Advies Webhosting

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

bojangles
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:50
Locatie: West-Vlaanderen

08 jul 2016, 08:42

Major Domus, je zegt het zelf, omdat die gratis is, natuurlijk ! Maar daarom mijn vraag ook bovenaan in dit forum, kan iemand mij advies geven over een betaalbare hostingsite die stabiel draait. Want 't is niet omdat je betaalt, dat je dezelfde kl***erij niet kunt hebben als bij een gratis hostingsite.

Coderunner, dat met die www klopt niet helemaal. Gisterenavond was de site weer down en zowel met www als zonder raakte ik er niet op. Trouwens, die www hoef je tegenwoordig toch helemaal niet meer in te tikken.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

08 jul 2016, 13:34

Beste bojangles,
Ik heb eens zitten surfen naar betaalde hostingsites met domeinnaam en bij ovh komt het redelijk goedkoop uit (www.ovh.nl). De website van mijn vrouw haar winkelzit daar gehost en die draait stabiel, dus dat weet ik zeker.
Je geeft hier zelf al een antwoord op je vraag i.v.m. een goedkope en stabiele webhost.

Ik weet het dat je die www er niet altijd moet bijplaatsen maar het viel mij wel op dat het met die www wel werkte daarom was mijn advies om het eens met te proberen. En ik was maar aan het meezoeken om je probleem op te lossen.

mvg,
Coderunner[/quote]
Laatst gewijzigd door coderunner op 08 jul 2016, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

bojangles
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:50
Locatie: West-Vlaanderen

08 jul 2016, 13:43

Absoluut, Coderunner, alle oplossingen zijn welkom en je hulp is onschatbaar. Je hebt me in het verleden ook al een paar keer geholpen. Eeuwige dank daarvoor.

Maar ik denk dat ik toch maar overstap naar een betalende website bij ovh.nl. De advies-reviews over deze webhoster zijn niet bepaald lovend, maar hun prijs is scherp en de website van mijn vrouw haar winkel draait vlekkeloos op hun servers.

Wat mijn website op 000webhost.com betreft : ik geraak er af en toe op, maar meestal niet. Ofwel doen ze dit om hun gratis accounts wat te pesten in de hoop dat ze overstappen naar een betalende account, ofwel hebben ze serieuze problemen met hun dns-servers.

Who cares. Ik verlaat hun schip.

Groeten,
Bojangles

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

08 jul 2016, 13:52

bojangles schreef:Wat mijn website op 000webhost.com betreft : ik geraak er af en toe op, maar meestal niet. Ofwel doen ze dit om hun gratis accounts wat te pesten in de hoop dat ze overstappen naar een betalende account, ofwel hebben ze serieuze problemen met hun dns-servers.
Mijn webpagina's draaien daar goed dus het zal dan wel iets zijn met bepaalde subdomeinen op hun servers.
bojangles schreef:Who cares. Ik verlaat hun schip.
Succes met je nieuwe webhost :wink:

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.