Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 mei 2017, 23:59

Afbeelding

Hmmm .... dat is nog eens een duidelijke mening, zie.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 mei 2017, 16:07

Een immigrant (of asieleiser) toont hier hoe je een Nederlandse jongen die met een kruk gaat, in elkaar slaat.

https://twitter.com/StockMonsterUSA/sta ... 9684507648
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

14 mei 2017, 16:33

1 'ne met losse handjes zei men vroeger ,goed voor 't gevang, de rest die erbij staat met hun camera zijn meelopers ,iniatiatiefloze oppurtonistische lafaards die gaan lopen als de police eraan komt .
Het dna zit op de kruk of op zijn gezicht ,terugsturen per vlieger die bende toekomstige dealers ipv hier te verdwijnen onder illegalen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Gast

14 mei 2017, 18:03

Wil. schreef:Een immigrant (of asieleiser) toont hier hoe je een Nederlandse jongen die met een kruk gaat, in elkaar slaat.

https://twitter.com/StockMonsterUSA/sta ... 9684507648
En wie was cineast van dat filmke ? Een "toevallige" voorbijganger ?

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

14 mei 2017, 18:24

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:Een immigrant (of asieleiser) toont hier hoe je een Nederlandse jongen die met een kruk gaat, in elkaar slaat.
https://twitter.com/StockMonsterUSA/sta ... 9684507648
En wie was cineast van dat filmke ? Een "toevallige" voorbijganger ?
Als je het filmpje bekijkt stel je vast dat er afgesproken is tussen die flinkerd en de cameraman. Dat ze dat filmpje nadien op twitter zetten bewijst dat het twee dommekloten zijn!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Ice

15 mei 2017, 13:27

Wil. schreef:Afbeelding

Hmmm .... dat is nog eens een duidelijke mening, zie.
Pakistan, is dat niet het onderontwikkelde land waar ze nog gene wc-pot kennen en nog sch**ten in een gat in de grond en zich afvegen met de hand? :twisted:
Gast

16 mei 2017, 17:08

Veel migranten sturen familie of kennissen in hun land van herkomst geld toe. Die zogenaamde "remittances" lopen wereldwijd op tot enorme bedragen: zo'n 429 miljard euro per jaar. Dat is drie keer het bedrag dat rijke landen besteden aan ontwikkelingshulp.
Heb het nooit anders geweten.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

16 mei 2017, 17:20

Ik denk dat men het nooit zal weten hoeveel migranten en asielzoekers in werkelijkheid krijgen, of ontvangen, door BV in verschillende gemeenten geld te krijgen met "valse " pasports, het aantal werkelijke en fictieve kinderen, en al of niet overleden maar toch nog pensioen trekken,wat men nu ongeveer wel weet is dat die groep tussen de 2 en de 5 miljard naar het thuisland stuurt,ondanks de hoge transfer kosten.

http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/ ... omst.dhtml

Dus onze regering denkt dat ze goed bezig zijn, de bevolking kan nog sparen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

16 mei 2017, 20:29


Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

16 mei 2017, 20:32

Theor schreef:De omgekeerde wereld,

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170516_02884691
** en zwengelen zo de lokale economie aan in ontwikkelingslanden, argumenteert de minister. **

Dat is correct,
ook correct is dat de boel hier ondertussen verder in het moeras zinkt.
Gast

16 mei 2017, 21:37

** en zwengelen zo de lokale economie aan in ontwikkelingslanden, argumenteert de minister. **
Dat hem dan het geld dat hij in die landen pompt onder het mom van ontwikkelingshulp maar hier houdt dan. Hun economie wordt al genoeg gesponsord als ge die bedragen leest.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 mei 2017, 21:54

Wat niet al lachend kan gezegd.....

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

16 mei 2017, 23:29

Zouden onze zonden ook vergeven worden of is dat een stok achter de deur om je laten vervangen door een laagloner .
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

17 mei 2017, 10:54

Dicksy schreef:
** en zwengelen zo de lokale economie aan in ontwikkelingslanden, argumenteert de minister. **
Dat hem dan het geld dat hij in die landen pompt onder het mom van ontwikkelingshulp maar hier houdt dan. Hun economie wordt al genoeg gesponsord als ge die bedragen leest.
Of er ook eens belastingen op heft in plaats van nog eens te belonen door fiscale aftrek voor deze miljarden die onttrokken worden aan onze economie?? Gebeurt al járen dat daar ons belastinggeld aan verkwist wordt en de economie in marokko en turkije varen er wel bij (en die pluimen steken de dictators dan op hun hoed)

Bovendien komt dan het merendeel van die 'giften' aan thuislanden ook nog eens van onze sociale zekerheid, jeweetwel: dat systeem waarvan migranten en nu vluchtelingen volop gebruik (én misbruik!) van kunnen en mogen maken zonder er zelf 1 cent te hoeven aan bij te dragen en waarvan de politieke meute beweert dat "SZ zwaar onder druk" staat!

Tiens, hoe zou DAT nu komen??? Misschien omdat ze dat zo orkestreren om dit sociale vangnet helemaal af te breken, althans voor de doelgroep dat de politiek voor ogen heeft: de autochtoon, die tenslotte zowat de énige is die dit systeem nog, gedwongen, in stand moet houden.

Jaja, de politiek is gehaaid in de oorlog door verarming tegen hun eigen bevolking door zelfs met wettelijke uitzonderingen, en dus nog steeds pamperen van vooral niet-eu migranten en dus moslims, hun eigen volk te discrimineren en legaal te beroven tot op het bot.
Sluipende islamisering door onze welvaart af te pakken en daarmee moslims en vreemd gespuis te financieren, we betalen ons blauw aan onze eigen ondergang.

Gisteren op 'de afspraak' nog zo een kieken gezien dat arabisch als taal wil invoeren in ons onderwijs onder het mom van erkenning van 'andere culturen' die hier zitten,
en hij kreeg maar een heel flauw weerwoord van homans dat de taal hier vlaams (nederlands, zeker homans?) is, en dát geleerd moet worden, dat nu zelfs onvoldoende gekend is - geen woord over INTEGRATIE.

Nee, wij moeten ons aanpassen en moslims nog meer eieren onder hun gat gaan leggen door élke broebeltaal van de bezetters door de strot van onze kinderen te gaan rammen!
Die verrader had geluk dat homans er zat, ik had 'm op zn smoel en van zn stoel geklopt! :evil:

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

17 mei 2017, 13:55

Zo'n dingen lees ik graag, kwestie eens goed te kunnen lachen:

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170517_0288 ... vergoeding