Pps 2007

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

vivierke
Lid geworden op: 11 nov 2014, 10:18

28 nov 2016, 11:22

Mijn vraag,ik werk met office 2007 en windows7,waneer ik een pps maak met muziek kan ik de pps alleen bekijken met muziek als het wave bestand in de zelfde map staat, delen via email gaat maar de ontvanger heeft geen muziek, ook als ik de wave file in een andere map zet heb ik geen geluid meer kan er iemand helpen aub

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

28 nov 2016, 12:31

Het gaat tegenwoordig allemaal zo snel, zodanig dat de powerpoint 2007 al wat verouderd is.

Maar al u muziek wil mee sturen moet dat een mpeg layer3 formaat hebben.
Ga eens naar de rubriek blog op seniorennet. Type in "zoeken" helemaal ondergaan Sunbeams. Dat is een blog van Febe. Daar staan de verschillende werkwijze voor powerpoint 2007!
Beter kan ik het niet uitleggen.

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

29 nov 2016, 17:19

Muziek kan op twee manieren ingebracht worden in een powerpoint presentatie.
1. Ingesloten
2. Als verwijzing naar het betreffende muziek bestand.

Enkel bestanden van het type .wav kunnen worden ingesloten. Alle andere types worden als verwijzing ingebracht.
Daarenboven worden standaard .wav bestanden groter dan 100KB niet ingesloten maar als verwijzing ingebracht. Deze limiet kan men echter verhogen tot max. 50.000KB. Om aan te passen zie hier onder:

Afbeelding

Om uw probleem op te lossen kan u misschien deze limiet verhogen. Oppassen dat het geheel niet te groot wordt.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

30 nov 2016, 08:52

vivierke schreef:Mijn vraag,ik werk met office 2007 en windows7,waneer ik een pps maak met muziek kan ik de pps alleen bekijken met muziek als het wave bestand in de zelfde map staat, delen via email gaat maar de ontvanger heeft geen muziek, ook als ik de wave file in een andere map zet heb ik geen geluid meer kan er iemand helpen aub
Dan moet je dat wav bestand ook opsturen naar de otnvanger, met de boodschap dat die in dezelfde map moet geplaatst worden als de pps.