Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mei 2017, 15:22

Over 'vredelievend' zijn heeft Donald T. nog niets gezegd. Misschien heb je dat verkeerd begrepen. Het zijn de Saoedi's die zélf zeggen dat ze tolerant zijn en ze hebben hem naar een tentoonstelling geleid waaruit dat moet blijken.
Donald T. heeft zijn tanden op elkaar gehouden en is tenminste al niet vervallen in de gatlikkerij van Hussein Obama die bijna de tranen in de ogen krijgt als hij vanop een toren een Arabische tekst hoort blèren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

22 mei 2017, 17:49

Wil. schreef:Over 'vredelievend' zijn heeft Donald T. nog niets gezegd. Misschien heb je dat verkeerd begrepen. Het zijn de Saoedi's die zélf zeggen dat ze tolerant zijn en ze hebben hem naar een tentoonstelling geleid waaruit dat moet blijken.
Donald T. heeft zijn tanden op elkaar gehouden en is tenminste al niet vervallen in de gatlikkerij van Hussein Obama die bijna de tranen in de ogen krijgt als hij vanop een toren een Arabische tekst hoort blèren.[/quote

Tja.Dan word het dringend tijd dat ge zijne spech nog eens goed beluisterd.Tenware jij iets anders gehoord hebt.Het was al hele maal wat anders dan wat hij over "de moslims" wist te zeggen voor de verkiezingen.
Wapens leveren aan een land dat gekend staat als de grootste sponsers van de radicale islam.De extremisten overal te landen kunnen hun pret niet op.
De Saudies "tolerant".Tja op welke manier ze dat daar dan zouden zijn is volgens mij een groot raadsel.Tenware je er nu plots geen probleem mee hebt dat zowel vrouwen als mensenrechten er onbestaande zijn.Ge hebt er precies nu geen probleem mee van het salafisme een tolerante strekking te noemen.En mocht ge nog niet weten waar salafisten voor staan dan moet ge dat dringend eens opzoeken.Maar ja voor u als "kenner" van de koran en aanverwanten kan dat toch geen probleem zijn.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

22 mei 2017, 17:59

Nadat o.a. Romeinen en (oude) Grieken hun serie goden hadden, om die een nogal wulps en zondig leven te laten leiden (want goden mochten dat),
zijn er heel wat volkeren bij elkaar gaan "spieken".
Zo bevat het Theravada-Boeddhisme invloeden uit het Hindoeïsme.
De tijdrekening van Boeddhisten loopt ruim 500 jaar voor op de Christelijke en de Moslims hinken dan weer ruim 500 jaar achterop.
Maar... in heel wat van die verzinsels, die onder de noemer "religie" vallen wordt naar de zon- en/of maan- standen gekeken.
Waardoor de moslimkalender ooit de Westerse zal inhalen....:D

De Christenen vormden al een afscheuring van de Joodse religie.
Doordat een Joodse jongeling (Jezus) zich niet zomaar profeet, maar de Messias zelf waande.

Men kan boekdelen verzamelen over al die onzin, maar vooral de wereldlijke machthebbers hebben boter op het hoofd, doordat zij eeuwenlang RELIGIE sluw en handig hebben gebruikt, om hun machtsinvloed uit te breiden.

Nu religie nog terug verbannen naar de privésfeer lijkt ondoenbaar...
Hoewel een Franstalige school recent "Moederdag" afschafte om...de diversiteit niet te verstoren.

Als uitsmijter nog dit....

Toen ik in een vorig leven ruim 20 jaar in Borgerhout woonde, zag ik dat (destijds) ook heel wat jongens van allochtone origine, in de kerstvakantie de winkels platliepen met al dan niet een stuk oud laken over hun hoofd, om zogenaamd "driekoningen te gaan zingen".
Kwestie van wat gratis snoep te scoren :idea:

Net zoals heel wat hedendaagse eerste en/of plechtige communicantjes, de geschenkenregen meer aanbidden, dan die afgebeulde en zo goed als naakte man, die (vooraan in elke kerk) vastgespijkerd hangt aan twee houten balken. :?

Alsof heel die trukendoos nog niet volstaat, zou er dus nog de islam als variant moeten bijkomen :!: :?:
En dat allemaal gesponsord van onze belastingcentjes, terwijl de overheidsschuld uit de pan swingt en de bevolking kreunt onder bezuinigingen. :evil:

sw

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 mei 2017, 18:12

".Tenware je er nu plots geen probleem mee hebt dat zowel vrouwen als mensenrechten er onbestaande zijn.Ge hebt er precies nu geen probleem mee van het salafisme een tolerante strekking te noemen"

Men heeft hier alleen maar problemen met de islam als dat in hun kraam past. Nu Trump zoete broodjes gaat bakken met de grote financiers van het internationale terrorisme begint dat natuurlijk wat ongemakkelijk te worden..

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 mei 2017, 18:13

"Hoewel een Franstalige school recent "Moederdag" afschafte om...de diversiteit niet te verstoren. "

Dat had niets met religie te maken maar met anders samengestelde gezinnen en met het onderwijsproject van die school.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mei 2017, 18:26

plopperdeplop schreef:
Wil. schreef:Over 'vredelievend' zijn heeft Donald T. nog niets gezegd. Misschien heb je dat verkeerd begrepen. Het zijn de Saoedi's die zélf zeggen dat ze tolerant zijn en ze hebben hem naar een tentoonstelling geleid waaruit dat moet blijken.
Donald T. heeft zijn tanden op elkaar gehouden en is tenminste al niet vervallen in de gatlikkerij van Hussein Obama die bijna de tranen in de ogen krijgt als hij vanop een toren een Arabische tekst hoort blèren.
Tja.Dan word het dringend tijd dat ge zijne spech nog eens goed beluisterd.Tenware jij iets anders gehoord hebt.Het was al hele maal wat anders dan wat hij over "de moslims" wist te zeggen voor de verkiezingen.
Wapens leveren aan een land dat gekend staat als de grootste sponsers van de radicale islam.De extremisten overal te landen kunnen hun pret niet op.
De Saudies "tolerant".Tja op welke manier ze dat daar dan zouden zijn is volgens mij een groot raadsel.Tenware je er nu plots geen probleem mee hebt dat zowel vrouwen als mensenrechten er onbestaande zijn.Ge hebt er precies nu geen probleem mee van het salafisme een tolerante strekking te noemen.En mocht ge nog niet weten waar salafisten voor staan dan moet ge dat dringend eens opzoeken.Maar ja voor u als "kenner" van de koran en aanverwanten kan dat toch geen probleem zijn.
Plopper, je kwaliteiten als begrijpend lezer zijn ondermaats. Lees nog eens na wat ik hier zoal heb geschreven en denk dan na over wat je schrijft.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mei 2017, 18:48

frits1955 schreef:".Tenware je er nu plots geen probleem mee hebt dat zowel vrouwen als mensenrechten er onbestaande zijn.Ge hebt er precies nu geen probleem mee van het salafisme een tolerante strekking te noemen"

Men heeft hier alleen maar problemen met de islam als dat in hun kraam past. Nu Trump zoete broodjes gaat bakken met de grote financiers van het internationale terrorisme begint dat natuurlijk wat ongemakkelijk te worden..
Ik vermoed dat je naar mijn posting wijst? Waar staat daar dat ik geen problemen heb met de drijfveren van Trump? Ik begrijp heel goed dat de 100den miljarden dollars voor hem belangrijker zijn dan die jongens daar eens goed de mantel uit te vegen over mensenrechten.

Wat ik ook begrijp is de verdeel en heers politiek die de president toepast: hij maakt heel duidelijk dat hij S.-A. steunt tégen Iran. In wiens voordeel is dat? In het voordeel van de VS die de wapens kunnen leveren en nogmaals in het voordeel van de VS omdat S.-A. de kwade sjiitische hond in het hok zal houden. En dat is op zijn beurt weer goed nieuws voor Israël dat al meermaals bedreigd werd door Iran. Vergeet niet dat Iran historisch gezien zowat de belangrijkste culturele speler uit de voor-islamitische periode in die regio is. Ook na de islamisering speelt Perzië een hoogst toonaangevende rol in de islam. Culturele (ex-)grootmachten streven vaak naar het herstel van die grootheid.

Kortom: De VS hebben economisch profijt. Ipv zelf te moeten ingrijpen zullen de Saoedi's dat wel doen in hun plaats . Ze hebben de slagkracht ervoor.
De Israëli's doen samen met de VS een goede zaak: laat de islamitische broeders elkaar onderling maar aanpakken.


Ik heb niet alleen wanneer het mij past problemen met een groep die in haar statuten heeft geschreven staan dat de joden het gemeenste en vuigste volk zijn dat er bestaat. Ik heb daar altijd problemen mee en wie daarmee geen problemen heeft is ofwel ongeschoold ofwel te laf om te zeggen dat daar een probleem schuilt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

23 mei 2017, 06:36

frits1955 schreef:"Hoewel een Franstalige school recent "Moederdag" afschafte om...de diversiteit niet te verstoren. "
Dat had niets met religie te maken maar met anders samengestelde gezinnen en met het onderwijsproject van die school.
Mag ik even een "citaat" gebruiken uit HLN :?:

Zondag is het Moederdag. Maar niet in de Franstalige school 'Singelijn' in Sint-Lambrechts-Woluwe. De directie stuurde de ouders gisteren een mail met de boodschap dat de kinderen geen geschenkjes voor Moederdag zullen maken "uit respect voor de vele andere culturen die onze school rijk is. Een diversiteit waar we uitermate trots op zijn", aldus het bericht.
ZIE ook :arrow: http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs ... uren.dhtml

Enne wat naast de diversiteit & cultuur, die "gescheiden gezinnen" betreft....
Ik persoonlijk heb mijn biologische vader noot gekend, maar op school werd daarom vaderdag niet afgeschaft.
Trouwens...gezien dit topic over "verwijderen van de islam" gaat en ikzelf de onzin van alle religieuze fabeltjes schreef...nog dit.

Ik heb nooit het koppel Jozef & Maria gekend, noch hun onbevlekt ontvangen zoon "Jezus". Maar moest in de kleuterklas (bij de nonnen) wel mee ter kerke en met de blote knietjes op de rieten zitting van een stoel, gebedjes afdreunen.
Terwijl heel de serie gruwelijke afbeeldingen van o.a. de kruisweg me nachtmerries bezorgde.
Nu staat er op TV tenminste een waarschuwing "12 of 16+ " maar ja, destijds was de archaïsche leer, die ons als onschuldige kindertjes in de strot werd gepropt, al even achterlijk als de huidige islamdoctrine.
Kwestie van volgzame schapen te kweken, die later de katholieke verzuiling moesten steunen én de kassa spijzen.

sw
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 23 mei 2017, 06:53, 1 keer totaal gewijzigd.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

23 mei 2017, 06:45

frits1955 schreef: Dat had niets met religie te maken maar met anders samengestelde gezinnen en met het onderwijsproject van die school.
En wat dan nog?
Moet elk dorpsschooltje met zijn eigen onderwijsproject, de uitzonderingen tot norm verheffen?
Het zou nogal wat worden in de samenleving.
Je brengt de kindertjes er alleen maar mee in de war.
Leer hen dat twee ouders van verschillend geslacht, en moederdag en vaderdag de norm zijn (zonder daarom de uitzonderingen te veroordelen)!

Wat voor ziekelijke "progressieve" afbraakzuchtige geesten zijn me dat daar in die Singelijn???
Ondank is 's werelds loon
Ice

23 mei 2017, 12:31

Wie merkt de 'aanpassing' in de verklaring vd directeur niet op?
De directie stuurde de ouders gisteren een mail met de boodschap dat de kinderen geen geschenkjes voor Moederdag zullen maken "uit respect voor de vele andere culturen die onze school rijk is. Een diversiteit waar we uitermate trots op zijn", aldus het bericht.
Eerst heeft hij het over CULTUREN/DIVERSITEIT
en
Dat had niets met religie te maken maar met anders samengestelde gezinnen en met het onderwijsproject van die school.
Dan draaien als een blad aan de boom en gaat het opeens over anders samengestelde GEZINNEN ipv culturen!!
Dankbaar misbruik maken van samengestelde en homo-gezinnen om te verdoezelen dat het weer gaat om hielen te likken van moslims!

Walgelijk, die hypocrisie en vooral omdat die directeur meent dat de bevolking achterlijk is en niet weet hoe de vork in de steel zit.. :roll:

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

23 mei 2017, 18:02

Ik zou durven denken, dat via de school iets gedenken zoals "moeder- & vader-dag" een beetje waardering vanwege de kinderen voor hun ouders zou kunnen stimuleren.
In zoverre ik daarvan iets heb ervaren, door ruim 20 jaar middenin een grote moslimgemeenschap gewoond te hebben, plus een 10-tal vakanties in verschillende moslimlanden, stond daar alvast het respect voor de "pater familias" hoog aangeschreven.
Een Marokkaanse gids die een groep - (waar ik deel van uitmaakte) - door de hoge Atlas leidde, lichtte toe dat binnen een Marokkaans gezin, de vader "minister van buitenlandse zaken" was en de moeder de "minister van binnenlandse zaken". :wink:

In een Antwerps district (van voor de fusie) doken nogal wat zogenaamde "straathoekwerkers" op, waarvan enkelen allicht de sympathie van jongeren trachtten te winnen, door aan dat gevestigde ouderlijke gezag te morrelen.
En later is ook de rest fout gaan lopen, want jongeren die geen enkel gezag (er)kennen , durven wel eens totaal stuurloos verdwalen en dan in de klauwen belanden van manipulatieve (zieke) geesten. :?

sw

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

24 mei 2017, 02:40

Geef die asieleisers die niet tevreden zijn met hun nagelnieuwe woning, een stamp onder hunnen opera !!
Zonder pardon terugsturen naar de brousse.

Maar ja, het is allemaal onze fout want wij zijn zogezegd racist.

Schandalig.
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2017, 23:18

De ramadan staat vanaf morgen voor de deur (niet opendoen als er geklopt wordt :-) . Haatzaaiers zeggen dat moslims, of beter 'moslimterroristen', dan meer slechte moslims en ongelovigen doden dan op andere tijdstippen. Ik ben eens benieuwd.

De start is in Egypte gegeven: 28 Koptische christenen werden naar de hemel gejaagd. Er is nog niet veel geweten over de slachtoffers. Alvast twee meisjes van 2 en 4 zijn niet meer onder de levenden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

27 mei 2017, 00:00

Wil. schreef:De ramadan staat vanaf morgen voor de deur (niet opendoen als er geklopt wordt :-) . Haatzaaiers zeggen dat moslims, of beter 'moslimterroristen', dan meer slechte moslims en ongelovigen doden dan op andere tijdstippen. Ik ben eens benieuwd.

De start is in Egypte gegeven: 28 Koptische christenen werden naar de hemel gejaagd. Er is nog niet veel geweten over de slachtoffers. Alvast twee meisjes van 2 en 4 zijn niet meer onder de levenden.
Ik ben overtuigd dat de integratie van moslims in België niet bestaat en dat deze groep voor onze generatie en alle generaties na ons een gevaar vormt in de vorm van radicalisering en criminaliteit.
Wij moeten op alle (vreedzaam als het kan ...) mogelijke manieren deze mensen ontmoedigen om hier te blijven.
Zo niet krijgen wij een burgeroorlog!

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

27 mei 2017, 11:31

Nog een nieuw bericht bijvoegen,

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170527_02900375

veel uitleg zal wel niet nodig zijn,

nooit gedacht dat ik die dagelijkse zever met die moslims zou
meemaken,

als je spreekt over iets dat veel geld kost, wel, dat kost veel geld.