Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

01 apr 2017, 20:13

jure schreef:
In Berlijn hebben een aantal ouders geëist dat een jongeman die in een peutertuin werkt, zou worden verwijderd uit het korps van leerkrachten. De reden? Hij is homo.

De ouders in kwestie hebben er vooral bezwaar tegen dat hij hun kinderen helpt om naar het toilet te gaan. Ze leggen een directe link tussen homo zijn en pedofiel zijn. De betrokken ouders zijn toevallig toch wel moslims, zeker.
In Opglabbeek woont een leraar die homo is. De ouders van de leerlingen waar hij les gaf zijn ooit bij de Directeur geweest om te vragen of hij niet kon worden verplaatst, omwille van zijn homo zijn en het "eventuele" gevaar voor hun kinderen..
Hij moest huwen om de homoverdenking de kop in te drukken ( huwelijk dat door de Kerk werd ontbonden -de reden welbekend ) .
Daarna stierven de protesten een stille dood.
Het speelde zich af op een Katholieke school.
Wanneer ? ca. dertig jaar geleden.
Waarom ik dit schrijf? Zo maar, de gelijkenis met bovenstaande is treffend.
Het zou vandaag ook nog kunnen gebeuren , ergens diep in een katholieke uithoek van Vlaanderen.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

02 apr 2017, 06:58

The Spirit of Flanders schreef:
jure schreef:
In Berlijn hebben een aantal ouders geëist dat een jongeman die in een peutertuin werkt, zou worden verwijderd uit het korps van leerkrachten. De reden? Hij is homo.
De ouders in kwestie hebben er vooral bezwaar tegen dat hij hun kinderen helpt om naar het toilet te gaan. Ze leggen een directe link tussen homo zijn en pedofiel zijn. De betrokken ouders zijn toevallig toch wel moslims, zeker.
In Opglabbeek woont een leraar die homo is. De ouders van de leerlingen waar hij les gaf zijn ooit bij de Directeur geweest om te vragen of hij niet kon worden verplaatst, omwille van zijn homo zijn en het "eventuele" gevaar voor hun kinderen..
Hij moest huwen om de homoverdenking de kop in te drukken ( huwelijk dat door de Kerk werd ontbonden -de reden welbekend ) .
Daarna stierven de protesten een stille dood.
Het speelde zich af op een Katholieke school.
Wanneer ? ca. dertig jaar geleden.
Waarom ik dit schrijf? Zo maar, de gelijkenis met bovenstaande is treffend.
Het zou vandaag ook nog kunnen gebeuren , ergens diep in een katholieke uithoek van Vlaanderen.
"HET" gebeurde dan ook, dat een bewoner van het bisschoppelijk paleis in Brugge, regelmatig zijn neefje bepotelde.
Maar dat werd door monseigneur, als "een momentje van intiem samenzijn" omschreven. :wink:

sw

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 apr 2017, 19:24

"Het zou vandaag ook nog kunnen gebeuren , ergens diep in een katholieke uithoek van Vlaanderen"
Ja, ja, een geniaal inzicht.

Laten we even gaan kijken hoe het er in een achtergebloven hell hole als New York aan toe gaat. In dit provinciestadje met zijn ± 8,5 miljoen multiculturele inwoners toont een lerares Engels een afbeelding van het schilderij van Rubens waarop twee naakte mensen te zien zijn: Adam en Eva.

Oh, horror! Dadelijk staan een aantal ouders aan de schoolpoort. Ze zijn natuurlijk in shock want hun kinderen zijn blootgesteld geweest aan naakte lichamen. Bovendien durft die leerkracht er nog aan toevoegen dat het verhaal een mythe is die niet op waarheid berust.

Wie protesteerde daartegen? Juist: de mensen die de enige echte godsdienst belijden: mohammedaanhangers! Het zou zo maar ergens in een diep katholieke uithoek van Vlaanderen kunnen gebeuren.

Bron: http://nyp.st/2nNzX28

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

03 apr 2017, 00:31

Wil. schreef:
Wie protesteerde daartegen? Juist: de mensen die de enige echte godsdienst belijden: mohammedaanhangers!
De godsdienst van de vrede :roll:
Ondank is 's werelds loon

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

03 apr 2017, 01:05

Men mag me altijd verbeteren natuurlijk maar m.i. (en voor wat ik van godsdiensten ken) is er maar één 'agressieve' godsdienst overgebleven op deze aardbol ... U mag raden welke.
Ice

03 apr 2017, 12:26

Wil. schreef:In Berlijn hebben een aantal ouders geëist dat een jongeman die in een peutertuin werkt, zou worden verwijderd uit het korps van leerkrachten. De reden? Hij is homo.

De ouders in kwestie hebben er vooral bezwaar tegen dat hij hun kinderen helpt om naar het toilet te gaan. Ze leggen een directe link tussen homo zijn en pedofiel zijn. De betrokken ouders zijn toevallig toch wel moslims, zeker.

Bron: MySoCalledGayLife.co.uk
Wat kun je nu eenmaal verwachten van producten van eeuwenlange inteelt?
Dat die het verschil zouden kunnen maken tussen homo en pedofiel? :roll:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 apr 2017, 14:13

Er mag al eens gelachen worden. De Londense politie stelde vast dat er na 'het incident' op Westminster bridge een toename was van het aantal 'islamofobische incidenten'.

Wie al te snel tot het besluit zou komen dat die feiten het gevolg zijn van fellere anti-islamgevoelens onder de bevolking, moet toch in overweging nemen dat de politie na een dergelijke aanslag de moslimbevolking aanspoort om alle eventueel als anti-islamfeiten die door het Westminster incident zijn 'getriggerd', te komen melden bij de politie.

Een terreuraanslag door mohammedvolgers heet dus vanaf nu een "islamofobisch trigger event".

Zet de gebeurtenissen nog eens op een rijtje: een moslim pleegt een terreuraanslag. Hij maait zoveel mogelijk voetgangers van het voetpad, steekt een agent neer en de politie gaat op zoek naar islamofobe Londenaars.
Misschien viel er in Polen, de dagen onmiddellijk na de Duitse inval, een opstoot van Germanofobische trigger events te bespeuren?

Bron: Daily Telegraph http://www.dailytelegraph.com.au/blogs/ ... decdd498c7
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

03 apr 2017, 15:20

The religion of peace strikes again in Saint Petersburg
Ice

03 apr 2017, 16:18

Wil. schreef:Er mag al eens gelachen worden. De Londense politie stelde vast dat er na 'het incident' op Westminster bridge een toename was van het aantal 'islamofobische incidenten'.

Wie al te snel tot het besluit zou komen dat die feiten het gevolg zijn van fellere anti-islamgevoelens onder de bevolking, moet toch in overweging nemen dat de politie na een dergelijke aanslag de moslimbevolking aanspoort om alle eventueel als anti-islamfeiten die door het Westminster incident zijn 'getriggerd', te komen melden bij de politie.

Een terreuraanslag door mohammedvolgers heet dus vanaf nu een "islamofobisch trigger event".

Zet de gebeurtenissen nog eens op een rijtje: een moslim pleegt een terreuraanslag. Hij maait zoveel mogelijk voetgangers van het voetpad, steekt een agent neer en de politie gaat op zoek naar islamofobe Londenaars.
Misschien viel er in Polen, de dagen onmiddellijk na de Duitse inval, een opstoot van Germanofobische trigger events te bespeuren?

Bron: Daily Telegraph http://www.dailytelegraph.com.au/blogs/ ... decdd498c7
Ze BLIJVEN godverdomme op hetzelfde nageltje kloppen hé!!!
Maw: de politiek correcte misdadigers (=omdat ze verdomd goed weten hoe de vork in de steel zit: dat geldt voor politie, media en politiek) blijven stug en hardnekkig heel de westerse wereld beledigen en schofferen, bestoken met pathologische zelfhaat om de dáders, de terroristen, nog steeds de hand boven de kop te houden, om de kwaadaardigheid van dat crapuul te verdoezelen en de schuld te leggen bij de autochtone slachtoffers!
Zelfkastijding voor misdaden die anderen/moslims begaan, walgelijk!
En dan zijn er nog domoren die daarin trappen, gék zijn ze geworden, knettergék!

De verantwoordelijkheid voor islamofobie ligt geheel en volledig bij moslims door hun wangedrag in de eerste plaats.

islamofobie is een gevolg, géén oorzaak!

Zo ligt ook de verantwoordelijkheid voor aanslagen enkel en alleen bij de dader(s), NIET bij de slachtoffers, NIET bij de maatschappij, NIET bij vermeende discriminatie en meer van die flauwekul excuses.....bij geen enkele vergoelijking! Punt!
Ice

03 apr 2017, 16:29

walteropdemaan schreef:The religion of peace strikes again in Saint Petersburg
Een oplossing zou kunnen zijn dat geen moslims meer op trein, tram, metro of bus mogen, dat ze maar te voet gaan, dat is even ver....bovendien rijden ze toch zwart zonder te betalen dus.......en misschien dat ze dan dat crapuul gaan weren (of dwingen zich te gedragen) uit de moslimgemeenschap ipv ze te verdedigen en te verstoppen zoals nu.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

03 apr 2017, 18:09

islamofobie is een gevolg, géén oorzaak!

![/quote]
Islamfobie is eigenlijk een contradictio in terminis.
Ook in ben bang voor de Islam maar ik lijd niet aan een fobie. Een fobie betekent dat men bang is voor dingen waarvoor men niet bang hoeft te zijn : zoals gesloten ruimtes, open ruimtes, spinnetjes en zo meer. Een fobie is een geestesaandoening . Voor zover me bekend lijd ik niet aan fobieën en ben een normaal mens.
Wie "islamofobie" verweten wordt is geen psychiatrisch patiënt maar eerder een realist die duidelijk inziet dat de Islam hier de tuigels in handen wil nemen.
Dit lijkt me zeer duidelijk. Men hoeft inderdaad bang te zijn voor de Islam , en met reden : lees er elke dag maar eens de krant op na . Maar daarom ben je nog niet psychisch gestoord. Ik zou zeggen : integendeel.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

03 apr 2017, 23:37

Alloo,hallo...Figgaretto, long time , no see . How is life treating you, son ?

Deze werefoef is wel degelijk islamofoob , want deze godsdienst (sic ) wil mij terug shotten naar de middeleeuwen . Huiveringwekkend vind ik ook dat sommige europarlementairs het feit dat in Turkey er geen gelijkstelling is van man en vrouw , dat ze dus dit feit niet meer als drempel of struikelblok of belemmering vinden om Turkey toe te laten in de Europese Unie .

Tis om bloed van te drinken, begot ! 8O
AMEN en AUM

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

04 apr 2017, 06:10

frits1955 schreef:"Logica! ... althans voor sommigen. "
Ha, Fluffy. Nadat Fluffy op Twitter en Instagram zijn toertje gemaakt heeft is ie eindelijk ook op seniorennet geraakt.
Logica van lik-mijn-vestje he. Waar slaat dat nu op? Zal ik er eentje hier en nu uit mijn mouw schudden?
a.Dit is Jezus.
b Jezus is geboren in een schapenstal
c.Jezus is dus een schaap
Volgens tante nonneke (zaliger) stonden in die stal "een os én een ezel."
De herders zouden er voorbij gekomen zijn, want (quote); "zij lagen bij nacht in het veld, waar ze vol trouwe de wacht hielden,
(nadat ze hun schaapjes hadden geteld!)"

Ps.: Om anno 2017 nog altijd een religie aan te kleven en/of na te lopen, moet men zo dom zijn als een os, of zo koppig als een ezel.
Want eender welke religie, is gebaseerd op nonsens en leugens en heeft als enig doel macht te verwerven
en natuurlijk intussen de eigen kassa te laten rinkelen. :wink:

sw

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

04 apr 2017, 08:37

Ice schreef: Zo ligt ook de verantwoordelijkheid voor aanslagen enkel en alleen bij de dader(s), NIET bij de slachtoffers, NIET bij de maatschappij, NIET bij vermeende discriminatie en meer van die flauwekul excuses.....bij geen enkele vergoelijking! Punt!
Zeer juist.

Maar sommigen redeneren nu eenmaal ook dat een vrouw erom vraagt verkracht te worden als zij een kort rokje draagt.
Dat is dezelfde verziekte redenering.
Ondank is 's werelds loon

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

04 apr 2017, 09:22

"Volgens tante nonneke (zaliger) stonden in die stal "een os én een ezel."

Ok for me- voor mijn part ook nog een dromedaris . :wink: