Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 apr 2017, 13:59

Afbeelding

Merkel heeft de massa asielzoekers uitgenodigd, niet zozeer uit medemenselijkheid, maar omdat de economie van Duitsland zwaar te lijden heeft onder het teruglopend aantal actieven en de veroudering van de bevolking.

Per 100 vrouwen is het geboortecijfer slechts 160, terwijl er 210 geboorten vereist zijn om de bevolking op peil te houden. Door de import van mensen die de laatste paar jaar heeft plaatsgevonden, hoopt Merkel om dat dalend geboortecijfer te compenseren en de welfare state te kunnen blijven betalen. De instroom die tijdens de voorbije jaren heeft plaatsgevonden is echter zodanig groot geweest, dat het quotum voor de eerstvolgende 10 jaar al is ingevuld.

Duitsland zou een jaarlijkse (!) instroom van zo'n 300.000 mensen nodig hebben. In '15 en '16 zijn echter zowat 1,5 miljoen moslims uit het Midden-Oosten en Afrika binnengehaald. Gezien het grotere kindertal in deze groepen, zal de Duitse maatschappij zoals we die vandaag kennen, tegen 2060 ophouden te bestaan.

Bron: https://sputniknews.com/europe/20170428 ... nt-crisis/

Ik ben benieuwd wie de almaar toenemende spanningen tussen de groepen in toom zal houden. Mutti is tegen die tijd al lang van of in de aardbodem.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

29 apr 2017, 14:48

Leugens en bedrog dat vreemd gespuis nodig is om de vergrijzing op te vangen! Die leugen is al láng achterhaald!!
Want de meerderheid dat ze hiervoor binnenhalen is immers analfabeet, NIET hoog opgeleid waar ze in het begin mee schermden!
Dus ze krijgen hun bedrog als een boemerang in hun uitgestreken en leugenachtige face!
Wat betekent dat voor het behoud van onze welvaart?

AFBRAAK want de vluchtelingen pionnetjes worden enkel gebruikt om onze welvaart te versluizen naar bedrijven en uiteraard, met de opvang en gratis onderhoud (lees: bijna 100% VERLIES in economische termen) naar vreemd en liefst moslim-gespuis onder het mom van menselijkheid en beschaafd politiek-correctheid, verármen van eigen bevolking.

Eigen bevolking leeft intussen reeds een mensonwaardig bestaan door het voortdurend verarmen en beroven door de politiek om dan potentiële terroristen/bezetters notabene wél een menswaardig bestaan te géven, gratis, op de kap en ten koste van hun eigen volk dat onder de armoedegrens leeft en zelfs op hun oude dag, na 45 jaar werken, hun rusthuis niet meer kunnen betalen.

Dat is geen wanbeleid meer maar misdaad tegen eigen bevolking.
En dát werd en wordt bedisseld door 'eu' en wordt uitgevoerd door de nationale politiek.
Gast

29 apr 2017, 16:21

Ice schreef:.....
AFBRAAK want de vluchtelingen pionnetjes worden enkel gebruikt om onze welvaart te versluizen naar bedrijven en uiteraard, met de opvang en gratis onderhoud (lees: bijna 100% VERLIES in economische termen) naar vreemd en liefst moslim-gespuis onder het mom van menselijkheid en beschaafd politiek-correctheid, verármen van eigen bevolking. ....
Naar 't schijnt zijn er al verschillende vluchtelingen die naar Syrie terugkeren omdat ze het hier niet gewoon kunnen worden :) Adieu , goedkope slaven ...

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

29 apr 2017, 17:54

The Spirit of Flanders schreef:
Ice schreef:.....
AFBRAAK want de vluchtelingen pionnetjes worden enkel gebruikt om onze welvaart te versluizen naar bedrijven en uiteraard, met de opvang en gratis onderhoud (lees: bijna 100% VERLIES in economische termen) naar vreemd en liefst moslim-gespuis onder het mom van menselijkheid en beschaafd politiek-correctheid, verármen van eigen bevolking. ....
Naar 't schijnt zijn er al verschillende vluchtelingen die naar Syrie terugkeren omdat ze het hier niet gewoon kunnen worden :) Adieu , goedkope slaven ...
Dat is goed! Er wordt duidelijk aan gewerkt door onze ministers! Spijtig dat er voor elke vluchteling die vrijwillig terugkeert er 99 zijn die niet terugkeren maar de familie (mogen) laten komen... :evil:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

29 apr 2017, 20:11

The Spirit of Flanders schreef: Naar 't schijnt zijn er al verschillende vluchtelingen die naar Syrie terugkeren omdat ze het hier niet gewoon kunnen worden :) Adieu , goedkope slaven ...
U als 'de denker'(of moet ik geest schrijven ?) van Vlaanderen, toch te begrijpen uit je zelf(?) gekozen naam, moet er toch nog eens goed over nadenken...

"Goedkope slaven" ???... zelf ben ik maar naar school geweest omdat het moest, hoe eerder hoe liever nam ik er de benen... :roll: :oops: , maar heb toch onthouden dat de betekenis van "slaven" me toch een iets heel anders werd uitgelegd(ze noemen dat kennis opdoen :wink: ), een slaaf(enkelvoud afgeleid van "slaven") , had geen enkel bezit, zelfs ook z'n kleren waren eigendom van diegene die hem had aangekocht of ergens gevangen...kreeg net genoeg te eten om alles te kunnen doen wat zijn bezitter hem oplegde, indien hij niet voldeed had hij niet lang meer te leven...wel indien je als slaaf soms nogal wat charmes kon vertonen, mocht hij/zij zich laten gebruiken op de manier die z'n bezitter wilde... maar dat duurde ook nooit lang.


Nu m'n beste , vertel me toch maar eens hoe "Syriërs"(en aanverwanten) hier worden behandeld, als U maar één vergelijking kan aantonen met hoe "slaven" werden/worden(nogal wat Arabische moslims bezitten nog altijd slaven 8O ), zal ik in Lourdes een gebed ten uwe gunstig doen, vragen aan de heilige maagd Maria U een bevoorrecht plaatske te geven als je voor de hemelpoort komt te staat...wel moet je er eerst geraken hé... :lol: :lol:


Waarom al die misschien onnodige uitleg zullen anderen hierbij denken, maar wetende dat een bijnaam niet altijd laat uitschijnen wat je er op het eerste zien er kan van denken/maken, is dit soms wel eens nuttig...nu niet dat ik er hier maar iemand van 'verdenk' hoor :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Ice

30 apr 2017, 03:54

The Spirit of Flanders schreef:
Ice schreef:.....
AFBRAAK want de vluchtelingen pionnetjes worden enkel gebruikt om onze welvaart te versluizen naar bedrijven en uiteraard, met de opvang en gratis onderhoud (lees: bijna 100% VERLIES in economische termen) naar vreemd en liefst moslim-gespuis onder het mom van menselijkheid en beschaafd politiek-correctheid, verármen van eigen bevolking. ....
Naar 't schijnt zijn er al verschillende vluchtelingen die naar Syrie terugkeren omdat ze het hier niet gewoon kunnen worden :) Adieu , goedkope slaven ...
Je vergist je deerlijk, mijn beste!
Zelfs degenen die terugkeren maken er een handeltje van......mensensmokkelaars en vluchtelingen hebben speciale facebook pagina's gemaakt waar oa erkende asielzoekers hun officiële erkenningspapieren aanbieden, natuurlijk tegen forse betaling en aan de hoogste bieder, er zitten massa's te wachten, vooral in turkije om de plaats in te nemen van erkende asielzoekers die 'terug willen' en er munt willen uitslaan....de stroom en het bedrog blijft voortduren en papieren veranderen enkel van eigenaar, wat weten die domme westerlingen daar nu van? Er wordt niks gecontroleerd, ze kunnen wijsgemaakt worden wat ze willen en ze weten niet eens wie syriër is en wie niet!

En de politiek? Die kan het niet schelen, die laat begaan, mogelijk krijgt elke asieleiser die vrijwillig vertrekt ook nog een premie op onze kap?
En dan verkopen ze hun papieren want ze weten nu de weg en hoe ze hier de idioten zand in de ogen kunnen strooien dus dan wagen ze mogelijk nog een paar keer de overtocht om zich rijk te 'reizen'...én ze geven zo terroristen (de exodus van terroristen is volop bezig nu daesh klop krijgt) de mogelijkheid om met deze papieren als ERKENDE vluchteling toegang te krijgen tot europa, met al de voordelen verbonden aan een erkenning ook nog!

Tot zover iets dat zou moeten doorgaan voor een vluchtelingenbeleid, tis zelfs geen wanbeleid meer maar duidelijk politieke onkunde en vooral onwil.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 apr 2017, 10:42

Een imam in Moskou is schuldig bevonden aan het goedkeuren van terrorisme. Makhmud Velitov, zo heet de imam, heeft toch wel een volkomen verkeerde visie op de religie van de vrede, zeker? Hoe zou dat nu toch komen?

Bron: http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=13746
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

30 apr 2017, 12:06

Ice schreef:... Tot zover iets dat zou moeten doorgaan voor een vluchtelingenbeleid, tis zelfs geen wanbeleid meer maar duidelijk politieke onkunde en vooral onwil.
MAAR ... je wordt er wel een ZEER populaire politicus door (zie maar het dossier Francken).
Ice

30 apr 2017, 13:21

Dat komt doordat francken, geholpen door de leugenmedia, de focus legt op en de druppels water in zijn lepel uitvergroot om te verdoezelen dat hij het bad leegschept zonder stop terwijl de kraan wagenwijd openstaat.
Dat heet tegenwoordig politiek bedrijven...en vereist doordenken en het hele plaatje zien... :evil:

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

30 apr 2017, 14:40

Het is hun fout niet,
is altijd de fout van een ander.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... atie.dhtml
Ice

30 apr 2017, 15:08

Tja, Theor, de overbekende slachtofferrol waarmee moslims altijd hun gelijk konden halen, deze schepen loopt achter: hij had beter racisme en discriminatie nog aangehaald om de schuld af te schuiven op de maatschappij, dat werkt nog een beetje (voor het goedkeuren van het in de praktijk omzetten van hun gedachtengoed van hun 'vredesreligie'= tenslotte radicalisering) - natuurlijk kon hij kansarmoede niet gebruiken als schepen/graaier zijnde....
Bovendien faalt hijzelf als ouder als hij beweert dat zijn dochter naïef zou zijn geweest, dan heeft hij geen degelijke opvoeding gegeven en haar niet geleerd om zelfstandig te denken zodat ze een terrorist kon herkennen....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 mei 2017, 11:01

De Britse dienst voor terrorismebestrijding beweert bijna dagelijks personen op te pakken die bezig zijn met de voorbereiding van aanslagen.
De directeur van het Centre for Security and Intelligence Studies aan de universiteit van Buckingham, Anthony Glees, stelt het aantal "toegewijde islamisten" - lees: jihadi's-in-aanloop , op een getal tussen 6.000 en 10.000 in het V.K. (Gemiddeld 8.000 )
Bron: http://bit.ly/2oSSqrn

Op het totaal aantal moslims in het V.K. is dat 0,29% als we het gemiddelde nemen. Plaatsen we dat getal over naar ons land waar een goede 7% moslims rondlopen (officieel cijfer, althans), dan spreken we over 2.156 aspirant-jihadisten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 mei 2017, 15:58

De religie van de vrede.

Oproep van IS aan de islamieten in Frankrijk ter gelegenheid van de tweede stemronde van de presidentsverkiezingen:

"Kies uw kandidaat om die te vermoorden en kies uw stembureau om dat in brand te steken. Spaar geen enkele ongelovige en breng ook kiezers om"

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld/ ... ar-BBANFL2
Ondank is 's werelds loon

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

06 mei 2017, 16:36

Theor schreef:Het is hun fout niet,
is altijd de fout van een ander.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... atie.dhtml
Tja.Dat is ook weeral eens zoals hier met de regering.Als het fout loopt is het ook steeds de schuld van.............????(eene keer raden) :lol: :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 mei 2017, 19:32

Een asielzoeker in Duitsland - Dawit A. - gooit een vrouwelijke asielzoekster uit het venster omdat ze weigert in te gaan op zijn opdracht om sex met hem te hebben. De vrouw breekt daarbij haar twee benen.

In de beklaagdenbank begint onze Dawit te janken dat hij 'zonder reden' in de gevangenis zit en dat het leven hem unfair behandelt sinds hij in 2014 naar Duitsland is gekomen. Hij riskeert nu 5 jaar bak.

Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... n-sex.html
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.