Tablet

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

24 mar 2017, 17:17

Tablet werkt niet meer met WIFI
Dit verschijnt op het scherm
TELENET WIFREE
Beveiligd
DMD
Beveiligd
TELENET 32F35
Beveiligd
DMD 56
Beveiligd
De vliegtuigstand is open.
Wat is er gebeurt?
Gast

24 mar 2017, 18:07

De vliegtuigstand is open.
Dus hij is actief. Sluit de vliegtuigstand via de instellingen van je tablet en normaal gaat de WiFi terug werken.

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

24 mar 2017, 18:23

Dit heb ik al gedaan werkt nog steeds niet!
Gast

24 mar 2017, 22:02

Dit heb ik al gedaan werkt nog steeds niet!
Wat je nog kunt proberen is de verbinding tablet/WiFi verbreken. D.w.z. loskoppelen van elkaar en terug verbinding laten maken met je router. Ik werk met Belgacom en doe geregeld een reset van mijn router ( bbox 2 ) als stap 1.
Daarna ga ik naar instellingen en verbreek de verbinding met mijn router waarna ik de vraag krijg: " Dit netwerk vergeten ? " en bevestig als stap 2.
Daarna maak ik gewoon terug contact met mijn router.
Misschien kan dat een oplossing zijn voor uw probleem.
Mijn tablet is een Apple maar denk dat het principe wel hetzelfde zal zijn.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 mar 2017, 22:36

Ik zou eerst mijn tablet eens afsluiten en heropstarten . De stekker van de router van telenet even uittrekken wachten , terug inpiuggen en volledig laten heropstarten zodat gij gereset wordt . Als het nog niet werkt naar de instellingen van je tablet , verbindingen en jou netwerk even uitschakelen en terug inschakelen . Desnoods even vergeten en dan opnieuw paswoord intikken .
Maar dat laatste zal niet nodig zijn denk ik .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

25 mar 2017, 10:22

Zet Wifi eens uit en terug aan Niet Wi free

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

25 mar 2017, 11:34

en als laatste redmiddel
tablet terug in fabriekswaarden zetten
dan is die terug zoals bij aankoop , en zal het wifi geval terug werken
maar opgelet want naar fabriekswaarden gaan , gaat alles dat der opstaat dat der niet opstond bij aankoop verdwenen zijn !!!!!

maar alles wat ge van google play gekocht of gedownload hebt , kan je opnieuw gratis instaleren
google play onthoud dat

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

25 mar 2017, 13:47

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

william opwijk
Lid geworden op: 01 nov 2004, 16:52
Locatie: Opwijk

08 apr 2017, 22:53

Macro,
Naar mijn bescheiden mening ontbreekt er niets aan je tablet - voorheen maakte je gebruik van de WIFI die van telenet is waarvan de letters op de router staan 12aa of acd12 of iets anders. Het zijn die cijfers+letters die je via instellingen moet inbrengen in plaats van TELENET WIFREE.
Je bent mogelijk van plaats verandert en dan neemt die het eerste beste signaal van Telenet. Dat gebeurt bij mij geregeld dat die weigert of bij het opstarten van de tablet wordt medegedeeld dat er geen internet is.
Tablet een "Apple"?
Laptop: MD95500 - centrino 1733 mhz - hd 100giga - 2giga ram ddr2 667- win xp-home
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 apr 2017, 08:12

william opwijk schreef:Macro,
Naar mijn bescheiden mening ontbreekt er niets aan je tablet - voorheen maakte je gebruik van de WIFI die van telenet is waarvan de letters op de router staan 12aa of acd12 of iets anders. Het zijn die cijfers+letters die je via instellingen moet inbrengen in plaats van TELENET WIFREE.
Je bent mogelijk van plaats verandert en dan neemt die het eerste beste signaal van Telenet. Dat gebeurt bij mij geregeld dat die weigert of bij het opstarten van de tablet wordt medegedeeld dat er geen internet is.
Tablet een "Apple"?
Ik denk ook dathet die richting uitgaat .,
Ofwel even gewoon de modem van telenet resetten door de stekker uit te trekken en dan volledig opnieuw te laten opstarten .
Het is het proberen waard .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?