Hijack Log vraag-opgelost
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Verhaegen heeft het netjes uitgelegd, ik vul het nog een beetje aan.
Je had Advance Systeem Care op je pc die zich voordeed als virusscanner.
Met het verwijderen van Advance Systeem Care is het onderhoudscentrum (dat is het witte vlaggetje) van slag geraakt.
Defender (is een malware scanner en geen virusscanner) is een vast onderdeel van Windows en staat uitgeschakkeld wat geen kwaad kan als Kaspersky Total Security
goed was weer gegeven. Dus we moeten uitzoeken wat het onderhoudcentrum heeft gesloopt.
Dus de eerste stap is eigenlijk Kaspersky verwijderen en dan kijken wat er gebeurt voor we Kaspersky weer installeren.
Maar voor dat je dit doet moet je wel het installatie bestand en licentie nr van Kaspersky bij de hand hebben.
Je had het over een vriend kan die niet helpen?
Verhaegen heeft het netjes uitgelegd, ik vul het nog een beetje aan.
Je had Advance Systeem Care op je pc die zich voordeed als virusscanner.
Met het verwijderen van Advance Systeem Care is het onderhoudscentrum (dat is het witte vlaggetje) van slag geraakt.
Defender (is een malware scanner en geen virusscanner) is een vast onderdeel van Windows en staat uitgeschakkeld wat geen kwaad kan als Kaspersky Total Security
goed was weer gegeven. Dus we moeten uitzoeken wat het onderhoudcentrum heeft gesloopt.
Dus de eerste stap is eigenlijk Kaspersky verwijderen en dan kijken wat er gebeurt voor we Kaspersky weer installeren.
Maar voor dat je dit doet moet je wel het installatie bestand en licentie nr van Kaspersky bij de hand hebben.
Je had het over een vriend kan die niet helpen?
Ik heb betaalde Kaspersky voor 3 computer. Mijn vriend heeft de licentie verlengd met code.
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Nee,
Hij kan mij niet helpen. Het is te ingewikkeld.
Als ik hrt onderhoudcentrum open dan zie ik 3 rode verticale streppen :
- dat ik moet defender inschakelen.(deze is in mijn computer uitgeschakeld)
eronder als u ook lees kan men kiezen tussen hetbericht over beveiliging tegen spyware en dergelijke uitschakelen of een andere anti spyware inschakelen.
En bij antivirus staat online naar programma zoeken die ik kan downloaden o.a Kaspersky
Staat ook berichten over virusbeveiliging uitschakelen.
Dat ik Windows firewall moet inschakelen(deze is in mijn computer uitgeschakeld)
eronder berichten over netwerk firewall uitschakelen of andere firewall downloaden
Ik weet niet wat ik moet doeb. Nu bij Thunderbird alle mails zijn verdacht.
Groetjes van Lanny
Hij kan mij niet helpen. Het is te ingewikkeld.
Als ik hrt onderhoudcentrum open dan zie ik 3 rode verticale streppen :
- dat ik moet defender inschakelen.(deze is in mijn computer uitgeschakeld)
eronder als u ook lees kan men kiezen tussen hetbericht over beveiliging tegen spyware en dergelijke uitschakelen of een andere anti spyware inschakelen.
En bij antivirus staat online naar programma zoeken die ik kan downloaden o.a Kaspersky
Staat ook berichten over virusbeveiliging uitschakelen.
Dat ik Windows firewall moet inschakelen(deze is in mijn computer uitgeschakeld)
eronder berichten over netwerk firewall uitschakelen of andere firewall downloaden
Ik weet niet wat ik moet doeb. Nu bij Thunderbird alle mails zijn verdacht.
Groetjes van Lanny
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Nee,
Ik heb zo veel vertrouwen in Seniorennet Be Forum die mij altijd zo goed geholpen heeft. Jullie zijn gewoon onmisbaar voor mij.
Ik heb Kaspersky gebeld en verteld over mijn probleem.
Ik heb verteld dat ik aangeraden werd om mijn Kaspersky even uit te zetten.
Een mevrouw die ik gesproken heb , begreep direct .
Ze zei dat ze zou een mail sturen naar mijn vriend die deze licentie heeft verlengd en zou uitleggen hoe het moet. De code voor de velenging is niet meer geldig, ik wacht gewoon wat voor uitleg ik zou krijgen.
Ik had eerst Kaspersky Pure 3 in mijn computer, maar deze was verouderd, en kreeg Kaspersky totaal security. Misschien zijn er nog restjes van de vorige die deze problemen veroorzaken.
Ik krijg al hoofd pijn van als ik over deze aandenk. Ook verdrietig dat ik geen verstand heb over computer. Bang dat meer Malware naar binnen komen. Durf niet te internet bankieren. Ik scan mijn computer regelmatig (snelle en volledig en Kaspersky ontdekt geen bedreigingen.)
Nogmaals bedankt voor uw geduld en hulp.
Groetjes van Lanny
Ik heb zo veel vertrouwen in Seniorennet Be Forum die mij altijd zo goed geholpen heeft. Jullie zijn gewoon onmisbaar voor mij.
Ik heb Kaspersky gebeld en verteld over mijn probleem.
Ik heb verteld dat ik aangeraden werd om mijn Kaspersky even uit te zetten.
Een mevrouw die ik gesproken heb , begreep direct .
Ze zei dat ze zou een mail sturen naar mijn vriend die deze licentie heeft verlengd en zou uitleggen hoe het moet. De code voor de velenging is niet meer geldig, ik wacht gewoon wat voor uitleg ik zou krijgen.
Ik had eerst Kaspersky Pure 3 in mijn computer, maar deze was verouderd, en kreeg Kaspersky totaal security. Misschien zijn er nog restjes van de vorige die deze problemen veroorzaken.
Ik krijg al hoofd pijn van als ik over deze aandenk. Ook verdrietig dat ik geen verstand heb over computer. Bang dat meer Malware naar binnen komen. Durf niet te internet bankieren. Ik scan mijn computer regelmatig (snelle en volledig en Kaspersky ontdekt geen bedreigingen.)
Nogmaals bedankt voor uw geduld en hulp.
Groetjes van Lanny
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
we zullen dan gewoon een beetje wachten, tot je iets meer weet
je bent in ieder geval nog beschermd hoor
ondanks die meldingen van onbeschermd
je kaperski werkt volgens mij nog altijd
dus niet tevéél schrik hebben of krijgen , dat is voor niets nodig
als je iets méér weet laat het dan alhier weten
het onderwerp blijft open staan
je bent in ieder geval nog beschermd hoor
ondanks die meldingen van onbeschermd
je kaperski werkt volgens mij nog altijd
dus niet tevéél schrik hebben of krijgen , dat is voor niets nodig
als je iets méér weet laat het dan alhier weten
het onderwerp blijft open staan
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Dit verklaart een hoop waarom je onderhoudscentrum van slag is.Lanny Suhita schreef: Ik had eerst Kaspersky Pure 3 in mijn computer, maar deze was verouderd, en kreeg Kaspersky totaal security. Misschien zijn er nog restjes van de vorige die deze problemen veroorzaken.
Ik zou je dolgraag willen helpen maar je moet een beetje inzicht hebben om de stappen te doen.
De stappen staan in deze link: http://support.kaspersky.com/nl/11429#block0
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Beste,
Even time out.
Ik heb al mail van Kaspersky . Mijn vriend zal mij a.s zaterdag proberen te helpen. U hoort nog van mij.
Ik heb de mail van Kaspersky erbij gedaan dan kunt u lezen wat er moet gebeuren.
Ik hoop dat het lukt.
Groetjes van Lanny
Even time out.
Ik heb al mail van Kaspersky . Mijn vriend zal mij a.s zaterdag proberen te helpen. U hoort nog van mij.
Ik heb de mail van Kaspersky erbij gedaan dan kunt u lezen wat er moet gebeuren.
Ik hoop dat het lukt.
Groetjes van Lanny
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Ja Dhr Verhaegen, ik ben ook blij.
Hoop dat mijn probleem nel wordt opgelost.
Jullie horen nog wel van me.
Groetjes van Lanny
Hoop dat mijn probleem nel wordt opgelost.
Jullie horen nog wel van me.
Groetjes van Lanny
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Je heb een pb lees die eens, het staat rechts boven, te zien in het rode veld;Lanny Suhita schreef:Ja Dhr Verhaegen, ik ben ook blij.
Hoop dat mijn probleem nel wordt opgelost.
Jullie horen nog wel van me.
Groetjes van Lanny
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Beste abbs,
Dank voor uw mail. Ja ik ken wat u bedoelt.
Ik nam aan dat u mijn antwoord al hebt ontvangen.
Maar toch wil ik in de forum laten weten dat MIJN PROBLEEM IS OPGELOST.
Ik ben zo blij!!!.
Uitleg van Kaspersky was heel duidelijk. Stap voor stap gedaan zo als beschreven.
Rode Kruis op de Flag is weg en Beveiliging is niet meer rood zie Print Screen.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor al jullie geduld, hulp.
Niks is voor jullie te veel.
Jullie zijn een voor een een TOPPIE.
Groetjes van Lanny
Dank voor uw mail. Ja ik ken wat u bedoelt.
Ik nam aan dat u mijn antwoord al hebt ontvangen.
Maar toch wil ik in de forum laten weten dat MIJN PROBLEEM IS OPGELOST.
Ik ben zo blij!!!.
Uitleg van Kaspersky was heel duidelijk. Stap voor stap gedaan zo als beschreven.
Rode Kruis op de Flag is weg en Beveiliging is niet meer rood zie Print Screen.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor al jullie geduld, hulp.
Niks is voor jullie te veel.
Jullie zijn een voor een een TOPPIE.
Groetjes van Lanny
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Beste abbs,
Nog een heel kleine vraagje. Hoe vaak moet ik de AdwCleaner doen
Moet ik de AdwCleaner elke keer openen? Die staat niet op mijn bureau blad.
Moet ik de AdwCleaner openen in veilige modus?
Klein zei ik maar wel 3 vragen.
Groetjes van Lanny
Nog een heel kleine vraagje. Hoe vaak moet ik de AdwCleaner doen
Moet ik de AdwCleaner elke keer openen? Die staat niet op mijn bureau blad.
Moet ik de AdwCleaner openen in veilige modus?
Klein zei ik maar wel 3 vragen.
Groetjes van Lanny
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
mijn naam is wél niet Abbs maar .....
adware cleaner alléén doen als het echt nodig is
dus niet op een regelmatige basis doen
alléén als der echt een reden voor is
en dit in gewone modus
en best nog onder begeleiding op het forum
adwarecleaner mag na gebruik geuninstald worden zoals der in de handleiding staat
adware cleaner alléén doen als het echt nodig is
dus niet op een regelmatige basis doen
alléén als der echt een reden voor is
en dit in gewone modus
en best nog onder begeleiding op het forum
adwarecleaner mag na gebruik geuninstald worden zoals der in de handleiding staat
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
AdwCleaner gebruiken we alleen als het echt nodig is, ik heb een tool (Delfix) die meteen de programma's verwijderd die ik bij je heb gebruikt.(die verwijderd ook meteen AdwCleaner)
Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
Download Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkje voor het volgende item:
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Hierna zijn we klaar
AdwCleaner gebruiken we alleen als het echt nodig is, ik heb een tool (Delfix) die meteen de programma's verwijderd die ik bij je heb gebruikt.(die verwijderd ook meteen AdwCleaner)
Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
Download Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkje voor het volgende item:
- Remove disinfection tools
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Hierna zijn we klaar
-
Lanny Suhita - Lid geworden op: 14 jun 2016, 02:00
- Locatie: Amsterdam
Beste Dhr Verhaegen,
Ik zie geen Awd in mijn configuratie scherm. Mijn vraag is: hoe moet ik uninstal dit programma?
Dit zit alleen in mijn DOWNLOAD map moet ik deze ook verwijderen
Bedankt.
Groetjes van Lanny
Ik zie geen Awd in mijn configuratie scherm. Mijn vraag is: hoe moet ik uninstal dit programma?
Dit zit alleen in mijn DOWNLOAD map moet ik deze ook verwijderen
Bedankt.
Groetjes van Lanny