Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

16 apr 2017, 21:40

"Het begon met nine-eleven"

man man man, hier leest ge nogal wat. :roll:
Ondank is 's werelds loon

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

17 apr 2017, 07:46

الله يتمنى لكم عيد فصح سعيد
Gast

17 apr 2017, 13:03

The Spirit of Flanders schreef:
boeffer schreef:Ik zal eens een wissel trekken .Het lijkt of er in .be veel ellenboogwerk en gefoefeld kan worden of iets te halen valt.Waarom zijn hier zoveel stemmers?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/2.48925
Moet ge over een Turks paspoort beschikken om te mogen stemmen ? Zoniet had ik ook wel eens willen gaan stemmen ( en beweren dat mijn moeder een Turkse is ) :lol:

Op zich is dat al een goede reden om de dubbele nationaliteit te verbieden , vooral voor diegenen die hier geboren zijn. Wat hebben inboorlingen trouwens nog te zoeken in het land van hun voorouders. Vlamingen hebben toch ook niets meer te maken met de Duitsers , Engelsen , Canadezen , Polen , Amerikanen die destijds een ritje maakten op hun scheve-schaatsrijdende moeders en grootmoeders.
Er is blijkbaar al een tsjeef die met mij akkoord gaat. :)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 apr 2017, 15:38

Zweden: het land dat volop de berg aan het af gaan is. De 19 jarige Somalier die hieronder op het plaatje staat, werd een paar jaar terug opgepakt omdat hij in Katrineholm een 80 jarige gehandicapte vrouw ontvoerd had en haar in een bosje had verkracht.

Hij is nu al in vrijheid gesteld en poseert hier met niemand minder dan de Zweedse minister-president! Mahad A. , zo heet deze verkrachter, heeft de foto op zijn Facebook geplaatst. Zijn vrienden reageerden: 'Jij wordt nog president van Zweden!' . Tja, waarom niet, hé?
Afbeelding

Bron: http://bit.ly/2p9Oas4
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

17 apr 2017, 17:00

De Zweden moeten nog dieper de dieperik ingaan, geen compassie.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

18 apr 2017, 15:54

The Spirit of Flanders schreef:
Er is blijkbaar al een tsjeef die met mij akkoord gaat. :)
Je bent wel echt in heeeeel goed gezelschap... een tsjeef. :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 apr 2017, 11:37

De New York Times - goed bevriend met alles wat links is - heeft heel wat plaats gereserveerd voor een interview met de Palestijn Marwan Barghouti. Die man leidt een hongerstaking tegen de 'onmenselijke behandeling' die hij een zijn maatjes krijgen in de Israëlische gevangenis.

Het hele stuk ademt de sfeer van de vrijheidsstrijder die omwille van zijn ideeën wordt gevangen gezet. Wat de New York Times nergens vermeldt, is het feit det Barghouti zo'n 10 jaar geleden werd opgepakt omdat hij 5 Israëlische mensen had vermoord.

In een voetnoot bij het stuk wordt Barghouti beschreven als een Palestijns leider en lid van het parlement. Nergens is er sprake van zijn terroristische daden.

Bron: http://amp.dailycaller.com/2017/04/17/n ... ntributor/
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

19 apr 2017, 11:43

Wil. schreef:De New York Times - goed bevriend met alles wat links is - heeft heel wat plaats gereserveerd voor een interview met de Palestijn Marwan Barghouti. Die man leidt een hongerstaking tegen de 'onmenselijke behandeling' die hij een zijn maatjes krijgen in de Israëlische gevangenis.
Het hele stuk ademt de sfeer van de vrijheidsstrijder die omwille van zijn ideeën wordt gevangen gezet. Wat de New York Times nergens vermeldt, is het feit det Barghouti zo'n 10 jaar geleden werd opgepakt omdat hij 5 Israëlische mensen had vermoord.
In een voetnoot bij het stuk wordt Barghouti beschreven als een Palestijns leider en lid van het parlement. Nergens is er sprake van zijn terroristische daden.
Bron: http://amp.dailycaller.com/2017/04/17/n ... ntributor/
Misschien kijken die van NYT wel naar de vRT, lezen ze ons gazetten en hebben ze zo de stiel geleerd? :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

27 apr 2017, 21:00

De kiezer in Oostenrijk heeft deze groene jongen met visie aan de macht geholpen... wel op een manier die vragen oproept... nadat
alle partijen samen spanden tegen de 'rechtse' kandidaat Norbert Hofer, doet me denken aan wat er nu in Frankrijk gebeurt...
En nog steeds beseffen ze niet wat er gebeurt want ze moeten te veel hun Facebook account checken om te zien of ze nog steeds populair zijn.
Het enige wat nog uit het merendeel dezer kiezers hun mond komt is "Oh my god, ik vind dat prinsesjes moeten kunnen trouwen met elkaar"
Ze zullen het zelf nog niet beseffen wanneer het mes hunne strot aan het doorsnijden is.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... agen.dhtml
Wat niet al lachend kan gezegd.....

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

28 apr 2017, 13:57

"soera 8 vers 40: En bestrijdt hen totdat er geen vervolging is en de godsdienst geheel voor Allah wordt. "

Ze zullen zich moeten haasten - straks wordt glyfosaat helemaal uit de handel gehaald.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 apr 2017, 14:16

Een jonge Arabier die door "Natural Peace Tours"-ngo een pasje was verleend waardoor hij in Israël kon gaan proeven hoe de onderlinge vrede tussen de gemeenschappen daar bewerkstelligd wordt, heeft zijn "peace seeking mission" afgesloten door 4 mensen neer te steken.

Bron: http://www.frontpagemag.com/point/26651 ... greenfield

Bekijk de video en de actie begint na 1 minuut. https://www.youtube.com/watch?v=ukPtX9vERws
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 apr 2017, 11:08

Deze week heeft het Duitse ministerie van binnenlandse zaken de misdaadcijfers voor 2016 bekend gemaakt.
Die tonen een dramatische toename van misdrijven met geweld met daarbij een toename van 14,3% wat betreft moord en doodslag! Verkrachting en aanranding: +12,7%.
De cijfers tonen ook dat illegale immigranten, vluchtelingen en asielzoekers werden verdacht van 174.438 misdrijven. Zo maar eventjes 52,7% meer dan in 2015!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

29 apr 2017, 11:21

Allez, volgens de leugenmedia zijn vooral syriërs toch massaal bezig met de terugtocht naar hun land en turkije?
Ze verkopen wél in turkije hun papieren van erkenning tot vluchteling, waarschijnlijk aan de terroristen die nu proberen binnen te geraken...

Het vluchtelingenwanbeleid controleert toch niks, stelt niks voor zodat het crapuul kan laten en doen wat ze willen, zelfs handel drijven met 'officiële' erkenningspapieren...deze schande wordt toegedekt door de afleiding van de leugenpers dat in lubbeek francken 50€ inschrijvingsgeld vraagt voor asieleisers....en jah: als die 6.000-10.000 € kunnen ophoesten om tot hier te geraken zal 50€ inschrijving er ook nog wel vanaf kunnen, zeker? :evil:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

29 apr 2017, 11:57

LUC7515 schreef:Uit mijn onderzoek blijkt dat niet-westerse asielzoekers heel vaak in de bijstand zitten en economisch nauwelijks bijdragen. Mijn stelling is: de verzorgingsstaat wordt door de massa-immigratie onhoudbaar.
Daarvoor moet men geen wiskundige en antropoloog zijn. De man en de vrouw in de straat weten dat al jaaaren. :evil: :evil:
Ondank is 's werelds loon
Ice

29 apr 2017, 12:58

LUC7515 schreef:Ook de academische wereld begint zich te profileren, omdat er grote problemen op komst zijn in de Europese landen.
Nederland kan maar heel beperkt verantwoordelijkheid nemen voor de miljoenen mensen die op drift zijn geraakt, zegt immigratiedeskundige Jan van de Beek. Nederland moet vluchtelingenverdragen opzeggen en desnoods gebieden buiten Europa leasen om vluchtelingen onder te brengen. ,,Politiek correcte mensen gaan voorbij aan het feit dat een euro maar één keer uitgegeven kan worden.
Van de Beek is wiskundige en antropoloog en gepromoveerd in de sociale wetenschappen. Hij doet al jaren onderzoek naar de kosten van de immigratie. Dat thema ligt in de academische wereld bijzonder gevoelig, merkte hij. ,,Uit mijn onderzoek blijkt dat niet-westerse asielzoekers heel vaak in de bijstand zitten en economisch nauwelijks bijdragen. Mijn stelling is: de verzorgingsstaat wordt door de massa-immigratie onhoudbaar.
Nu moet mij toch iemand eens uitleggen WAAROM in Godsnaam WIJ verantwoordelijk zouden moeten zijn voor die bende asieleisers die op de vlucht gejaagd worden door oorlog in HUN land?!!
Wtf????
De verantwoordelijkheid voor een bevolking ligt bij HUN regering en NERGENS anders!

Laten we die kromme redenering es verder trekken: als wij dus op de vlucht zouden moeten voor oorlog, dan zijn AL de landen waar wij naartoe vluchten verantwoordelijk voor ONS welzijn? Dan moeten die VERPLICHT ons opvangen, onderhouden en zelfs hun eigen bevolking verarmen en beroven om ONS onderhoud te bekostigen?! Dan zouden die landen zelfs gebieden moeten LEASEN en BETALEN om ons, vluchtelingen, in onder te brengen?
Wélk land zou die waanzin volgen? Wélk land zou hun eigen bevolking schade berokkenen om vluchtelingen in de watten te leggen?
Welke regering zou haar eigen bevolking discrimineren en verarmen ten voordele van vluchtelingen die ook nog eens de bevolking aanvallen en de criminaliteit doen toenemen?
Wélke regering sluit de eigen bevolking uit van het sociale systeem waarvoor ze bijdragen om uit te delen aan diegenen die er NIET toe bijdragen en dus geen recht hebben op dat systeem?!
GEEN ENKEL LAND! Dit bewijst dat het om een georkestreerde opzet gaat!

Zover zijn de wraakroepende leugens en bedrog van de hele politieke bende en vooral eu reeds gevorderd: dat ons wordt wijsgemaakt dat wij verantwoordelijk zouden zijn ipv de regeringen van de vluchtelingen!

Dat de verzorgingsstaat onhoudbaar wordt (reeds IS)door massa-immigratie is immers de opzet!
Genocide op de europeanen en dat op een smerige, onderhuidse manier met armoede als een van de wapens!