin september 2013, zich baserend op niet geverifieerde en foute gegevens komende van al Qaeda rond die aanval met het gifgas sarin, de VS opriep om Damascus en andere Syrische steden te bombarderen. Een massaslachting ter verdediging der mensenrechten dus. Met als te verwachten resultaat het dan aan de macht te brengen van al Qaeda & Co.

Enkele maanden nadien zullen zij en Amnesty International moeten toegeven dat het grootste deel van hun informatie over Syrië kwam van de Zwitserse ngo al Karame. En dat bleek een door de Algerijnse salafistische terreurgroep FIS (Front Islamique de Salvation) gerunde ngo te zijn die gefinancierd werd door Qatar. Een ngo via welke er ook geld stroomde richting al Qaeda.

Zowel HRW als AI hebben zich met het schaamrood op de wangen toen hiervoor verontschuldigd. (1) Ze zouden hun leven beteren. Dat het bedriegers zijn en hulpjes van terreurgroepen bewijzen ze in het dossier Syrië feitelijk echter nog bijna elke dag.

Een gedegen analyse en protest rond de toch illegale wapenleveringen van Saoedi Arabië – in het verleden trouwens een financier van HRW – Qatar of Turkije en de VS aan die salafistische groepen is er tot heden nooit gekomen. En nochtans zijn dit oorlogsmisdaden. Evenmin als ze een diepgaande studie publiceerden over de praktijken van die jihadisten.

Veel leesgenot :lol:
Gast

09 okt 2016, 11:01

Socrates schreef:
Het zou volstaan dat één van de talloze vijanden van Israël het waagt om het "heilige land " aan te vallen om een wereldbrand te ontketenen. Vreemd genoeg durft zelfs IS niet in Israël opereren. Zou dat te maken hebben met de joodse atoomkracht ?
Waarom vreemd genoeg dat zelfs IS Israël niet durft aanvallen:
Over Aleppo:

" Luid weerom klinken woorden als oorlogsmisdaad en crimineel. Onze massamedia puilen opnieuw uit van de eisen voor een reactie. ‘Doe iets’, klinkt het bij het gilde der pennenlikkers en de westerse regeringen. Ja, want ‘DE’ mensen van Aleppo lijden zwaar onder de bombardementen van die smerige dictator van een Vladimir Poetin en die bloeddorstige tiran van een Bashar al Assad. ‘Dat moet stoppen’, klinkt het.

Goed voor de simpele van geest, de mensen die zo totaal mogelijk onwetend worden gehouden over de keiharde werkelijkheid die Syrië sinds 15 maart 2011 is toen de Moslimbroederschap en al Qaeda met Israëlisch en Amerikaanse steun begonnen aan hun oorlog tegen hun eigen land.
Dat wordt netjes verzwegen terwijl de bewijzen hiervoor bij alle insiders goed gekend zijn. Tienduizenden buitenlandse terroristen voerde men met Amerikaanse steun naar het land met maar een bedoeling: Het land zo grondig als mogelijk vernielen. Dat gebeurt en gebeurde er. Dat is het lot van dat mooie land, synoniem voor erfgoed en interreligieuze verdraagzaamheid.
Maar Israël wil het vernield zien en schakelde haar buitenlandse vrienden in, Barack Obama, Angela Merkel, Nicolas Sarkozy en David Cameron. Alleen zij zijn verantwoordelijk voor de vernieling van Aleppo.

Denk niet dat Israël een onschuldig schaap is in het Midden-Oosten conflict, ze zijn er zelfs heel hard mee gebaat.
Gast

09 okt 2016, 11:08

Weer iets wat u nooit in de massamedia zult lezen: diverse door voormalig president Bill Clinton verkrachte en misbruikte vrouwen hebben het voor Donald Trump opgenomen, nu die zwaar onder vuur ligt vanwege enkele denigrerende opmerkingen die hij 10 jaar geleden over vrouwen maakte. ‘Hoe vaak moet het nog gezegd worden?
Acties spreken duidelijker dan woorden. Donald Trump zei slechte dingen, maar Hillary Clinton bedreigde me nadat Bill Clinton me had verkracht,’ twitterde Juanita Broaddrick.

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

09 okt 2016, 14:26

Dat "den Bill" het niet zo nauw nam wat vrouwelijk schoon betreft ten tijde hij in het witte huis zetelde is niet te ontkennen.Maar wat heeft zijn vrouw Hilary daar mee nu te zien wat zijn zijsprongen aangaat. Het gaat er om wat de HUIDIGE kandidaten voor het hoogste ambt te bieden hebben aan het Amerikaanse volk.En één van die kandidaten voor dat ambt is er eene met "losse handjes" Bill dat is verleden tijd.Fini....gedaan...niet meer aan de orde.Heeft geen enkele invloed meer in de Amerikaanse politiek.DEn Bill deed "het" tijdens zijn ambt(zoals de aanbeden Kennedy's) maar des ondanks bleef hij in het witte huis. Den dezen moet er nog aan beginnen en hij kan zijn "poten" al niet meer thuis houden.Wat zou dat dus geven moest hij "daar" de plak gaan zwaaien? Veel republiekeinse kiezers zijn zeer conservatief en streng religieus. Zouden die dergelijk sujet als president wensen denkt ge? Ik begrijp dan ook volkomen de nervositeit bij de top van zijn partij wat die de bui al hangen.Soit waar maken we ons druk over elk land verdient de leider(s) waar ze kozen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 okt 2016, 14:44

Dicksy schreef:Ik zeg altijd dat in een kunstmatig gecreëerd land als Amerika ( USA ) zelfs Donald Duck of Woody Woodpecker president kan worden.
Als de republikeinen daadwerkelijk Trump nu nog zouden willen dumpen anderhalve maand voor de verkiezingen gaat dat hun grootste misstap zijn die ze nog heel lang zullen achtervolgen. De top wil van Trump af maar of de republikeinse bevolking/mensen in de straat bij manier van spreken dat gaan slikken betwijfel ik ten zeerste.
Even terzijde alhoewel het in de rubriek "politiek" zeker niet naast de kwestie is: "Welke landen zijn volgens U dan niet kunstmatig gecreëerd ?"
Hoe lang bestaan Italië als land en Duitsland en Noorwegen en Nederland en...??
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

09 okt 2016, 17:00

plopperdeplop schreef:Dat "den Bill" het niet zo nauw nam wat vrouwelijk schoon betreft ten tijde hij in het witte huis zetelde is niet te ontkennen.Maar wat heeft zijn vrouw Hilary daar mee nu te zien wat zijn zijsprongen aangaat.../...
Volgens personeel in het Witte Huis, was Hillary zo kwaad op haar overspelige echtgenoot, dat ze met haar beste koekenpan op zijn kop sloeg.
Van een kordate aanpak gesproken....

P.s.: Eén van de zogenaamd geliefde presidenten "Kennedy" piste trouwens ook flink naast de pot.
Mogelijk ging zijn Jacky nadien uit frustratie bij Onassis schuilen....
Of was dat enkel voor de poen?

sw

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 okt 2016, 19:41

Afbeelding
Gelukkig is Trump toch geen bizon. :lol:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour
Fazal

09 okt 2016, 19:48

Volgens mij wil die vent helemaal geen president worden.
En in die zin speelt hij het spel goed.
Daar moet heel wat winst achter zitten.
Laatst gewijzigd door Fazal op 09 okt 2016, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

09 okt 2016, 19:49

Wel Socrates bedankt met deze post en hier geef je zelf het antwoordt op je vraag omtrent welke landen niet kunstmatig gecreëerd werden. Ik geef toe dat ik het woordje land beter had vervangen door Natie ( betekenis natie: grote groep mensen die samen in één land wonen ) en dat is wat de USA zijn, een kunstmatig gecreëerde natie. :wink:

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 okt 2016, 21:37

Dicksy schreef:Wel Socrates bedankt met deze post en hier geef je zelf het antwoordt op je vraag omtrent welke landen niet kunstmatig gecreëerd werden. Ik geef toe dat ik het woordje land beter had vervangen door Natie ( betekenis natie: grote groep mensen die samen in één land wonen ) en dat is wat de USA zijn, een kunstmatig gecreëerde natie. :wink:
Zoals u het concept natie hier beschrijft,denk ik dan eerder aan een Etnie ofte een Volk. Het land vormt dan enkel de juridische begrenzing van hun territorium. Maar het belangrijkste is dat zij een groep vormen. Nu zijn er, behalve misschien de Fransen, wellicht toch geen grotere chauvinisten dan de Amerikanen. Begrenzingen die niet door de natuur zelf zijn ontstaan bv; brede rivieren of hoge bergen, zijn toch altijd kunstmatig en de landen die erbinnen liggen zijn dan toch ook kunstmatig in de zin dat ze door menselijke tussenkomst arbitrair zijn afgebakend.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour