probleem met dagblad op laptop

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

baron
Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:32
Locatie: West Vlaanderen

08 feb 2017, 12:35

Beste vrienden,
Sinds enige tijd heb ik een probleem met aanmelden en andere dingen op mijn startpagina, die is HLN.be

*laptop met win 10 -- Microsoft Edge

*kan mij niet aanmelden, als ik klik gebeurt er niets;
*digikrant kan ik niet bekijken;
*in een kader bij :nieuw/top 5/ 24u nieuw zie ik een radertje draaien;
*dit ook bij regio

Voor het gebruik van de kaartlezer heb ik Mozilla Firefox nodig (met Edge gaat het niet). Met Firefox is er geen probleem, bij HLN.BE, alles werkt zoals het moet.

Heb een éérste mail naar de krant gestuurd, hun antwoord :wij sturen je een nieuw wachtwoord.......................totaal naast de kwestie :wink:

Heb een tweede mail naar de krant gestuurd, hun antwoord: wij ondersteunen geen app op I-Phone.........enkel gaat het op een gewone PC en laptop.........dit is een gewone laptop :wink: :wink: :wink: :wink:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Allemaal brave meiskes bij de krant hoor, maar ga hier ook mijn licht eens opsteken :D

alvast bedankt,
baron
Geniet van de kleine dingen des levens....

janneke dust2
Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Locatie: Antwerpen LO

08 feb 2017, 12:54

Er zijn nog veel andere dingen die niet werken met EDGE.
Als er dingen zijn die niet werken met EDGE maar wel met een andere browser dan kan je hulp vragen bij Microsoft.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019

baron
Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:32
Locatie: West Vlaanderen

08 feb 2017, 13:37

Dag Janneke,

Werk nu al een jaar met win 10 en Edge op de laptop, heb nog geen problemen had met HLN.be, enkel de laatste week was er een probleem.
Wel werkt de kaartlezer niet van in het begin.

groetjes,
baron
Laatst gewijzigd door baron op 08 feb 2017, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniet van de kleine dingen des levens....

baron
Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:32
Locatie: West Vlaanderen

08 feb 2017, 15:05

Dag Janneke,

Heb hulp gezocht bij microsoft en inderdaad het hielp :wink:

*klik op de drie puntjes rechts boven;
*instellingen;
*browse gegevens wissen;
*kies wat u wilt wissen.

daarna was alles terug normaal.

bedankt,
groetjes,
baron
Geniet van de kleine dingen des levens....