Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 mei 2017, 11:09

socrates schreef:Men kan de fanatici van de andere zijde op een fanatieke wijze bekampen., Naar het voorbeeld van het judo zou men er beter aan doen, de kracht van de overzijde als een boomerang terug te sturen. Overtuiging is een meer duurzame oplossing dan agressie.
Ik kan je daarin volgen, maar dan op de juiste manier. Het is absoluut nodig dat iedereen in alle middelbare scholen wordt onderricht hoe de islam in elkaar zit. Wat zijn de bronnen? Wat staat erin? Wat heeft het perfecte voorbeeld - Mohammed - allemaal op zijn kerfstok? Wat is doorheen de geschiedenis het gevolg van die doctrine geweest? Hoeveel miljoenen mensen zijn om het leven gebracht omwille van die leer, enz.

Wie dán nog wil blijven aansluiten bij die club, die moet zijn naam op een publieke lijst zetten zodat we goed weten voor welke mensen we beducht moeten zijn.



Anderzijds is jouw quote "Overtuiging is een meer duurzame oplossing dan agressie" niet van toepassing gebleken om de twee wereldoorlogen te beslechten. Action speaks louder than words.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

28 mei 2017, 11:19

Francken zet dan ook massaal in op “speciale terugkeervluchten”, ook al is de kostprijs navenant.
Zo werd vorig jaar ruim 600.000 euro gespendeerd om illegale criminelen terug te vliegen.
Europa betaalt echter veruit het grootste stuk van de rekening omdat ons land ook de buurlanden mee in het bad trekt.
Zouden ze dan niet beter eens afspraken maken om de prijs van terugkeervluchten terug te vorderen van de regeringen van die criminele onderdanen?!
Waarom moeten WIJ daar ook nog voor opdraaien, gvd! Het zou bovendien een sterk signaal zijn als die landen ook gestraft worden en zo hun gepeupel duidelijk zou maken wat hen te wachten zou staan als ze gedwongen worden om terug te keren....dat nieuws zou zich als een lopend vuurtje verspreiden en enkel voordeel opleveren!
Maar dat is teveel gevraagd van slappe politici..
Ice

28 mei 2017, 11:33

Dicksy schreef:
Overtuiging is een meer duurzame oplossing dan agressie.
Yep, geef ze de andere wang maar en laat ze er maar duchtig op los slaan terwijl jij ze probeert te overtuigen met blablabla waar ze in het geheel geen boodschap aan hebben.
Theelichtjes, Imagine van John Lennon en hartjes vormen met de handen hebben tot nu toe weinig zoden aan de dijk gebracht maar toch blijft men volharden in de zachte aanpak ! Begrijpe wie kan maar ik kan het niet.
Ja, een dolle stier bekampen met een bosje bloemen? hahaha....wie nu nog steeds niet begrijpt dat er geen overtuigen/dialoog mogelijk is met dat soort gehersenspoelden, die mist een vijs in de bovenkamer of zit met zijn hoofd in zn gat.....ongelooflijk dat er nog steeds van die idioten zijn na alle bewijzen.....wat is er nodig om hén te overtuigen?

@Wil: je zou een rel door beledigde moslims ontketenen om de ware toedracht van de pedo-profeet uit de doeken te doen in het middelbaar onderwijs, immers: er mag geen kritiek gegeven worden op islam, laat staan de waarheid erover kenbaar maken....bovendien gaat het politieke gepamper verder in het onderwijs door reeds de les islam aan te bieden naast godsdienst en zedenleer....kwestie van islamisering...het water in de pot met kikker begint stilaan te koken maar de kikker merkt nog niks..

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 mei 2017, 15:42

Ramadan-nieuws:

in Mosul zijn de islamieten van Daesh/ IS de teller voor het aantal doden tijdens de ramadan wat gaan bijstellen. Ze hebben een hospitaal in brand gestoken en en passant nog 12 mensen geëxecuteerd, waaronder heel wat 20 ers.
Bron: http://www.iraqinews.com/iraq-war/set-f ... -facility/


In de Filipijnen hebben collega's van de moordenaarmoslims uit Mosul hun best gedaan: 19 burgers dood, waaronder 3 vrouwen en een kind.
Bron: https://www.afp.com/en/news/23/islamist ... pines-army

wordt vervolgd ...
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

28 mei 2017, 16:16

In mosoel, dé hoofdstad van 'islamitische staat' zijn ze bijna uitgeroeid, dat daesh/is-ongedierte (als we het tenminste kunnen geloven) dus beginnen ze dan maar een andere 'islamitische staat' op de filipijnen....zal president duterte ze ook uitroeien met doodseskaders net als de drugsdealers en -gebruikers?

En Oooo, nét nu nato zich wou mengen in de strijd tegen daesh/is, dan is meer geld voor defensie, nato en de strijd tegen deze terroristen nu ook van de baan, zeker? Of ging het daar niet om?

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

28 mei 2017, 17:52

Nadat "het vrije Westen" het nodig (nuttig) vond om o.a. in Irak dictator Saddam H. te verwijderen en in Libië Moammar al-Q. uit de weg te ruimen.
Zich ook in Afghanistan militair te moeien, om o.a. daar de Russen buiten te werken en dus Al Qaida van wapentuig te voorzien.
Om na 9/11 helemaal in het moeras van de krijgsheren, annex opiummaffia te trappen.
En de Arabische lente toe te juichen...
werd het vuur aan de lont gelegd om heel die heksenketel te laten ontploffen. :evil:

(De VN ging ook de linkse regering van Ethiopië de duvel aandoen en helpen met de erkenning van het afgescheurde Eritrea.)

De moslimterreur annex vluchtelingen-tsunami zou dat Westen nu niet mogen verwonderen.

sw

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

28 mei 2017, 18:24

Ik zocht naar mijn laatste handdoek in de kast. Er was er geen meer.
Ik had de laatste in de ring geworpen...bovenop de duizenden anderen.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

29 mei 2017, 14:13

:roll:
So we have a ....
Afbeelding ....Knock Out

Onrustwekkende verdwijning 14-jarig meisje in Ukkel: "Mogelijk radicalisering" (bron = HLN)
Volgens VRT Nieuws zou de oudere zus van het meisje een teruggekeerde Syriëstrijder zijn.
EINDE CITAAT

sw

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 mei 2017, 16:17

Geradicaliseerd en verdwenen: ik weet nog niet of dat een probleem is.
Geradicaliseerd en teruggekomen: dat is wel een probleem.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

29 mei 2017, 18:23

Silver Wolf schreef: Onrustwekkende verdwijning 14-jarig meisje in Ukkel: "Mogelijk radicalisering" (bron = HLN)
Volgens VRT Nieuws zou de oudere zus van het meisje een teruggekeerde Syriëstrijder zijn.
EINDE CITAAT

sw
Waarom is dat onrustwekkend? Voor wie?
Dat ze eens vragen aan de teruggekeerde zus waar ze is, die zal het vast wel weten!
Nu gaan ze met man en macht achter een snotneus aan die vrijwillig vertrekt...laat ze toch lopen en zorg ervoor dat ze niet meer terugkomt.
En de ouders? Als twee dochters 'radicaliseren' dan zal het ouderlijk nest ook niet zo zuiver zijn, screen die ook maar eens ipv belastinggeld te verspillen.
Gast

29 mei 2017, 19:30

Wil. schreef:Geradicaliseerd en verdwenen: ik weet nog niet of dat een probleem is.
Geradicaliseerd en teruggekomen: dat is wel een probleem.
Geradicaliseerd en onder de radar gedoken , dat is een stealth-bom , en nog veel gevaarlijker ...

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

30 mei 2017, 07:10

Voilà, ziet ge het. Eerst kreeg ik de indruk en nu..., voilà, ben ik bijna zeker dat men op dit forum tégen de Islam is.
Of ben ik toch verkeerd? :D
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 mei 2017, 10:20

Gezien de titel van het topic is de kans groot dat je gelijk hebt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 mei 2017, 10:38

Een nieuwe studie door de univ. van Göteborg ivm solidariteit tussen groepen, haalt bijkomend bewijsmateriaal aan dat etnische diversiteit de sociale samenhang van een gemeenschap NIET bevordert.

De meeste respondenten vinden al bij al dat zij deel uitmaken van een gemeenschap, maar de band is kleiner met mensen van een verschillende etnische achtergrond, met een verschillend geloof en met een andere cultuur.
Bron: http://www.forskning.se/2017/05/18/den- ... i-sverige/

Gelijkaardige resultaten werden ook al gevonden door de univ. van North Caroline in 2014. Deze studie was specifiek op Europese landen gericht: https://academic.oup.com/sf/article-abs ... l-Contexts

Ook een onderzoek in Australië komt tot dezelfde conclusies: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 5/abstract
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

30 mei 2017, 10:40

jure schreef:Voilà, ziet ge het. Eerst kreeg ik de indruk en nu..., voilà, ben ik bijna zeker dat men op dit forum tégen de Islam is.
Of ben ik toch verkeerd? :D
Jaja , we worden hier stillekes aan allemaal gebrainwashed door de 'Wil.'-doctrine. :lol: