TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

18 jan 2017, 09:26

Dicksy schreef:
dat ze de beste ter wereld zijn
Dat kan hij alleen weten uit ondervinding zou ik dan denken.
Misschien , maar als het niet is om de hoertjes in het harnas te jagen , dan is het om de export ervan te promoten. :)

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

18 jan 2017, 10:27

Of er iets van waar zou kunnen zijn wat de zo gezegde "escapades" van den Donald betreft dat zal de toekomst wel uitwijzen zekers.Of er iets van waar is wat de Vladimir raaskalt zal ook de toekomst uitwijzen.Maar het is natuurlijk heel naief van te gaan verwachten van Vladimir dat hij zou toegeven dat zijn geheime diensten alles op de gevoelige plaat hebben vastgelegd.Hij zou goed zot moeten zijn om dergelijk "wapen" uit handen te gaan geven :lol: :lol:

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

18 jan 2017, 13:22

The Spirit of Flanders schreef:Lolbroek Poetin beweert : "ik kan niet geloven dat Trump zich bezig hield met onze meisjes van laag sociaal gevoeg , ondanks dat ze de beste ter wereld zijn" :lol: :lol:
laag sociaal gevoeg, zou eerder zeggen hoog sociaal gevoel.

zolang de ' wereldleiders ' bezig zijn met zo'n dingen zitten we goed, veel blabla maar het kan geen kwaad,
moet geweldig plezant zijn voor de echtgenote van D.T.


En nu maar hopen dat er geen aanslag komt op D.Trump.
Gast

18 jan 2017, 14:02

Theor schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Lolbroek Poetin beweert : "ik kan niet geloven dat Trump zich bezig hield met onze meisjes van laag sociaal gevoeg , ondanks dat ze de beste ter wereld zijn" :lol: :lol:
laag sociaal gevoeg, zou eerder zeggen hoog sociaal gevoel.

zolang de ' wereldleiders ' bezig zijn met zo'n dingen zitten we goed, veel blabla maar het kan geen kwaad,
moet geweldig plezant zijn voor de echtgenote van D.T.
Die doet immers mee met dergelijke escapades ....
En nu maar hopen dat er geen aanslag komt op D.Trump.
Zover zal het niet komen. Hij zal nog voor zijn termijn uit is zijn schup mogen afkuisen ( impeachment )
Gast

18 jan 2017, 16:01

Dicksy schreef:
Hij zal nog voor zijn termijn uit is zijn schup mogen afkuisen ( impeachment )
Dan zal hij al een zwaar vergrijp tegen de staatsbelangen moeten plegen wil men dit doen.
Hij vergrijpt zich nu al tegen de staatsbelangen. Zijn economisch denken is contraproductief met de samenwerking ( lees imperialisme ) met andere landen en continenten.
Gast

21 jan 2017, 00:00

Vanaf nu is het geen USA meer , maar UST - "United States of Trump" --- Trumpetland :lol:

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

21 jan 2017, 00:23

En dan heeft hij nog gans weldenkend, intelligent en politiekcorrect Europa uitgedaagd door ne rode plastron aan te doen! :evil: :lol: :lol: :lol: :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

21 jan 2017, 06:38

De macht (alleenheerschappij) van een USA-president lijkt nogal overroepen en/of overschat.
Er is ook nog (quote) "Het Amerikaans Congres. Een orgaan dat bestaat uit twee kamers, een hogerhuis - de Senaat, en een lagerhuis - het Huis van Afgevaardigden.
Zowel de senatoren als de afgevaardigden worden rechtstreeks verkozen.
Elk van de 435 afgevaardigden in het Huis vertegenwoordigt een congresdistrict en wordt voor een termijn van twee jaar verkozen". EINDE CITAAT.

Stand op 3 jan. 2017
194 Democraten
241 Republikeinen

Vraag is, of alle republikeinen als één man/vrouw achter Trump (zullen blijven) staan!?

sw

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

21 jan 2017, 09:30

De Speech van den Donald leek direct te komen uit een pamflet van één of andere communistische partij.Alle macht weer bij het volk!! En dat het dan nog uit de mond komt van een omhoog gevallen miljardair maakt zijn toespraak nog wat zuurder.Soit de kiezer krijgt steeds de leider waar ze voor kozen.Alleen vrees ik dat die zelfde kiezer wel eens met een kwade droom wakker zou kunnen worden.Misschien dat men zich kan optrekken aan de woorden van: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden!!

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

21 jan 2017, 09:39

plopperdeplop schreef:De Speech van den Donald leek direct te komen uit een pamflet van één of andere communistische partij.Alle macht weer bij het volk!! En dat het dan nog uit de mond komt van een omhoog gevallen miljardair maakt zijn toespraak nog wat zuurder.Soit de kiezer krijgt steeds de leider waar ze voor kozen.Alleen vrees ik dat die zelfde kiezer wel eens met een kwade droom wakker zou kunnen worden.Misschien dat men zich kan optrekken aan de woorden van: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden!!
Obama en zijn linkse democraten hebben acht jaar lang alle administraties met duizenden belangrijke posten en machtsposities ingenomen, van de CIA tot de media! De meeste van die posten zijn afhankelijk van de verkiezingen. Als je even nadenkt, of iets langer, kan je je voorstellen wat voor een ramp dat is voor de democraten want de hoop dat Trump hun programma zal uitvoeren in plaats van het republikeinse programma waarmee hij verkozen is is onbestaand! Zelfs nadat in de voorbije acht jaar en zeker in de verkiezingsstrijd al het goede door de media dik in de verf werd gezet (het zou er nog moeten bijkomen dat ze niets goed hebben gedaan!) en al het slechte van de republkeinen ook heeft de Amerikaanse kiezer toch wel diene onnozele, lompe, slechte, belachelijke Donald verkozen...
Hij sloeg nagels met koppen en fileerde de Obama-administratie op magistrale wijze! Ben ik nu ook een communist?
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

21 jan 2017, 09:56

plopperdeplop schreef:De Speech van den Donald leek direct te komen uit een pamflet van één of andere communistische partij.Alle macht weer bij het volk!! En dat het dan nog uit de mond komt van een omhoog gevallen miljardair maakt zijn toespraak nog wat zuurder.Soit de kiezer krijgt steeds de leider waar ze voor kozen.Alleen vrees ik dat die zelfde kiezer wel eens met een kwade droom wakker zou kunnen worden.Misschien dat men zich kan optrekken aan de woorden van: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden!!
Alle macht aan het volk ? Dat heb ik hem niet horen zeggen ! Allemaal een job , maar dan zal het waarschijnlijk een slavernij mini-job , de "zwarten waardig" , worden. Communisme ? Nee man , extreem rechts conservatisme , dat zal het worden. Je zou beter zijn speech met die van de mooipraters uit Duitsland van 80 jaar geleden kunnen vergelijken. Zijn taalgebruik alleen al stinkt er naar.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

21 jan 2017, 10:02

The Spirit of Flanders schreef:
plopperdeplop schreef:De Speech van den Donald leek direct te komen uit een pamflet van één of andere communistische partij.Alle macht weer bij het volk!! En dat het dan nog uit de mond komt van een omhoog gevallen miljardair maakt zijn toespraak nog wat zuurder.Soit de kiezer krijgt steeds de leider waar ze voor kozen.Alleen vrees ik dat die zelfde kiezer wel eens met een kwade droom wakker zou kunnen worden.Misschien dat men zich kan optrekken aan de woorden van: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden!!
Alle macht aan het volk ? Dat heb ik hem niet horen zeggen ! Allemaal een job , maar dan zal het waarschijnlijk een slavernij mini-job , de "zwarten waardig" , worden. Communisme ? Nee man , extreem rechts conservatisme , dat zal het worden. Je zou beter zijn speech met die van de mooipraters uit Duitsland van 80 jaar geleden kunnen vergelijken. Zijn taalgebruik alleen al stinkt er naar.
Alle macht aan het volk heeft hij echt wel gezegd, zijnde het niet letterlijk. Hij zei : ik geef Washington terug aan het volk. Is krak hetzelfde.
Jullie waren hier toch allemaal zo blij dat Trump aan de macht kwam als president want hij is een goeie? Hoe een kar kan keren.

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

21 jan 2017, 10:34

Hij is zot, een populist en demagoog maar in zijn eenvoudige boodschap zit heel veel waarheid waar veel (gewone) mensen het met eens zijn. Te veel politici zo niet het gros leutert te veel en realiseren te weinig. Dit leeft sterk ook in Europa. Ook hier, vooral in België, wordt veel gezeverd en weinig gedaan. Benieuwd wat dat nog gaat geven..
Gast

21 jan 2017, 10:35

Prima Vera schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
plopperdeplop schreef:De Speech van den Donald leek direct te komen uit een pamflet van één of andere communistische partij.Alle macht weer bij het volk!! En dat het dan nog uit de mond komt van een omhoog gevallen miljardair maakt zijn toespraak nog wat zuurder.Soit de kiezer krijgt steeds de leider waar ze voor kozen.Alleen vrees ik dat die zelfde kiezer wel eens met een kwade droom wakker zou kunnen worden.Misschien dat men zich kan optrekken aan de woorden van: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden!!
Alle macht aan het volk ? Dat heb ik hem niet horen zeggen ! Allemaal een job , maar dan zal het waarschijnlijk een slavernij mini-job , de "zwarten waardig" , worden. Communisme ? Nee man , extreem rechts conservatisme , dat zal het worden. Je zou beter zijn speech met die van de mooipraters uit Duitsland van 80 jaar geleden kunnen vergelijken. Zijn taalgebruik alleen al stinkt er naar.
Alle macht aan het volk heeft hij echt wel gezegd, zijnde het niet letterlijk. Hij zei : ik geef Washington terug aan het volk. Is krak hetzelfde.
Jij vult dat zelf zo in ! Hij gebruikt zinnen ( of maakt ze zelfs niet af ) die in alle richtingen geinterpreteerd kunnen worden. Voor mij bedoelt hij bvb. hiermee dat hij het politieke establishment gaat opkuisen,


Jullie waren hier toch allemaal zo blij dat Trump aan de macht kwam als president want hij is een goeie? Hoe een kar kan keren.
Voor mij was het geen goeie. Ik noemde hem een "zwalpei" , een ei dat in water komt boven te drijven. Een man zonder inhoud dus , of een warhoofd is misschien wat objectiever beoordeeld.
walteropdemaan schreef:Hij is zot, een populist en demagoog maar in zijn eenvoudige boodschap zit heel veel waarheid waar veel (gewone) mensen het met eens zijn. ....
De gewone mensen verstaan zijn taaltje , dat is het. "Eén Chevrolet uitvoeren in ruil voor een Porsche invoeren" , dat begrijpt iedereen , maar hoe en of het allemaal zo eenvoudig is , dat gaat hij niet vertellen.
Gast

21 jan 2017, 10:42

Toen Obama eraan begon stond de Dow&Jones op een dieptepunt van 6700 en nu acht jaar later staat de DOW op bijna 20000.

Benieuwd waar de DOW binnen vier jaar zal staan onder Trump??????

http://www.macrotrends.net/1358/dow-jon ... t-10-years