MBAM HJT logje

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

13 dec 2016, 20:42

Goeie avond.

Ik heb vandaag het nieuwe MBAM programma gedownloaded.
Er is ergens iets fout gegaan zodat het niet werk.
Ik wilde het verwijderen maar dat gaat langs geen kanten.
Daarom hier een HJT logje.

Is hiermede iets te doen om het programma te verwijderen?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 20:07:32, on 13-12-2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\fshoster32.exe
C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Users\Gebruiker\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.be/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Browsing Protection by F-Secure - {45BBE08D-81C5-4A67-AF20-B2A077C67747} - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\apps\CCF_Scanning\bin\browser\install\fs_ie_https\fs_ie_https.dll
O2 - BHO: SafeSearchBHO - {690EF1CF-5775-4CB3-A5B8-85A63FD0262B} - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\apps\SafeSearch\IE\FSSafeSearch.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_111\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_111\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: F-Secure Search Toolbar - {B242FC32-2B60-48EA-A8E3-2E280EDBC48F} - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\apps\SafeSearch\IE\FSSafeSearch.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickMenu] C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BingSvc] C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6381.0405\amd64] C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6381.0405\amd64"
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Dropbox-update-service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: Dropbox-update-service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DbxSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: F-Secure Hoster (fshoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\fshoster32.exe
O23 - Service: FSMA - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\apps\ComputerSecurity\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure Hoster (Restricted) (fsnethoster) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\fshoster32.exe
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Program Files (x86)\Telenet Security Pack\apps\CCF_Reputation\fsorsp.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9964 bytes

Dank voor een antwoordje.

Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

13 dec 2016, 22:39

Fimmel

Klik op onderstaande link voor het opkuis programma van Malwarebytes:
http://downloads.malwarebytes.org/file/mbam_clean
(De download start automatisch)
Als je dat gebruikt hebt, ga dan kijken bij C:\Program files (86) en
bij C:\Program files of daar nog een map staat van Malwarebytes als die
daar staan verwijder die dan.
Herstart de computer en gebruik CCleaner het register onderdeel om
het register te scannen en op te ruimen.
Herstart daarna de computer en volg de aanwijzingen van Canadees om
Malwarebytes terug te downloaden en te installeren.

Sony

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

14 dec 2016, 11:52

Goeie dag Sony

Bedankt voor je hulp.

Heb alles met sucses kunnen uitvoeren zoals u beschreven hebt.
Alles van MBHM was van de PC verwijderd.

Heb dan opnieuw MBHM gedownload met de download van de Canadees.
Alles is primma verlopen.

Maar als ik nu MBHM wil openen krijg ik volgende mededeling.

"UNABLE TO CONNECT THE SERVICE"

Dit bericht kreeg ik ook al gisteren..

Wat kan de oorzaak hier zijn??

Dank voor de hulp
Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

14 dec 2016, 15:49

Fimmel,

kijk eens of dit op je computer staat:
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
(stond in de HijackThis log bij de services).

Sony

Canadees
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Locatie: Limburg

14 dec 2016, 16:08

@ Sony en Fimmel,

Gisteren bij een kennis die vermelding ook gekregen.
Je krijgt Malwarebytes ddan onmogelijk aan de praat.
Gaat gewoon niet open.

Ik heb MBAM volledig verwijderd, met de uninstall.exe die in de map van MBAM staat.
Daarna in het register alle sporen gaan wissen.
CCleanner laten opruimen (Borstel en Register) .
Computer herstart.

Opnieuw het installatiebestandje gestart.
Toen verliep alle vrij goed - enkel nog een scherm dat de "Premium-versie" was verlopen (zie mijn richtlijntjes) die er dus totaaaaal niet op stond!!!
Het bolletje in een volgende scher op de juiste plaats gezet en ....

Toen stond Malwarebytes er op >> Free versie >> updaten en de opstart samen met Windows uitgeschakeld.


Wat er mij wel begint op te vallen is dat er verscheiden probleempjes opdagen als de leden het progje willen installeren.

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

14 dec 2016, 16:19

Dag Sony.

Op mij PC vind ik alleen het volgende:C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware.
Maar wanneer ik op Anti Malware klik vind ik in de lange lijst die zich opend
MBAMservice maar geen exe er achter.

MVrGr

Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Canadees
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Locatie: Limburg

14 dec 2016, 16:35

@ Fimmel,

Het is wel "Canadees" die hier die uiteenzetting gedaan heeft.
Maar maakt niks uit!

De weg die je volgt is al goed >> helemaal naar onder scrollen >> "uninstall.exe" en hierop met links dubbelklikken.
Afbeelding

Zie je die ".exe" niet staan dan staan bij jou de bestandsextensies niet zichtbaar.

Mocht je ook gaan neuzen in het register --> let dan zéééééér goed op wat je doet!!!!
Blijf eruit als je er niet thuis in bent!!!!
Kan er niet genoeg de nadruk op leggen.
Laatst gewijzigd door Canadees op 14 dec 2016, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

14 dec 2016, 16:37

Fimmel,

Kijk eens wat Canadees geschreven heeft
Ik heb MBAM volledig verwijderd, met de uninstall.exe die in de map van MBAM staat.
Daarna in het register alle sporen gaan wissen.
CCleanner laten opruimen (Borstel en Register) .
Computer herstart.
en ook het vervolg.
Ik stel voor dat je dat eens probeert.
Bij mij is de update naar versie 3.0.4.1269 probleemloos verlopen
(premium met levenslange licentie).
Waarom het op de ene computer probleemloos verloopt en op een andere
niet ? Wie zal het zeggen.
Misschien is het wel het Telenet security pack dat in de weg zit.
Kunt je dat tijdelijk uitschakelen ? Tijdens de installatie van Malwarebytes ?

Sony

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

14 dec 2016, 17:18

Canadees en Sony.

Canedees bij uninsOOO staat geen exe.

Sony en Canadees./
Ik ga het progje er weer eens afdoen en opnieuw beginnen met in acht name van wat jullie in de laatste berichten geschreven hebt.

Ik laat dan wel weten of het al dan niet gelukt is.

MVrGr
Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Canadees
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Locatie: Limburg

14 dec 2016, 17:44

Dubbelklik maar op die "uninstall000"

Zoals ik al schreef, bij jou staan die bestandsextensies niet zichtbaar.
Dat kan je veranderen, maar doet nu hier niks ter zake.

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

14 dec 2016, 18:05

Goeie avond Canadees;

Ik heb dubbelklik gedaan op "uninstall000" .

Het uninstall projge open zich maar als ik dan klik op ja komt volgende bericht.

"Runtime Error (at 44:134)
Could not call proc.

Wat kan ik hier doen??

MVrGr
Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Canadees
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Locatie: Limburg

14 dec 2016, 19:04

Laat AdwCleaner eens scannen.
Plaats het logje hier.

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

14 dec 2016, 19:27

Goeie avond Canadees

Hieronder het adw verslag.
Geen enkele fout gevonden.

# AdwCleaner v6.040 - Logbestand aangemaakt 14/12/2016 op 19:17:05
# Bijgewerkt op 02/12/2016 door Malwarebytes
# Database : 2016-12-14.1 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 10 Home (X64)
# Gebruikersnaam : Gebruiker - COMPUTER-PC
# Gestart vanuit : C:\Users\Gebruiker\Downloads\adwcleaner_6.040.exe
# Mode: Verwijderen
# Ondersteuning : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Services ] *****



***** [ Mappen ] *****



***** [ Bestanden ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Snelkoppelingen ] *****



***** [ Geplande Taken ] *****



***** [ Register ] *****



***** [ Browsers ] *****



*************************

:: "Tracing" sleutels verwijderd
:: Winsock instellingen gereset

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1063 bytes] - [27/10/2016 19:01:32]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [883 bytes] - [14/12/2016 19:17:05]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1174 bytes] - [27/10/2016 19:00:39]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1320 bytes] - [30/11/2016 17:21:11]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1525 bytes] - [14/12/2016 19:14:18]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1174 bytes] ##########
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Canadees
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Locatie: Limburg

14 dec 2016, 19:49

Open terug AdwCleaner >> tabblad "Bestand" >> kies en klik "Deïnstalleren"
Alles van AdwCleaner zal nu van je computer verwijderd worden.

Ook jou heb ik een privé-berichtje gestuurd.
Zou ook hier graag TeamViewer willen inzetten dan is het waarschijnlijk op 10 minuten geklaard.

Via berichtjes is het bijna niet te doen.
Ik moet in het register zaken gaan verwijderen en dat hier plaatsen is géén goed idee!
Voor de simpele reden dat het niet geschikt is voor minder ervaren leden.
Zo vermijd ik dat anderen dit gaan na-apen, met eventuele nare gevolgen voor de goede werking van hun computer!!

Ben je daarmee akkoord, stuur me dan via een privé-berichtje je telefoonnummer.
Ik bel je dan even op.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

14 dec 2016, 20:07

comp eens opstarten in veilige modus met netwerkondersteuning
dan malwarebytes proberen (hij zal dezelfde fout geven )
dan terug herstarten in gewone modus
dan zal hij het waarschijnlijk wél doen

dat is een mogelijkheid die meerdere geholpen hebben der mee
om hem goed te laten werken