youtube filmpje

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

26 okt 2016, 18:21

Hallo beste : ik zou graag een You-tube filmpje willen afspelen op de TV.Hoe moet ik te werk gaan ?
Ik heb een Philips dvd speler en een Pioneer dvd recorder die verbonden zijn met de TV.
Indien mogelijk simpele uitleg,ben leek op dat gebied.mvg Mazo. :oops:

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

27 okt 2016, 20:23

mazo schreef:Hallo beste : ik zou graag een You-tube filmpje willen afspelen op de TV.Hoe moet ik te werk gaan ?
Ik heb een Philips dvd speler en een Pioneer dvd recorder die verbonden zijn met de TV.
Indien mogelijk simpele uitleg,ben leek op dat gebied.mvg Mazo. :oops:
Welke vraag moet er nu eigenlijk beabtwoord worden???
Heb je dat filmpje al van Youtube afgehaald???
Welke DVD schijfjes heb je liggen???
Welke formaten ondersteunen die DVD toestellen????

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

28 okt 2016, 19:11

Hoi beste : Heb filmpje gedownlaud in MP4

Gebruik DVD+RW schijfje om te branden
Moet dat soms afgesloten worden om af te kunnen spelen ?

DVD recorder = Div X
DVD speler =Jpeg 2 mvg Mazo

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

29 okt 2016, 09:26

Heel wat DVD-spelers kunnen niet overweg met DVD+RW (of-RW), dat moet je al zeker nazien op de papieren van je spelers.
Verder zie ik geen mp4 bij de formaten die je hebt doorgegeven. Dan zul je een DVD met een video programma moeten aanmaken. Zoek hiervoor eens in vorige items in dit forum, daar zij al tientallen vragen over gesteld en beantwoord.

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

29 okt 2016, 12:55

Filmpje converteren naar avi misschien.

Marieke.
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram

hdr
Lid geworden op: 13 mei 2005, 17:04

01 nov 2016, 09:20

Er zijn verschillende mogelijkheden afhangend van type tv en andere toestellen
Download filmpje van YouTube in MP4 formaat dan:
1. Download software Format Factory van internet en installeer het op pc. Hiermee converteer je MP4 naar een formaat dat je Dvd recorder kan branden op een dvd-r schijfje. Dat wordt dan een Vob formaat dat je kan afspelen met je dvd speler.
2. Als je een smart tv hebt is die misschien uitgerust met eeen ingang waarin je een SD kaartje kan steken en een MP4 bestand kan afspelen. Vooraf natuurlijk het MP4 bestand op sd kaartje zetten.
3. Met een chromecast apparaatje (kost ong. 30 €) kan je een YouTube filmpje rechtstreeks projecteren op je digitale tv.
Woonplaats: Merchtem; provider: telenet, pc1: medion desktop met w10, ipad 2 iOS; ipad 8 iOS; iphone 8 en iphone11 met iOS.

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

01 nov 2016, 20:23

hoi : kan ik geen DVD -RW gebruiken om een filmpje te branden ?

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

02 nov 2016, 08:43

mazo schreef:hoi : kan ik geen DVD -RW gebruiken om een filmpje te branden ?
Natuurlijk wel kan je PC dat, maar of je DVD-speler die kan lezen is nog altijd een open vraag.

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

18 nov 2016, 17:26

Hoi allemaal : het is mij gelukt via movie maker van windows.Bedankt allemaal voor de tips .Topic mag gesloten worden.mvg mazo :cry: